Wednesday, August 4, 2010

Qiamat! Tamat, tiamat , THE END, The Ajjal of planET, D'ajjal,Dajjal

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Kehebatan dan keagungan, manusia bila bersatu teguh, bercerai roboh, dan Melaka, Mallacia, telah jatuh di tangan Portugis, Berberosa (Barbaric act), Al Fonso, Fl..r De Lamar, telah melamar dengan hantaran bom-bom pemusnah selepas jatuhnya Andalusia, syurga dunia di barat - Semenanjung Iberia, selepas rancangan yang dibantutkan oleh Doktor Mustafa Jascovic, untuk menakluki Rom bagi pihak Othmaniah, dan kegemilangan Sultan Sulaiman, dipuji kuasa Eropah barat dengan seni arca, bangunan, jambatan seperti dapat dilihat Bosnia Herzegovina, lanskap cantik, piramid misteri purbakala seperti di bawah laut China dan Jepun yang ditenggelami air, dan tak ketinggalan sekitar Miditerranean yang terbongkar selepas surut, dan boleh terbongkar, terbukti bawah bumi Gaza, ada cairan besi karat dan kaitan dengan Laut Mati, air bawah tanah, empangan besar, dan mengapa tasik itu terlalu masin dan seolah air laut tersejat kering dengan gempa dahsyat, 411 meter, kawasan yang paling bawah di bawah aras laut.
Gelaran khalifah Ar-Rasyidin, terbukti untuk Quraisy sahaja seperti sabda junjungan saw. Ketika Turki belum menambat kuda-kuda sebelah masjid, yakni bakal jadi muslim seperti sabda junjungan saw (dia telah melihat) dan lihat pula di dalam Al Qur'an, ada qa la, "Dia telah berfirman". Ayat-ayat Mutasyabihat perlu kajian sains dan teknologi maklumat ber'baitul hikmah' ala sesawang Al-Ankabut. Laman syurga ilmu yang cukup hebat hasil usaha, ikhtiar mereka yang bersama-sama mengubah nasib sesuatu kaum. Bagaimanakah dengan 'hari kebangkitan semula' ala dunia ini?

Perhiasan-perhiasan, permata dan wanita dunia, corak simetri, yang cukup mempesonakan lagi menggiurkan. (meleleh air liur den kadang-kalanya)







paten ..... ........ .

No comments:

Post a Comment