Sunday, August 29, 2010

Penjelasan Apakah Yang Dicari? Gog Magog, Yakjuj Makjuj, Koka Vikoka DLL

Dengan Nama Allah Yang Pemurah Lagi Maha Penyayang

Marilah bersama-sama melihat secara lebih dekat dengan kebetulan-kebetulan kejadian berikut. Gog Magog ada 4G, Mao dan o jika disusun sebegini. Kedatangan Al Fonso ke Melaka adalah 4G, $G, - Gold, Gospel, G....., Mao Tze Tong adalah kaitan pelopor besar revolusi jenisnya di China, dan o boleh dibesarkan lagi jadi kosong atau mewakili planET/ Sidratun Muntaha, planet selepas pluto yang dijumpai lama oleh penulis Amaluddin Darus di dalam bukunya 'Pintu langit....' dan kaitan bukunya yang lain 'Manusia di langit, Manusia di bumi'.

Dengan pengakuan Kemal yang gah berkuasa (God jadi ditukarkan Gog) dengan bantuan gerak kerja kaitan 'Knight Templer', penaklukan Al Quds/Jur_salem, G adalah juga masyarakat rahsia, Gothika/ Gothic yang menyerupai hiasan tatu dan tindik syaitan. Lihatlah betapa mereka begitu agungkan hawa nafsu di dalam kumpulan Rock pemujaan syaitan dan kuncu-kuncunya, perzinaan adalah berleluasa. Begitu juga kaitan pihak Bank Antarabangsa dan kumpulan-kumpulan yahudi 'atheis', zindiq, keraguan yang menyiksakan umat termasuklah yang utamanya, umat Islam yang ramai disiksa mati dan cedera serta cacat. Gerakan ketika kesibukan dunia dengan perang, butang kematian, denganm rahsia warburg, Duke itu dibunuh dan Perang Dunia I yang tak sempat habis dengan Bolsheviks tiba-tiba naik menongkah arus, Rock..f..r, Rotchchilds, dan lain-lainnya di NY dan Jerman serta polisi ke Palestin secara terancang dengan penuh muslihat dengan penipuan berita yang ingin ditutup. Propaganda berjaya dengan hebatnya. Tindakan serentak yang mengkucar-kacirkan alam maklumat kepada semua manusia di dunia.

Jika Harun Yahya dan Buku Daniels menjadi sandaran, PDI (kaitan Gog) dan PDII (kaitan Magog) telah tamat pada tahun 1945M. Maka terbuktilah ketepatan 3 1/2 tahun kitab Daniels kemudian bahawa perjanjian dicabuli, iaitu perjanjian antarabangsa itu sendiri, hak-hak Palestin dijatuhkan dan ini menambah kisah peta lama yang nampaknya tepat sekali, dengan nama kota yang sama dan kedudukan yang sama, cuma zaman dan abad serta lakonannya adalah yang lain. Tahun 1948, 14 Meinya, Mayannya berkalender dengan ketepatan ala kedatangan Nibiru, muka naga api, garang, berserigala berwajah manusia yang mencetuskan perang yang disambut sengit sekali. Berjayalah 1897-1947, rancangan dengan kesabaran menunggu saat yang terbaik, penubuhan Isra'hell'.

Adakah anda telah dibantu dengan kajian ini? Semoga bertambah beriman kepada Pencipta dan membawa bahagia kepada kepada mereka yang bertaqwa, sebaik-baik pakaian adalah TAQwa. Bagaimanakah mereka itu berpakaian? Nik'mat ..... pandangan siapakah yang mahu di....?
paten ... ........ .

No comments:

Post a Comment