Tuesday, August 17, 2010

Muka Biru,Planet Biru, Krishna Biru, Avatar Biru, Masa Tamat 0.0.0.0.0.0.0.0.0.0 Mula Yang Baru

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Selepas Cyrus, serius, Sirius, berjaya di dalam meluaskan empayar ke timur dan ke barat, pintu dibuka untuk ala PBB 'The Gate of All Nations', maka yahudi Babilon telah diberi kawasan baru, berdekatan Khurasan, kemudian muncul Khurasan sebelah dinasti Sasanid, yang ada ketikanya menawarkan perlindungan kepada 3 orang sahabat yang tak pergi berperang tanpa alasan yang kukuh, diboikot sebelum turunnya wahyu keampunan, sebagaimana Brazil menawarkan perlindungan kepada seorang perempuan/janda berkaitan tuduhan pembunuhan suaminya dan perzinaan.
Keturunan mereka termasuklah bapa Presiden Iran, M...d Ahmadinejad, yang telah menjadi muslim dan kini, menjadi perhatian sumber berita dunia(world news), dan ia menjadi tanda kebangkitan tamadun/peradaban wakil umat Islam dan 'fardhu kifayah'.




Nama Alexander anak Philip keturunan yang bertemu DNA dengan Tarikh anak Rome anak Aishu/Eshu/Issue yang merupakan anak Nabi Isha' as, abang kembar Nabi Yaakub as yang hilang adakalanya di dalam buku Ilmu Tawarikh. Alexander ini telah memulakan kempen selepas kemangkatan ayahandanya Raja Macedonia yang dibunuh, maka orang bawahan, Pinter/Pintar/Antipater telah mengkambinghitamkan 2 orang sebagai tindakan segera yang dianggap ala kes pembunuhan Altantuya (kes Malaysia, Perancis dan Mongolia) dengan 2 orang khas berkenaan. Maka bermula penambahan jajahan takluk, pemimpin yang muda, hingga bertemu tentera-tentera bergajah di India, bernikah dengan Roxanne, dan mendirikan Iskandariah (Alexandria) di Mesir (Egypt).Sila klik untuk dapatkan keratan yang lebih besar gambar rujukan berkenaan.
Peta Parsi kini meliputi Iran, tetapi ada lagi berbahasa Parsi seperti Azerbaijan, Tajikistan, dan para penduduk Ras/Rusia. Semasa kegemilangan Othmaniah, ada pengusiran mereka yang berbahasa Parsi oleh Sultan Turki, yang memberi hikmah kemudian hari, iaitu Iran yang ada Teheran dan bentuk muka buminya yang bergunung ganang. Kini, sidrah biru dengan berita gempar kedatangan Nibiru yang ada iringan hujan-hujan yang dibimbangi ada bencana hebat.
Timbul pula persoalan di mana pernah di zaman Nabi saw, segolongan pendita datang menanyakan perihal 'Zulkarnain', yang bertanduk dua. Ia mengisahkan mengenai jajahan takluk meliputi timur dan barat, dan gambarannya lebih jelas dengan pembinaan tembok besar di pergunungan Kaukus, dan disambung pula dengan Tembok Besar China. Siapakah kaum-kaum itu? Ada penulis yang menganggap 'Zulkarnain' adalah Iskandar Zulkarnain atau 'Alexander The Great' dari Macedonia, dan ada pula memilih 'Cyrus The Great' yang mendirikan pelbagai monumen terutamanya di Iran kini, dan di kawasan Kaukus. Tarian Kaukus adalah menyerupai tarian Rusia kini dab mereka tahu sesiapa juga boleh menekan butang peperangan dengan sikap mereka yang begitu, iaitu, kaum-kaum asal yang adakalanya 'berbangga' sebagai keturunan asal Nabi Nuh as. Nampaknya, sememangnya dapat dilihat ciri-ciri berkenaan berdasarkan rujukan 'youtube.com'.

Adakah amaran wajah menyerupai naga, seperti di London, piramid Mayan, Opera Cina, dan di kitab-kitab yang menyebutkan nya, kisah di akhir zaman. Pilihan yang 3, 120 darjah setiap satu, yang Islam telah dibunuh, tetapi hujah pendita yahudi mengalahkan paderi kristian. Dan 'eeni,....', 'more money', ketamakan atau kehinaan, ala 'Russian Roulette' dan perkataan 'more' itu sendiri adalah penghinaan atau sifat 'tamak' yang selalu membawa kerugian.

paten . ........ ........ .

No comments:

Post a Comment