Friday, August 6, 2010

La Tahzan, Gazzan, And Ramadhan, And Romeda, Andromeda, De Azan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Bulan Ke-9, di mana percutian yang berdaya negatif, atau pun puak-puak golongan syaitan. Selama 1 bulan yang penuh keberkatan, kesucian pintu Rayyan, pintu kegembiraan di dunia dan di akhirat. Menyambut rezeki, perpaduan atas nama Allah dengan kitab bawaan utusan langit dan bumi, penuh hikmah dengan rongga-rongga yang dipenuhi habuk atau kotoran atau pun pelbagai jenis nik'mat kurniaNya.
Berbahagialah mereka yang melalui ujian, sebelah kiri muntahakan isi sama ada ke atas bernama muntah, atau ke bawah ikut hukum graviti, sunnah Allah, untuk bumi ini. Berubahkah sunnah Allah? Hati-hati yang boleh dibolak-balikkan, molekul apakah, atau zarah apakah yang ditapis hati membuang segala kotoran beracun/ toksin, atau perlunya sumber air ala hado.net yang hebat dan kandungan yang dibaca ayat-ayat suci yakni Al Qur'an yang tiada sebarang keraguan di dalammya.
"Dan mereka berkata:'Mengapa tidak diturunkan padanya seorang malaikat?' dan jika kami turunkan seorang malaikat, tentu selesailah urusan itu. kemudian mereka tidak diberi tangguh. Dan jika Kami jadikan Rasul itu seorang malaikat, tentulah Kami jadikan berupa seorang lelaki dan tentulah kami meragu-ragukan atas mereka apa yang mereka ragu-ragukan atas diri mereka sendiri". surah al An'am 6:8-9.


Berhati-hati dengan iringan youtube ini. Air suci,air susu, bidadari bidadara bintang bervrillion, arca salji suci, geometri pesona mata, dari mata turun ke hati. Hati siapakah yang dicari?
paten ...... ........ .

No comments:

Post a Comment