Wednesday, August 25, 2010

Keajaiban Di Dunia Yang Fana, Alam Maya di sebalik alam maya, ..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Di zaman Saidina Ali karamAllah wajhah, ada si yahudi yang mempertikaikan sewaktu S. Ali berdoa, bagaimana jika Allah tiada, iaitu kepada yang tak nampak dek mata, yang tak didengar dek telinga, tak dapat dirasai oleh pancaindera. Maka perlunya kedewasaan, bertuahnya mereka yang mengenal Yang Maha Menciptakan, yang dijawab S. Ali ra, pilihan sama ada suka mati di zaman kanak-kanak atau dewasa. Maka mati sewaktu dewasa dengan mengenal Tuhan adalah dianggapnya lebih baik dan bertuah dengan izinNya.


Dengarkan jawapannya/ Please hear the answers..
Begitu juga, Dari, si yahudi romawi, falsafah atheis, yang menewaskan ramai yang berserban dan yang berilmu sehingga pihak khalifah terpaksa mencari tokoh, sebelum datangnya pemuda, Imam Abu Hanifah, pendebat yang bijaksana, yang perkena hujah-hujah Dari yang angkuh dengan ayat-ayatnya. Tetapi kaum ini muncul dengan gahnya di abad ke-20, Karl Marx, Trosky, P..Engle, Lenin, Stalin dll dengan mesyuarat rahsia di kawasan peta Prussia, sila jangan lihat sempadan negara, lihat kawasan dengan bahasa dan bentuk mukabumi agar lebih nampak bagaimana mereka menyembunyi agenda-agenda mereka, kumpulan di pergunungan Alps, kini Swissland, akibat perang dunia satu dan dua, dihalau DNA Rusia ke Rusia dan DNA Jerman ke Jerman, begitu juga DNA Turki dan Yunani/Greek serta lain-lainnya.

Buktikannya....

Harun Yahya/ Adnan Oktar, karyanya, kajiannya amat hebat dan banyak membantu hasil tekanan zionis dan siksaan menahan serangan yang cukup kuat di Turki dan selepas 7 pemerintah utama (junta bekerjasama) fir'aun Turki telah mati.

Semoga apa-apa yang dsiarkan dapat diambil manfaat.
paten .. ...... ........ .

No comments:

Post a Comment