Thursday, August 5, 2010

Demi Bait al Mak'mur (surah at Thur 52:4)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Sabda junjungan saw:"Kemudian aku dibawa naik ke Bait al Mak'mur, ternyata setiap harinya tempat itu dimasuki oleh tidak kurang dari 70,000 malaikat. Mereka tidak kembali lagi tempat itu setelah berakhirnya tugas yang diwajibkan bagi mereka", (Imam Bukhari, kitab sahih, kitab Bad'ul Khalqi, bab 'Zikru al- Malaikat, juga sahih Imam Muslim).
Jawapan Ali ibn Abi Talib mengenainya, "Bait al Mak/mur ialah tempat ibadah yang berada di langit, yang lazim disebut al-Dhurah. Letaknya tepat di ats Ka'bah bumi. Tempat itu sangat dimuliakan oleh penghuninya, sebagaimana Ka'bahbumi. Setiap harinya ada yang solat tidak kurang dari 70 malaikat. Mereka tidak kembali selama-lamanya." kitab Ibn Jarir at Tabari, jilid XXVII,ms10/ dll.
Ini menggambarkan orbit atau petala di langit, sistem cakera suria, sama ada sidrah Zuhrah, al Dhurah, dan kaitan Lailatul Qadar, Musytari/?Jupiter, 12_15 bulan, kaitan kiraan 1000 bulan = 83 tahun 4 bulan di sidrah/planET bumi/earth, dan lagi Nibiru misteri 3600 tahun=1 hari. Maka 1/2 hari Adam di 'syurga khuldi', dan sesiapa berkaitan mambang di waktu petang (panasnya hawa, sinar indah, perhiasan, mambang) matahari jatuh, di sebalik biasan pecahan cahaya putih melalui prisma, 7 warna pelangi dan thundra, simbol kaitan medan magnet,hubungan alam ghaib, dimensi, kedudukan dan orbit/petala yang berkaitan.
Nampaknya peluang ke-2 dengan taubat yang hebat di Sri langka, Ceylon, Cylon, Silon, Seal On, dan permata yang di dalam perut bumi pulau itu. Sumpahan zaman purbawara, koka-vikoka, sayap, atau pakaian keagungan seperti Jibra'il as, 600 sayap dan 2 lagi sempena di malam Lailatul qadar khususnya dan perlu ada kajian lagi bagi mempastikan kebenaran terbukti. Yang ternanti-nanti, kegelapan malam, siapakah yang bertandang? Penyamaran dari langit, seri devi dan bukannya seri devil , Ibrahim,Brahimi, Brahmin, Brahma,permata orlov, permata berlian hitam di pameran muzium sejarah di London. Lagenda ditimpa malang, seperti kematian kemalangan puteri Russia, dan seorang peniaga di New York. Berlian hitam - yang dikenakan sumpahan atau "The eye of Brahma", dicuri dari mata dewa Hindu pencipta, yang dicuri sami dan kemudiannya tercicir. Kemudian, pemiliknya ditimpa malang, ketiga-tiga pemiliknya membunuh diri dengan terjun bangunan tinggi. Siapakah model Khazastan yang terjun dari bangunan tinggi di New York?
Puteri Nadia Vyegin Orlov, Russia, abad ke-18M, puteri Leonila Galitzine-Bariatinsky yang membunuh diri pada tahun 1947M, serta peniaga New York yang mengimport berlian 'orlov' ke Amerika Syarikat, J.W. Paris membunuh diri setelah menjual berlian hitam berkenaan. Kini terkenal di dalam industri barang kemas, bukan susuk atau dipakai kini, telah ditanggalkan daripada patung dewa seberat 195 karat. Demi memusnahkan kuasa sihir, ia dipecahkan 3 dan dijadikan simpanan pengumpul dan sehingga 1990. berlian tersebut baru ditampilkan dalam pelelongan di New York. Ini kaitan sumpahan barat mencari Indiakah? Emas dan rempah-ratus (bagi kuat badan,jiwa dll) dan ........
Kaitan azimat seperti geotrupes, (geo troop, daun terup dll) ialah avatar dewa matahari, coraknya di barangan kemas, cop mohor dan azimat. Digabungkan dengan sayap helang semasa upacara pengkebumian. "Heart scarab', hati sekerap, hati suci, zodiak permata wal si matasiwa, mata ke-3, geliga otak, kunci untuk mendapatkan keabadian. Semasa perbicaraan, talqin, dakwaan terakhir, jantung diletakkan di tepi neraca untuk diuji oleh "Maat". Kaitan kejadian al Maut. ramai bimbang tak melepasinya, seperti cerita alam ke-2, nitrogen, biru ungu, selepas oksigen kurang, jadi jed diukir pada batu untuk menggantikan jantung sendiri dan letak di dalam mumia. Perkaitan kitab sejak Mesir purba ialah bentuk dan kegunaan azimat, tangkal. Oleh sebab Osiris, Isis dan Horus yang hidup semula berkaitan lagenda, tema bagi azimat.
Tutankhamun, Paruh ke-18 zaman 1336-1327SM, topeng emas, usaha Howard Carter dan Lord Carnavon yang menemui makamnya, puncak arkeologi, sumpahan berlaku, burung kenari Carter dimakan ular sawa. Teman carter mati pada 23 april 1933M, digigit nyamuk, kuman menjangkiti paru-paru, dan selepasnya lebih 20 orang mati, kemalangan misteri dan mencurigakan dsb. Ada juga mimpi yang mengatakan pemburuan mumia yang marah kuburnya diganggu, dan ada ayat al Qur'an mengenai "...Bila kubur dibongkarkan,...'juz 30. Azimat dipercayai membawa kemudahan ke alam yang ke-2, dan ini membuktikan mereka beriman kepada hari kemudian, pembawaan Idris as, enoch atau Annukh dan perkaitan Annukhaki..Nibiru semakin jelas dan Izra'el. dan ini membuktikan ada peradaban hebat yang mampu mengubah siapakah manusia dan kaitan di celah kangkang seperti ada belahan atau jahitan, dan klone, osirus, (privacy report), telah menunjukkan bukti bahawa 'Nuntakhu' Iraq/mesopotamia/sumeria, Isfahan, simbol ular adalah warisan Adam as dan Hawa kepada keturunannya, menganai hal keinderaan angkasa raya, penjelajahan angkasa lepas.
(rujukan dunia misteri 9112247 871006 di Malaysia 2010M dan buku Menyingkap rahsia alam malaikat- Sheikh Mustafa 'Asyur) Kesimpulan .....
paten ...... ........ .
paten

No comments:

Post a Comment