Wednesday, August 11, 2010

Kerosakan di Iraq purba, Nabi Idris as, Harapan dari Bantuan Kuasa Ghaib Langit, Berdoa!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Berdasarkan kisah para wali (dewa), mereka berpesan agar diseru nama mereka dan nama-nama Allah agar seseorang mendapat pertolongan atau bantuan dari langit. Konsep ruang, kedudukan, tempat, dan seruan, gema seluruh alam yang sampai dengan izin Tuhan kepada sesiapa yang dirahmatiNya. Tetapi itu semasa hal hidupnya wali berkenaan, maka sesudah matinya walaupun mak'bul, ia boleh membawa kesesatan, sebagaimana kubur Abu Ayub Al-Ansari yang berada di berdekatan kota Kostantinople (Islambol) Istanbul, yang suatu ketika dahulu dijadikan tempat pemujaan permintaan ala dewa dan ramai yang dapat apa yang diminta. Walaupun begitu, kubur sahabat ini, yang dia bercita-cita ingin mendengar tapak-tapak kaki yang dijanjikan semasa berjaya kota berlambang bulan bintang ditawan dan ada di kalangan Eropah sudah menghentikan penggunaan bendera berkenaan.
Maka bendera kota itulah yang kini menjadi lambang bendera Republik Turki kini, selepas sumpahan atau dipahat dalam sejarah, ketidakstabilan yang diinginkan T.E. Lawrence, yang sememangnya mengakui ketidakstabilan Arab. Turki yang stabil lebih menyumbang kepada kestabilan blok Islam, dan kini Iran yang dikatakan paling stabil di Timur Tengah telah dikacau dan diganggu-gugat kedudukannya. Nampaknya Empayar yang sedang tidur begitu sukar dibangunkan dengan segala jenis bom-bom, api-api, gegaran demi gegaran dan mereka amat sukakan semangat kebangsaan. Bilakah mereka boleh bersatu teguh memperkukuhkan kalimah di jalan Allah? Bilakah empayar/blok ini boleh bangkit semula setelah dibiuskan selama yang diilmu-tawarikhkan sejak tahun 1924M.


Maka 2024M adalah 1 abad, dan 2024SM sudah berlaku kononnya peperangan ala ET yang membawa pelbagai kemusnahan dan dunia yang berubah.





Tidakkah peradaban Mesir dengan peninggalan pasak-pasak bumi yang kukuh, bekas kota-kota larangan, sebahagian 188 buah kota (72 bahasa), di zaman Nabi Idris as, dan mereka sudah ada ujian senjata berasaskan zarah atau atom? Lihat kota=kota yang tenggelam bercorak ala piramid dan pelbagai peninggalan arca berbentuk ala piramid di merata/ melata dunia. Aztek, Mayan, pantai Jepun, pantai timur China (bahkan dalam laut, berlumpur hitam, berbatu karang) ada meninggalkan pesan mengenai Gog Magog, Koka Vikoka, Yakjuj Makjuj dan sebagainya. Kini semakin jelas bahawa Harut dan Marut adalah berkaitan dengan perjalanan atau penjelajahan angkasa lepas/ raya, dan mereka tak mengajar syihir dan mereka kini nampaknya datang dengan penuh keagungan berlambang burung seperti USA, berparuh burung helang/garuda dan Russia, berlambang burung 2 kepala,tetapi ada imej burung hantu (owl) jika kedua-dua sayapnya diangkat lebih tinggi, termasuklah klone (clone-hourus-osirus-osiris- siir, sir), yang ada penghormatan kepada kelebihan berilmu, berkemahiran, berkedudukan tinggi dari penduduk dunia, kajian genetik, bayi tabung uji,dll.
Tidakkah serigala-serigala(roh-watak manusia seperti kononnya Hitler yang beraksi menggigit karpet jika ada apa-apa yang menerkam otaknya) dari Eropah telah menghasilkan watak-watak serigala jenis lain di Palestin? Imej roh serigala (howling werewolf- watak di kala bulan mengambang ala panggilan burung pungguk(hantu) rindukan bulan)seakan merasuk semangat dalaman yang kuat, di samping merampas harta benda dan tanah agar kawasan taklukan diawasi dengan begitu ketat, lebih ketat dari anjing-anjing buruan/ kawalan yang mengawal binatang-binatang buruan atau ternakan. Sila klik 2 kali untuk melihat gambar yang lebih besar/ jelas.
paten . .. ........ .

No comments:

Post a Comment