Wednesday, August 4, 2010

Ayat 191 (Surah Al Baqarah), 911, 611(siaran Astro Malaysia)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Nombor yang bermula sama dengan paksi x-y-z, dan pelbagai lagi jika mahu, dari pelbagai sudut, simetri, dan melibatkan pelbagai dimensi, masa, tempat, kedudukan dan mesin masa yang masih menjadi misteri. Apakah 'Jason of The Star Command', 'Ultraman', 'Six Million Dollar man', dan lain-lain lagi siri Hollywood, hanya cerita khayalan atau sememangnya sudah berlaku, dan bakal berulang lagi, dengan izin Allah swt?
Pentas dunia dengan pelakon-pelakon yang bersilih ganti, keajaiban sejarah yang mempengaruhi, ramalan-ramalan berkenaan masa depan yang dihayati dan apa yang ada kini. Di sini dengan ucapan yang sama, ditujukan pula kepada pihak yang .... beberapa juta nyawa manusia telah hilang, di tangan senjata-senjata siapa, sumber duitnya, dan kesan-kesannya di seluruh dunia. Berhati-hati dengan khabar berita, sama ada si fasiq, si majusi, si kafir, si munafiq, atau apa-apa yang disimpan di alam maya, dosa fitnah lebih besar daripada membunuh. Fitnah-fitnah kepada perjuangan hidup umat Islam, bilangan umat Islam yang dituduh, difitnah oleh Lenin, Stalin dan menjadikan penduduk muslim lari ke arah khemah ala-ala kaum Indian merah.
Penduduk muslim diangkut ke sana sini sina, untuk dikurangkan, dijadikan bahan ujikaji, dimiskin untuk di'askar'kan, 2/3 askar-askar Soviet Union adalah dari latar belakang umat Islam, hasil jelmaan latar belakang orthodok kristian sama ada Arab, Rusia, Georgia, Armenia, bahkan di Indonesia golongan bukan muslim dikatakan lengkap bersenjata api, sedangkan umat Islam pula masih seperti dulu dengan barangan kebun dan dapur, pisau dan parang selalunya.
Pengakuan syaitan, iblis, predator Nephilim, mebuktikan apa-apa dari bahagian hawa nafsu serakah yang membuak-buak, membuka-buka aurat, hilang maruah dan kehormatan, malah lebih hina daripada haiwan (ghoyim) dengan pelbagai alasan agar Islam, umat Islam menanggung sengsara dunia yang dijanjikan sejak zaman seperti Musa as, dunia adalah syurga bagi golongan kafir dan neraka bagi muk'min. Siapakah mereka yang beriman itu? "Apakah nilai sebelah kepak nyamuk dan ibarat dunia jika bersamman nilai sebelah kepak nyamuk nescaya yang bukan muslim tiada rezeki.....

paten .... ........ .

No comments:

Post a Comment