Monday, August 23, 2010

Benda-benda Terbang Yang tak Dikenali, banyak pula... Andromeda

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Pemandangan di langit yang terbentang luas, al Kautsar, yang penuh dengan jenis-jenis aura cahaya bentuk seni yang indah dengan nada-nada irama bintang dan ada yang berbentuk binatang dsb.


Tidakkah malam seribu itu hanyalah ibarat kerana bilangannya yang tersendiri, yang melambangkan banyaknya gugsan mahu pun sumber cahaya dan api yang ada di merata-rata dan yang melata juga dikira satu umat seperti kamu berdasarkan ayat Al Qur'an?
Cerita-cerita angkasaraya yang penuh pelbagai kecanggihan yang memerlukan kebijaksanaan dari segi ilmu pengetahuan, kemahiran, kemampuan yang dinanti-nantikan membawa manfaat kepada dunia amnya.


Dengan qadar-qadar tertentu, maka pengukuran dapat dibuat dengan selesa, tetapi jarak seperti 4.5 juta tahun cahaya, juga 4.3 tahun cahaya, ala ke Alpha Centauri.
Dan kedatangan Nibiru dan iringannya.. seiring apa yang terjadi, sewaktu, sezaman, sedekat, seabad dan sebagainya.

Kedatangan fitnah dajjal atau pun kedatangan apa-apa yang kini oleh orang-orang yang kurang dikenali, para ahli kepakaran yang diasingkan, diguakan untuk membina satu yang baru, yang nama mereka tak didedahkan agar tak dipecahkan rahsia mahu pun nak dielakkan diambil orang lain ala 'longkang otak'.

Sudahnya, tamatnya, adalah keputusan yang membinasakan dan merugikan umat Islam dengan penuh tipu muslihat. Nak salahkah sesiapa? Adakah pilihan yang hendak dipilih mereka itu dari golongan yang baik akhlaknya atau golongan yang hanya memikirkan kemewahan diri, keluarga, dan tak kisah dengan apa yang di bawah amanahNya di ambang pengabdian kepadaNya? Hendak mengekalkan penguasaan? Apakah mereka menanti-nantikan api yang menyala-nyala atau pun cahaya yang indah sedap mata memandang?

Kod apakah masyarakat rahsia 'purba' itu yang dikatakan ada sejak zaman Qabil dan Habil, Cain dan Abel? Buah tangan Ibliskah?

paten .. .... ........ .

No comments:

Post a Comment