Sunday, August 15, 2010

Peristiwa berbau Lavon, DNA,Bukan Bani Isra'el Punya, Yahoodi! JEWS!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Peranan DNA, asid deoksirinuklead/ atau ejaan diperbetulkan, dalam kes penyiasatan jenayah, crimes scene investigation (CSI), amat dikaji di mahkamah supaya kesan-kesannya tak sengaja ditanam atau disetkan agar seseorang menjadi teraniaya dengan kes-kes yang tak berkaitan dengannya pun. Lihatlah peristiwa-peristiwa yang sengaja menempah kesengsaraan, yang dicetuskan golongan pengganas berlatarbelakangkan haganah -Theodore H..l (wartawan), Irgun (Argun - nama tempat di pergunungan Kaukus), Stern - keluarga siapakah H_ward Stern, Metro Golden Meyer, dan mengapa pencinta zionis, Sir Richard Goldstone menentang kekejaman 'Operation Cast Lead', dan lain-lainnya serta menyenaraikan penjenayah-penjenayah perang zionis yang bermaharajalela di selatan Palestin, Ghazzah, Gaza. Lihat sedutan dan kejutan berkenaan. Bukti dari kalangan mereka sendiri.


Tengok muka lawa Ben Gurion semasa muda dan tua, lihat siapa dalam Intel Corp. yang tiada satu sen ketika sampai di USA, muka Yizhak Rabin, Simon Peres, dan semua mereka ada menyerupai ciri-ciri wajah yang sama, Allah nak tunjukkan kuasaNya. Albert Einstein, bukan penyokong zionis dan beliau dicintai cik Norma Jeans (Marilyn Monroe), nama Monroe ada kaitan dengan nama tempat pembunuhan Abraham Lincoln, Presiden Amerika yang telah membaca Al Qur'an,emaknya bernama Nancy yang misteri dan dihargai oleh orang-orang Afrika, berkenaan pembebasan hamba.
Mengapakah sistem perisikan mereka berjaya mencuri pelbagai teknologi tercanggih di dunia dan mengapa pula Amerika USA mahu mengawalnya dengan kawalan penjualan senjata dan bantuan percuma? Mengapakah diberitakan pula CI_... tak percaya Isra'hell' bakal ada lagi dalam masa 20 tahun lagi? Apakah sebab-sebabnya?
"Barangsiapa menguasai Palestin, ....... menguasai dunia", kata-kata hikmah pencipta pertama kereta kebal, Sultan Salahuddin al Ayyubi, dan kini pihak Isra'hell' ada membantu puak-puak Kurdistan yang terperangkap di dalam perpecahan Othmaniah, dan ada pula rancangan hendak membunuh PM Turki, R_cc_p Erdogan, dan lain-lain tokoh agar senyaplah penentangan terhadap penjajahan tanah wakaf umat Islam Palestin. Ingatkah Kemal (Gog), yang menghapuskan Kementerian wakaf dan membawa sebahagian khazarian ke Palestin? Tidakkah minda Kemal dibasuh oleh media massa kawalan zionis dan Pasha-pasha dan Bey-bey , gelaran besar ala Sir atau Datuk telah digunakan sepenuhnya bagi menjatuhkan Sultan Abdul Hamid II, yang enggan menjual Palestin, dan mayat baginda hilang tanpa dikesan, disamping permaisurinya yang tak keharuan selepas memakai permata Sita Devi, dan sumpahan kecemburuan, semangat membangkitkan tanda-tanda kebesaran kerajaan Othmaniah telah berjaya pada tahun 1924M. Mengapakah pula istana Buckingham tiada kecemburuan semangat pemberontakan rakyat jelata sedangkan DNA bersalah-silahkan Mesir(Egypt) berkenaan memerintah begitu lama ribuan tahun dan memakai tanda kebesaran 12 permata, kerusi, lantai marmar, dan lain-lainnya?





Gambar-gambar yang dipercayakan kepada dunia kerana kematangan media sebenarnya tinggi, lihatlah ayat-ayat tahun 1957M, akhbar Strait Times, Federation Of Malaya, dan ayat-ayatnya serta kematangan wartawan-wartawan, pencatat-pencatat yang boleh mencorakkan dunia, minda penduduk dunia. Tidakkah kawalan lama seperti mesin taip dan lain-lainnya menjadi alat syaitan dan terbukti ungkapan ulama' purba Othmaniah, dengan terciptanya mesin/revolusi seperti mesin taip, yakni 'peralatan syaitan' yang digunakan 200 tahun kemudian, bagi proses menjatuhkan Othmaniah, Ramanov, dan terkini UN, USA yang bertempahan kepala lutut dengan mereka? Kepala lutut sudah hinggap ke muka mereka dan tiada belas kasihan lagi ke atas penderitaan umat yang menentang agenda-agenda mereka( penipuan dunia - nak rebut dunia - akhirat pula terlupa - hari pembalasan).
Semoga anda berjaya memahami tipudaya dunia. Sebenarnya, mereka tak perlu pun mencari pasal, dengan menakluk dan sebagainya, mereka boleh tinggal aman di negara USA dsb, yang menerima mereka tetapi puak zionis berdegil dan mereka yakin dengan kesibukan dunia di 'Ramanov yang dijatuhkan mereka-tentera beruang putih', dengan bantuan 'Bank-bank Antarabangsa kawalan mereka'-911, dan kemuncak kekuasaan revolusi alat pandang dengar, tv, radio dan media yang saham-saham kawalan yang mempastikan modal dikawal dan tekanan-tekanan lain diaturkan memenuhi hajat impian mereka. Siapakah pula penembak tepat yang menembak ke arah JFK, semasa itu diingatkan George Bush Senior dan Henry Kessinger dikira masih muda lagi? Adakah mereka juga boleh menjawab persoalan 'kumpulan rahsia,kumpulan muda' di universiti-universiti USA? Siapakah mereka? Kumpulan manakah terlibat? Pakatan,sumpahan rahsia apakah mereka yang mahu mengubah polisi luar USA itu? Pendokong Isra'hell'kah yang bertanggungjawab atau pakatan melibatkan jaringan sedunia seperti 'tekanan berita'kah? Semuanya menguntungkan? Begitu juga pembunuhan Hassan al Banna dan anaknya, di mana Syed Qutub kehairanan, betapa lonjakan kegembiraan di hospital tempatnya dirawat di USA itu? Akhirnya, Syed Qutub pun digantung selepas begitu tekun untuk memulihkan sistem yang hilang ditelan zaman selepas kononnya, ada ketika "Freemasons" dikuburkan Kemal (Gog), dan dia pula menaikkan 'Novus Ordo Seclorum', pengaruh bahasa ala sumpahan 12 Olimpia romawi, seperti menubuhkan parti republikan dan demokrat dalam bahasa Turki. Tidakkah selepas perjumpaan Henry Kessinger dengan Raja Faisal, maka akhirnya Raja Faisal ditembak? Raja Faisal mungkin tersilap tidak menyiasat sebelum bersembang dengan Henry Kessinger, si yahudi Amerika, yang menulis "Kiss The Boys, Good Bye" -military ..just a G... damn stupid animals ... foreign policies, itulah ghoyim dalam bahasa Ibrani/hebrew, dari muntahan isi hatinya.Ketamakan mereka membawa kerugian dan jatuhnya Adam as ke dunia disebabkan sifat tamak di dalam wasiat baginda saw kepada Ali ra.

Pusingan keempat, sekatan hampir sama cuba mengasak Iran ke kancah peperangan,(cari video youtube... sekatan ekonomi ala paksaan kepada Jepun agar menyerang Amerika, seperti Pearl Harbour, dan rakyat Amerika tak mahu masuk campur PDII tapi lesen diperolehi dengan gambar-gambar di Pearl H..r berkenaan, minda disumbat, undi dapat tapi kesabaran amat diperlukan. Sabar itu separuh daripada Iman. Lihatlah kesan domino kepada Lehman, ....man, dan lain-lain, kini yang terlalu mengagungkan kemewahan tetapi lupa daratan dalam keakhiratan.
paten . ...... ........ .

No comments:

Post a Comment