Friday, August 6, 2010

Kematian/Genosid Muslim Dalam 3 Perang Besar di Abad ke-20

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dendam yang membara telah membuatkan penjara di Salonika, menjadi tempat khalifah Othmaniah dihabis-riwayatkan, dipastikan oleh golongan zionis, bahawa semua jenteranya telah berfungsi, Perang Dunia I, 28/7/1914-11/11/1918, berakhir dengan jatuhnya Kesultanan Othmaniah, Sultan Abdul Hamid II yang enggan menjual Palestin sebagaimana puak-puak Dayak/ Red Indian yang menerima pelbagai perjanjian, peperangan, pembelian dsb. Kemudian, hilang pula mayat baginda selepas kemangkatannya hingga kini akibat kesumat yang tinggi, dan kempen memanggil penyokong-penyokong zionis agar pergi ke Palestin kurang berjaya walaupun sudah ada di kalangan warga tempatan mula menentang sama ada di kalangan yahudi, Muslim atau nasrani.
Muncul pula parti Buruh Jerman (Nazi) bagi membantu zionis, Hitler tak puas hati kejatuhan pasaran saham dunia, 1930an- Jerman/NY, begitu juga sekatan ke atas Iran melalui kebimbangan teknologi negara Republik Islam, ramai pula yang berhutang lingkup seperti kes Lehman 2009 dan habis segala kucing dan anjing yang terbiar tak bertuan, (tuan jatuh miskin) menjadi ganas dan mengganggu gugat ketenteraman segala kucing dan anjing yang berumah dan bertuan, di USA dan kesan dominonya, tetapi cenderung memilih Madagascar sebagai destinasi, tempat pilihan, bukan Kenya (yahudi Afrika) dan bukan juga Palestin(yahudi Eropah dll.) Selepas Olimpik 1936M, sumpahan 12 Olimpia (dihantui sukan Olimpik) pun bermula, pakatan rahsia besar Berlin Tokyo, ikatan purba simbol matahari (timur) dan simbol cakera roda kunci(barat) bersatu membentuk ikatan persaudaraan timur barat, dan perang Dunia II pula meletus. Tak sampai 5 tahun, semuanya berubah lagi, sumpahan DNA ala PDI yakni pulang ke tanahair berlaku lebih dahsyat, pihak DNA Prussia,Russia telah dihalau ke Rusia dan pihak/puak DNA German balik ke German sama ada akhirnya berpecah 2 pula German dekat 'Tembok Berlin', Perang Dingin bermula secara besar-besaran.
Stalin menggunakan peluang PDII untuk menuduh umat Islam seperti Tartar dan lain-lain kaum Tartar muslim menyokong Nazi dan merobohkan gereja bukan semazhab kristian, umat Islam Kaukus merana diasingkan juga, dan Georgia, dikelilingi negeri-negeri umat Islam (umau/umat Islam jadi miskin, terpaksa jadi askar Soviet Union) seperti halnya Indonesia agar mereka setia menjalani khidmat ketenteraan KGB, akhirnya di samping Armenia yang juga latar belakang kristian menarik nafas selesa dengan pengurangan DNA muslim secara tuduhan palsu, secara rambang dan berterusan itu termasuk projek rahsia di Siberia, bom cendawan besar dan sistem bajet tentera yang cukup ala gergasinya. Dan Perang Dunia ke-3, meletus lagi kemudian selepas berpecah pakatan Warsaw (dia telah lihat perang), mata misteri jika dilihat dalam permainan halo di antara beruang merah ke arah Eropah. Kawasan matahari di malam hari, Norway atau sekitarnya.
Gerakan Zionis pula berjaya akhirnya, setelah ramai yahudi Eropah disingkirkan secara sistematik oleh kerajaan-kerajaan Eropah dan mulalah yahudi antarabangsa (lebih kuota 70,000 orang bagi sesuatu negara) berkapal-kapal sampai/samapi ke Palestin , ke benua Amerika dll. Siapakah pembiaya dana pakatan sulit Freemason ini? Tidakkah ia melibatkan Rothschilds, anak keturunannya secara lembut berduit, tetapi zionis pula suka secara rasmi pula menggunakan kekerasan, diiktiraf sebagai ala Mo....d, 'Dengan penuh muslihat/penipuan, maka kami.........berperang, dengan sokongan Kahilla, Qahila, USA, pelobi sebelum muncul pula AI-Pac bernafsu besar, PACMAN mainan yang makan apa pula, Keep going and going?
Kegunaan usia emas sewaktu mudalah (generasi muda,kuat,gagah) menjadi kekuatan zionis, dibasuh, diasuh pemikiran yang terkini, zionis pula merupakan rangkaian satu kerajaan besar yang memerintah dunia di samping puak illuminati yang bersekali mengukuhkan lagi penguasaan dunia secara lembut dan keras juga lagi kotor. Umat Islam slepas PDI hilang sistem khalifah bertunjangkan Othmaniah Turki, Kamal, pemusnah besar-besaran, alat zionis di dalam, luarnya T.E Lawrence, perisik, pembawa ayat-ayat hingga membahagikan Arabia kepada beberapa sempadan, putus hubungan landasan keretapi Istanbul dengan Madinah, hilang ditelan kemusnahan dan ribut padang pasir. Turki menjadi seperti orang gila, digelar orang sakit Eropah - 'The sickman of Europe', umat Islam tak pandang lagi Turki, yang tak ikut Islam.
Sumpahan wal sesumpah berterusan dengan 'lagi terkejut orang-orang Armenia' disuruh pulang ke tanahair mereka, Armenia hinggakan bahagian Armenia hanya secotek - ala-ala sekangkang kera di Baitul Muqaddis/ Juruselam. Kera-kera dan jaan-jaan baru muncul seperti cendawan selepas hujan. "Pecah dan Perintah", dasar antarabangsa yang berkesan, taktik peperangan dan perdamaian yang acapkali digunakan, dahulu, kini, dan tahu-tahulah anda. Dari lukisan peta atas tilam, bantal, kain, muncul pula pulsar peta di muka bumi, era mahu perdamaian, burung hud-hud, atau burung pungguk yang rindukan bulan muncul lagi. Kah! Kuh! Kih!...X. 'Engkau laksana bulan, duduk di atas kayangan, ............. '
Hilair, Alex Crowley, Hitler, atau siapa sahaja di sebalik kemunculan dengan misai secotek itu, tetapi yang muncul di USA (kes Shahram Amiri /20092010 Iran, S. Arabia, USA- kebetulan lagi) adalah si lawak Charlie Chaplin pula. Tidakkah ini menyerupai kisah Musa as, Musa tukang lawak istana fir'aun dan Musa Samiri yang menyamar dan dihalau ke timur. (Tidakkah Mesir suatu ketika dahulu sebelum jatuh ada perzinaan di antara bapa dengan anak perempuan, adik-beradik dll. yang kini sudah ada? Akhlak seperti aktres Angie Dickinson yang nikah hanya kerana mahu hubungan seks sudah mula kurang bilangannya). Oopppssssss! Ke Mekkah, sambil menyeru golongan sana buat berhala zodiak, 360 darjah, tawaf asing lelaki perempuan, guna perkataan 'suci' bagi cuci tangan, taktik iblis, jin, Nephilim, jelmaan predator purba, mempermainkan manusia dan akhirnya tawaf bertelanjanglah di sekeliling Ka'bah, sambil bersorak sorai, bertepuk, bergurau senda, jadi kota segala kota yang kuatnya "Freemason", gerakan masonic campuran segala hal kepercayaan, perzinaan, kehidupan, kotor ibarat Las Vegas di abad .... hingga ribuan tahun sebelum munculnya Parsi dan Rom baru, yang juga meluat nak takluk mereka.
Dan akhirnya hanya seorang sahaja dipilih dengan diberi nama oleh Abdul Muthalib, Muhammad, sedangkan sudah muncul Ahmad-Ahmad-Muhammad yang mengaku nabi dan rasul akhir zaman dulu, kini, kemudian hari juga. Ini adalah berkenaan watak di dalam kitab-kitab, dan Namus@Jibra'il as muncul selepas munajat nabi sebelum dilantik menjadi Rasullullah saw, nabi dan rasul umat akhir zaman, Khatamul anbiya' dengan mohor di belakangnya bersegi tiga bagi melawan fitnah akhir zaman, illuminati, minat, cahaya kebenaran palsu, sampai mati pun kepercayaan agak sukar, dia adalah zarah-zarah di bumi dan di langit, zarah-zarah ingatan purba, kandungan tanah, cerita-cerita purba yang bangkit semula di akhir zaman, dengan tayangan bumi boleh bercakap, teknologi,satelit - binatang dari bumi - menyeru manusia-manusia, Hollywood, Bollywood dsb. Tiamat berulang menjadi Qiamat pula, TQ. Selepas filem habis ditayangkan........... lihat kalimat, Tamat, Tammat, The End.
paten ....... ........ .

No comments:

Post a Comment