Wednesday, August 11, 2010

2010,..11,..12 Jam Semakin Dekat Pukul 12.00 Atau 0.0.0 Jarum Pendek dan Jarum Panjang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Berdasarkan pendapat golongan anti-perang, polisi luar Amerika yang ditulis oleh beberapa orang yang asalnya dari Timur Tengah atau Isra'hell', seperti namanya Dr. Lani Kaas dan isterinya, dan beberapa ramai lagi ejen-ejen sulit dan terang seperti pemecatan dua wanita dari jawatan mereka, Helen Thomas dan Y..Octavia, maka perebutan sokongan dunia menjadi lebih sengit.
Jam sudah hampir di waktu tengah malam, jika tepat ia menepati pada saatnya, maka tibalah satu permulaan baru seperti dalam kalendar Maya, kitab-kitab Mesir purba Nabi Idris as/Enoch/Annukh ala mesej planET bumi biru dan kain rentang, kaitan besarnya berita kedatangan Nibiru dan segala peristiwa berkaitan dalam hal bintang berekor, "Dan langit ....tariq,...........kisah kejadian langit dan bumi, dengan bandingan seperti bumi/ovum kawasan uterus/ rahim wanita dan kaitan lain mengenai kemuncak nafsu syahwat, tanda G, melibatkan kod graviti, daya , tarikan kutub utara dan kutub selatan, perubahan pola, cuaca dan seterusnya dunia serta berita-berita yang dipancarkan tanpa had melalui dasar 'langit terbuka'.
Maka jika dengan lebih kelajauan cahaya, sampailah berita ini di sidrah alpha centauri, ditambah kekuatan 4.5 juta tahun cahaya (kelajuan), 45 juta tahun kaitan Nephilim-predator E.T, filem-filem khayalan atau ianya adalah perkara-perkara yang berulang sahaja, 450,000 tahun dan sujudnya adalah 400,000 tahun, pengakuan di depan Nabi Yahya as/ Jon/ John dan lembah Thor/Thua kaitan Ma'arij 50,000 tahun. Peradaban yang terkehadapan telah memberitahu mengenai paparan bercahaya, luh-luh seperti yang kini 'papan taip berpaparan dengan laman sesawang 'Al Ankabut'. Begitulah juga dua utusan siiringan memberitahu rahsia siir, di sebalik semua yang berlaku mengenai terbuktinya kewujudan 'Yang Maha Menciptakan'.
"Dia telah berkata" atau Qa La, di dalam ayat-ayat seperti di kawasan tinggi lembah suci, Thursina, maka kaitan dapat dilihat juga melalui piring-piring besar yang bertungku di bawah yang memberi kuasa menggelogakkan air atau wap atau penciptaan keinderaan canggih dan pantas merentasi masa dan tempat meliputi pelbagai zaman. Dengan sedikit ketajaman paku buah keras, maka dapatlah dibacakan segala isi-isi kandungan kitab dari 'hard disk', cakera keras dan 'klone', horus, osirus, osir us, sir, us u, s telah dibuktikan berdasarkan kematangan rekod-rekod di piramid-piramid, 188 kota di zaman Idris as/Enoch/Annukh (tepi pantai yang terbenam di dalam lumpur hitam)telah dibuktikan dengan segala zodiak, bulan, batu dan bunga yang dipadankan dan sumpahan wal sesumpah yang menggerunkan. Ruhullah??? Ruh (kuasai yang dalam batin dsb) dan malaikat(utusan) malai, mal, ma, m, min, huruf dan ruh (penguasa tubuh/ fizikal), di samping malam Nuzul Al Qur'an dan Lailatul Qadar tahun 1431H,..32H,..33H/2012M.
Bersediakah?
paten . .. ........ .

No comments:

Post a Comment