Wednesday, August 4, 2010

Al Maut, Syurga, Neraka, Nabi Idris as, Di Langit ke-4(Lubang gelap)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Tarian Cleopetra, dikatakan hidup kembali selepas para bala tentera Napoleon Bonarparte menggulingkan Raja Perancis (kaitan permata Hope), dan memasuki Mesir dan mengkhabarkan bahawa Napoleon telah masuk Islam, tetapi Napoleon minta maaf kepada umat Islam bila kaki kudanya terpijak masjid. Ba'diuzzaman Said Nursi ada juga menegur di zaman 7 fir'aun Turki dan menegur ahli-ahli parlimen yang tak bersolat dan masuk masjid dengan berkasut di samping menyebut kisah hormatnya Napoleon terhadap masjid dan kisah kaki kudanya.
Nabi Idris as ada meninggalkan kasut di dalam syurga, lalu dia sudah merasai maut, dan menempuh neraka (galatika), dan bila mahu ambil kasut, dan tak mahu keluar dari syurga langit ke-4, dengan kaitkan ayat Al Qur'an:"Setiap yang berjiwa akan merasakan mati", Ali Imran, ayat 185, dan ayat hal neraka,"Dan tiada seorang pun daripadamu, melainkan mendatangi neraka", Maryam, ayat 71 dan "Dan mereka sekali-kali tidak akan keluarkan daripadanya (syurga)" Al Hijr, ayat 48. Lihat perkaitan cakerasuria, cakerawala, galatika, syurga di langit ke-4. Kajian dibentangkan youtube.com di sini;

Berkait surah Maryam ayat 56-57, membenarkan ayat kami'.....Dan kami telah mengangkatnya ke mertabat yang tinggi', dan kajian perkaitan 2 piramid bersilang ala Merkabah, molekul air (hado.net), DNA dsb. Dan Iblis pernah bertanya kepada Enoch/Idris, mengenai bolehnya Allah memasukkan dunia di dalam lubang jarum dan terkini terbukti ada sistem perhubungan Al-Ankabut - internet. Jibra'il as ada 600 sayap- lambang keagungan ala mungkin 'Crop circle' bagi kegunaan-kegunaan kebaikan, setiap sayap menutupi ufuk dipenuhi permata dan yaqut, maka janganlah hairan jika biasan kilauan permata ada keluarbiasaan di dunia seperti permata sita devi dan brahma (orlov), kaitan 4 orang rasul berbangsa Suryani, iaitu Adam, Syits, Nuh dan Akhnukh..iaitu Idris (Manaf -Memphis - Harmas al-Haramisah - tanah larangan satu ketika dulu -forbidden city - waris ilmu Syits bin Adam - Holysyits). Bila wujud kerosakan, fitnah kaitan dari kawasan sungai dajlah, kaitan dajjal akhir zaman dajjal juga, maka Idris telah menasihati penduduk di 'Babilon' - Sit down,remember sayang, sembahyang ada lagu "Babilon'. Idris as adalah datuk Nuh as, Nuh bin Lamak bin Mutawasylah bin Akhnukh (Idris > perkaitan samak, najis mutawasittah/silah, sit-a-devi dll. (rujukan majalah Hakiki-tabloid Seleksi).
Lihat pula, kaitan al-maut, kucing bertenggek di atas dadanya ( kaitan puaka pussycat doll) di atas dada seorang gadis, Nichola Paginton, mati sakit nik'mat, 30 tahun, tahun 2009M, amah bermajikan Sarah Griffith, kaitan silah keluarga Andy Griffith Show, Rom, dan misteri puaka bawah tanah bangunan, dan pandangan misteri penulis blog ini di Chowrasta, Jalan Penang. Kaitan komputer, seks, alat seks dan lain-lainnya dengan koroner Gloucestershire Alan Crickmore mengenai arritmia.
Lihat perkaitan di hari akhirat, jumpa atas titian, galatika, jika tidak di mizan (zodiak Libra), dan carilah di telaga (lautan anugerah Ilahi - gugusan bintang) pengembaraan ke langit. Jawapan Nabi saw kepada Anas bin Malik ra dalam mencari baginda nanti. Dan Arasy ada terletak selepas ...hujung tanduk 7 kambing gurun. Marilah pula kita semak zodiak, seperti aquarius 20/1-18/2-(2 ikan + 1 = ada ala naga ikan cantum jadi satu di langit Semenanjung Malaysia, tinggalkan mesej Allah Muhammad.), pisces 19/2-20/3, aries 21/3-20/4, taurus 21/4-20/5, gemini 21/5-21/6, cancer 22/6-22/7, leo 23/7-23/8, virgo 24/8-23/9, libra 24/9-23/10, scorpio 24/10-21/11- al-kisah fir'aun cantas kepala raja mesirvyang bermimpi kala jengking menggigit ibu jari kakinya di malam hari dan bertanya kpd. pengawal peribadi kesayangannya, dan fir'aun marah, hilangkan bukti di sungai nil dan jadi ampuan Haman yang tahu rahsia siapakah di atas takhta, 'bodyguard sudah jadi ganti', sagittarius 22/11-21/12 dan capricorn 22/12-19/1.
Kelebihan Nabi Idris as sebagai pakar kaji bintang dan kaitan sambungan bintang berbentuk binatang dan lain-lainnya, selain menjahit dan catatan-catatan di piramid, terowong gelombang masa, sejarah bumi,klone, osirus, 'duplicate' dan lain-lain lagi. Qabil, qabilah Arab dan dendam terhadap wanita, viagra, HH dan 7 teman wanita, dibandingkan 1 isteri. Lihat kajian di youtube.com ini;


Twinkle! Twinkle! Little star! Di manakah kubawa hati yang rindu? Perjalanan mencari Tuhan, ala ilmu tasauf -surf- sauh jauh ke langit, pelabuhan mana... dan ilmu tawarikh, tarikh, alam, dll.


Semoga pertunjuk dan hidayah Allah semakin mencurah-curah datangnya. Sama-sama kita menuntut ilmu hingga ke liang lahad dan kemudian bermula satu yang baharu.
paten ..... ........ .

No comments:

Post a Comment