Thursday, August 12, 2010

Humanoid Hibilis, Iblis, List, Rentetan Peristiwa-peristiwa Selepas PDII

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Selepas PDII yang besar dan ramainya umat Islam mati di dalam cuaca salji kesejukan, sama ada yang menentang Itali, Nazi, Sepanyol, Jepun dll., maka berita penguasaan zionis (cenderung ke arah ayat Talmud) berjaya memihak kepada simpati ajaib anti-semitik, walaupun mereka ramai yang tidak pun berdarah DNA Sam Bin Nuh, yang dianggarkan 92% sedangkan Bani Isra'el majoritinya sudah bertukar, menjadi muslim dsb seperti di Al Jazeerah Arab, Asia Tenggara, Asia Tengah, Afrika, Baisan(Amerika) dll.



Penguasaan media massa telah memihakkan kepada zionis dan PBB NY telah menghalalkan zionis selepas tahun 2000M. Lesen membunuh terus dimiliki mereka, dan berlaku jenayah peperangan dan semasa aman di dahulunya peta Palestin. Kedegilan mereka ada didapati di dalam ayat-ayat suci Al Qur'an.


Penggunaan gambar-gambar tahanan yang perlu pengesahan sedangkan begitu ramai umat Islam terkorban di dalam Soviet Union, Eropah, Afrika dan Asia tidak mendapat pameran genosid semasa perang telah berjaya menarik pelbagai bantuan seperti dari NY dan Florida dll,. Maka bermulalah dunia baru, satu kerajaan dunia yang dikuasai Illuminati dan zionis.
paten . .. ........ .

No comments:

Post a Comment