Thursday, August 26, 2010

Pancasila, Zionis, Bahai, 7 Pintu, Freemason, Isra'hell' dll

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Ini yang ke-77 nukilan, penulisan sempena menempuh malam Nuzul Qur'an, 17 Ramadhan 1431H di Malaysia.
Tersebutlah kisah lama semasa bendera dalam bahasa Arabnya, bendera hitam(dengan maksud Tiada Tuhan Melainkan Allah, Muhammad adalah Pesuruh Allah) dibawa bersama minda bendera Union Jack secara tak nampaknya. Bendera iringan Thomas Edward, 1916M Perang Dunia I yang dicetuskan untuk membuat peta baru dunia, Lawrence, dengan mengapi-apikan semangat kebangsaan Arab. Misi rahsia yang ditambah pula dengan surat kepada Sharif Hussein agar membuat peta baharu bagi Timur Tengah, maka fitnah yang terancang telah berjaya dan kurangnya dari sisinya empayar Othmaniah itu.



Gerakan Turki Yiddish Muda, pimpinan yang bersekolah masa kecil di gereja, bapa bekas askar mabuk, dan emaknya ayng sudah tak menulis namanya di al Qur'an sebagai adat kebiasaan Turki ketika itu, Kemal at Tarturk, pula disebar media agar diangkat sebagai hero sejagat bagi pihak kebanggaan bangsa Turki. Yang menjalani hidup ala Eropah, yang berjaya mengeropahkan cara harian, tapi di mana pembawaan pembangunan yang dibuang jauh kesan Islam dan Arab, dibanggakan pula kesanpeninggalan romawi yang sudah lama runtuh, terutama semasa zaman Sultan Muhammad Al Fatih, yang dikatakan diracun-bunuh Dr. Mustafa Jascovic,semasa misi ke Rom dan kemudian jatuh pula Andalusia lebih kurang 40 tahun lamanya. Itulah yang diinginkan oleh puak-puak pelampau hasutan yahudi kawasan Romawi, Trojan (Terajang) dan Prussia, maka kes terajang pintu ala di Iraq lepas 911 pun berlaku, banjir darah bersimbah, tak mahu ambil tahanan perang polisi yang cukup muda, dari pulau tanah helang Eropah, yang kemudiannya mati kemalangan 47 tahun riwayatnya. Lihat 2 gelaran Mustafa, ge/stapo turki stapo, yang muncul untuk kisah yang negatif pula.





Kemudian Perang Dunia ke-2, yang meliputi rancangan 50 tahun(1897-1947M) pembinaan negara yahoodi, sumpahan Olimpia yang tak nampak pun bermula. Di manakah ruh-ruh nenek moyang mereka, di alam kubur, di alam lain ciptaan Tuhan? Lihatlah skrin di padang mahsyar yang memegunkan masa, sejarah dunia alam fana'. Perang Dunia I dan II telah membuahkan kerajaan satu dunia atau sokongan Kahila yang berjaya. Maka undi-undi tanpa pungutan suara umat Islam telah memberi kemerdekaan bukan kepada Palestin, tetapi diberi lesen membunuh oleh bekas ladang ternakan lembu untuk menubuhkan empayar Isra'hell' raya, yang merayakan kemenangan hasil bantuan pokok krismas atau pun DNA yang cenderung kepada kristian.
Dengan cara penuh tipu muslihat, maka mereka melancarkan peperangan, itulah slogan / motto Mo_ _ad yang melancarkan serangan besar-besaran di dalam perluasan empayar Isra'hell' raya. Bolehkah si raya dengan membunuh sebegitu ramai dan memusnahkan sebegitu banyak, dan mencorakkan peta di merata dunia dengan simbahan darah, air mata, dan lain-lainnya yang ditelan zaman dan debu ribut padang pasir dsb.
Semangat membangkitkan rasa gah bangsa di negara pancasila dan di bulan ramadhan tanpa rasa apa-apakah mereka dipermainkan isu hangat lagi, siapakah pejuang yang tak hormat Ramadhan melainkan mirip di Timur Leste, yang mana, yang lebih-lebih ala kebangsaan Indonesia adalah dari bukan kalangan Islam tetapi golongan dokongan pancasila yang berbau zionis, yiddish, dan Kemal yang menguburkan Freemason tetapi akhirnya menaikkan pula USA Novus Ordo Seclorum, menubuhkan pula parti ala USA seperti Republikan dan Demokrat dalam bahasa Turki, di samping membiarkan, dan mengarahkan para wanita menarik tudung agar tak menutup 'aurat lambang ketidakstabilan turun naik mentalnya, di samping yang ingin mencari penyelesaian tanpa Islam dan bahasa Arab, peta Javan Turki muncul berkembang semula selepas bersetuju mengikut telunjuk perjanjian dengan pihak pakatan anti-Othamniah,dan ini telah ditunjukkan di siaran astro, rakamannya. Ada juga pihak barat iaitu yang pasti adalah askar-askar Berg / Motorman/ enjin kereta/ Bavaria Jerman yang tak mahu Othmaniah jatuh yang boleh merosakkan dunia. Di sambung seterusnya kepada Perang Dunia II selepas Olimpik di Berlin, dan yang dibatalkan di Tokyo dengan perang yang disambung semula.
Perang Dunia III abad ke-20, disambung ke Palestin yang berterusan, Afrika, Semenanjung Korea, Perang Dingin USA-USSR, Balkan,Pakatan NATO-Warsaw,Iran-Iraq-Kuwait, Isra'hell', Blok Timur dan Blok Barat, utara dan selatan bumi. Begitu juga di bumi pancasila yang kini masih belum kuat kestabilan selepas kuku besi rejim Pres. Suharto, di mana Pres.Sukarno dan pengaruh PKI telah lesu dan tiada ninja-ninja yang mengambil kesempatan membunuh umat Islam yang baik dan dermawan yang tentunya ada kaitan dengan semangat anti-Islam, kebangkitan Islam di akhir zaman walaupun siapa pun mereka. Kesepakatan untuk menguasai umat Islam yang dipecahbelahkan, seperti ulangan Rom dan Parsi dahulukala.

Kini desakan agar Iran masuk ke kancah peperangan nampaknya gagal dan gerakan bendera hijau selepas pilihanraya ala keluarga Saud gagal, yang berwajah sokongan maksiat barat pastinya. Tidakkah bendera keluarga Saud, Bani Mustaliq/Mustalaq + Bani Abu Suffian -DNA salah seorang ummul muk'minin, yahudi, anak ketua suku kaum ada kelemahan ketara yang ditenggelami kemewahan, di samping ada yang tidak menutup aurat dan menjalani kehidupan ala barat. Berhati-hatilah! Pres.G. Bush Jr menipu (by the way of deception) berkenaan ancaman Iran, untuk tambahkan penjualan senjata yang nak dibuangkan, tak jadi kitar semula nampaknya, atau nak dijadikan tukun di laut lalu dijual ke timur tengah pula.
paten .. ...... ........ .

No comments:

Post a Comment