Tuesday, August 17, 2010

'La Tahzan' Gaza, Curahan Kasih Sayang Kadangkala Lebih Daripada Hutan di Malaysia

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Sila klik 2 kali bagi dapatkan gambar yang lebih besar.
Kisah-kisah dari Timur Tengah selalunya mengusik jiwa, terutama di kawasan tanah di mana hati Adam as dijadikan, berdasarkan sumber seperti rujukan, kajian di wikipedia. Tidakkah semua laluan-laluan DNA telah dilukiskan di dalam bab akhir zaman? Peta Koka Vikoka, Gog Magog, Yakjuj Makjuj, tegur menegur, dengan sejarah yang terbentang luas di muka bumi. Javan adalah salah seorang nama dari keturunan Yaakub as yang berjumlah 12 itu, dan juga menyerupai nama anak-anak keturunan Keturah, Qaturah, dengan Nabi Ibrahim as selepas berburaq di Mekah .... Ini termasuklah Javan di Anatolia/asia Minor, Javan/jawa, jawi, jelapang, japang, japan dan kepulauan polinesia yang meliputi kawasan Lautan Pasifik, kepulauan Sulaiman/Soloman, Samoa, Fiji, Hawaii dsb.

Tidakkah kucing ada selalu mengiau? Lihatlah sempadan kucing dengan kucing, kawalan menggunakan bau air kencingnya sendiri. Bagaimanakah manusia pula membina sempadan pemerintahan? Air mata darah mata air dan sebagainya yang boleh dibubuh tanda koma dan noktah.

Adakah kematian yang sememangnya dicari-cari ala 'kesyahidan', yang abadi di sisi Tuhan? 2 hari sebelum serangan, 25 Disember 2008M, Tzipi Livni, menteri luar Isra'hell' telah berjabat tangan dengan Hosni Mubarak dan menjanjikan perubahan dalam masa yang terdekat iaitu 2 hari lagi. Serangan 'Cast Lead' 27/12/2008 sememangnya ada di dalam berita dunia. Peruntukan 21 billion USD peralatan tentera terutamanya dari USA, telah dihamburkan ke bumi Gaza sebahagiannya. Tiada kegerunan terhadap umat Islam dari musuh Islam disebabkan ramainya pemerintah di kebanyakan negara-negara umat Islam adalah spesies yang mahu dibangkitkan bersama 'Fir'aun dan Haman' di padang mahsyar kelak, yang tak mahu 'kerajaan Allah' bertapak di bumi ini, sebaliknya 'kerajaan-kerajaan syaitan' bermaharajalela tanpa batasan kalanya.
Pengkhianatan wujud dengan gahnya darjat dari dunia, pangkat, harta, takhta pemerintahan, wanita, sama ada siiring dan sewaktu dengannya sekali. Sebelum 29/8/1897M, sudah ada gerakan 'komunis' Trosky, Karl Marx, dll melibatkan juga Rothschilds, wakil-wakil Prussian yang dikatakan menengahkan ...berg, freemasons melibatkan G (Gold,Gospel,gothica, dll. Siapakah penembak tepat yang pelurunya menembusi tengah tenggorok JFK dan kepala dari bahagian depannya? Adakah Texas / Dynasty/ wakil Satan/Saturn/Southern terlibat sekali? Di manakah set kumpulan satu di mana Bush Senior itu sekali bergambar? (Bush Sr. adalah pekerja /ejen CIA di samping Henry Kessinger- Setiausaha negara/PM USA, yang merupakan pengerusi syarikat MACY,NY satu ketika dulu). Di samping pula, kumpulan bophemot, knight templer, serta lain-lain pertubuhan rahsia selain wujudnya Kahila di New York,New England, USA, wakil hampir 2,000 pertubuhan/keluarga 'rahsia atau tidak', tentunya mafia kumpulan meyer, al capone, cohen dll dikaitkan bersama, bahkan mafia-mafia penyeludup elakkan cukai secara antarabangsa seperti yang dikaitkan dengan Slobodan Milosevic, bekas Presiden 'Greater Serbia' yang dikatakan bunuh diri di Hague, International Court of Justice, sebagaimana ada rakyat Amerika tertanya-tanya bila pula Presiden George Bush Sr/Jr pula nak didakwa di sana nanti? Ada penyakit gahnya keagungan kuasa di dalam diri manusia. Mereka juga seperti yang CI_ sendiri merekodkan, ada yang mahu menggulingkan keluarga Ramanov dan mereka berjaya selepas 'mencipta Perang Dunia I' dengan segala tentera beruang merah dan beruang putih, tentera berdarah menang dan akhirnya, pupus DNA Ramanov yang baru sahaja merasmikan masjid itu. Kemudian musnah pula ribuan masjid-masjid, ada yang dijadikan entah apa-apa. Itulah dia salah satu permulaan abad ke-20, 1900-2000, yang menyaksikan segala pertubuhan rahsia begitu bermaharajalela kerana mereka bersatu. Musuh utama mereka adalah Islam seperti ucapan Vladimir 'Zirinosky' dengan lantangnya, yang melaungkan untuk membasuh kasut but di lautan Hindi, cerita propaganda lama. Tetapi, muncul pula peta bagi menggambarkan Rusia yang dibahagi empat, akibat kemarahan generasi muda USA. Itulah balasan dunia oleh Allah.


Yurei, yang dikatakan ruh pembalas dendam, muncul di jam 2 hingga 3 pagi pada malam hari. Ini menggambarkan siapa dia yang datang di stesen minyak Mobil Oil Corp, Merritt Parkway, Fairfield, Connecticut,USA suatu ketika dahulu. Dia seorang perempuan berwajah Kaukasian, berambut hitam lurus, berT-shirt putih, berseluar jeans biru, dan menampilkan sepasang mata bak guli(marble) sinar cemerlang latar belakang hijau bak bintang-bintang di langit dengan hiasannya, dan ada lingkaran bak bintang berputar bedrjumlah ala ke pukul 10 dan 11, tetapi belum mencecah angka 12, di bulatan mata yang diserbu oleh dua lelaki yang berebut nak jawab, tetapi penulis blog ini tetap menjawab kepada terjahan soalannya yang keras. Ini bukan 'Buck Rogers In The 25th Century', karya sains fiksyen Hollywood, dan ini betul-betul punya, dan bukan cubaan. ..... Mungkin ada artis / pelukis yang pandai bolehlah melukiskan gambaran wajah kaukus jelita dengan sebab mata yang indah gemilang sinarnya. Mungkin boleh guna lukisan di bawah dan bayangkan sepasang mata itu.

Terima kasih, kepada penulis, wartawan dan sesiapa sahaja yang saya ambil nukilan/karya mereka yang dibeli seperti Kencana, Matahari, Selekta, Seleksi dan lain-lainnya.
paten . ...... ........ .

No comments:

Post a Comment