Tuesday, August 10, 2010

Kasih sayang, Kemanusiaan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Kisah penentangan terhadap penjajahan sentiasa menjadi perhatian dunia, di dalam berita, terutamanya di Palestin, hati Adam as dikatakan diambil dari sini oleh malaikatul maut, Izra'el.Di sini contoh perikemanusiaan askar "Isra'hell'" dalam membantu kesan jihad di kawasan panas, berbukit dan ada tempat persembunyian tersendiri. dan sudah ada pokok yang berkata-kata, bahawa yahudi bersembunyi di belakangnya, maka akhirnya yahudi telah dibunuh, itulah berita lepas tahun millenium baru, di abad 20 lepas Masihi. Pada tahun 70M, Rom (12 Olimpia) memusnahkan Masjidil Aqsa (Al Quds) yang 40 tahun dibina selepas Ka'abah dibina di kota Bakkah,di mana telah ada kemusnahan disebabkan 'ketak'buran' pada suatu ketika dahulu, menjadi padang jarak, padang tekukur. Adam ke 10,000 ini memulakannya, yang baharu dari saat ketika keinderaan canggihnya dari Jupiter/Musytari/Nibiru ala Lailatul Qadar, kebenaran berlakon atau menyamar dengan izin Tuhan (Penguasa) mereka (ruh dan malaikat).
Pada tahun 73M, maka sudah ada mesyuarat besar dan dibenarkan menggunakan semua kitab-kitab perjanjian lama, Namus@Jibra'il as, utusan yang membawa perjanjian dari langit dan, dari masa terkehadapan, dan lebih bersedia. Maka terjemahan demi terjemahan yang menyembunyikan kebenaran juga berlaku, dan golongan Hawariyyun yang nama mereka digunakan di dalam versi terjemahan dan perkataan Mohammaden/Ahmad/ Muhammad saw telah disembunyikan (lost in translation), dan muncul pelbagai mazhab Nazaren/Nasrani/Nazareth, berasaskan kemunculan Nabi Isa as selepas lama menuntut ilmu dan sebaginya termasuk diajar menulis Injil dan mengambilkira kitab-kitab perjanjian lama yang lain seperti Taurat, Zabur dan kitab-kitab Nabi Idris as, Adam as, Nuh as, Musa as dll. sebagai asas 'sejarah' perulangan, tiamat menjadi qiamat.( History is doomed to repeat itself)

Apartheid, racisme, Assobiyyah,"Kamu menolong kaummu dan menganiaya kaum yang lain".

USA Today newspaper, Fazlur Khan, the architure of Sear...Tower, NASA, food/formula such as Dunkin Donut, cartoons, Iraq, Iran etc.


Siapakah pula pencipta? Graham Bell,dan lain-lain di Amerika. Mereka adalah berDNA 'Red Indian/ Andalusia". Dan dibuktikan dengan kajian salah silah keluarga di sana oleh seorang penulis, dan dia dapat membuktikan ada genosid tersembunyi di dalam pembinaan USA, dan emapayar itu jatuh, yang berasaskan Islam dan paganisme seperti Aztec yang tak dikacau, Mayan, Apache, Mohican, Milwaukee, Indiana, dll. dengan sejarah penaklukan dan pembelian yang licik dan berkesan oleh pihak Freemason yang dikatakan warisan fir'aun dan Qarun mewariskan formula membuat emas dan kitabnya dibakar selepas pertengkaran 2 ahli di Patani (36 sultan-tamat), selatan Siam yang telah dipecah 4, Patani, Sathun, Narrathiwatt dan Songkla (ada kesilapan ejaan mungkin).

No comments:

Post a Comment