Tuesday, August 10, 2010

Kasih Sayang, Azarian, Lazarian, Khazar, Khaibar, Kabar, Kobar, Balkan, Darcia, Slavic, Roman Julians, Bogomils, Royal Ottoman Middle Swing (Bosnia

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Di masa permulaan sebelum Perang Dunia Pertama, Archduke Ferdinand, dikatakan dibunuh di wilayah Slavic, Janisarries/Ottoman/Othmaniah Turki, dan fitnah kubra pun bermula Julai 1914 hingga 11 November 1918. Hitler dikatakan terkena bom mustard, gas beracun dan dirawat di hospital, boleh jadi buta tetapi ada perubahan melibatkan Alex Crowley, yang dikatakan pengikut Lucifer @ keluarga (Barbara) Bush @ Pope Benedict semasa kecilnya dengan gambar lambang swastika.
Kita boleh lihat juga di dalam laman sesawang mengenai Perang Dunia ke-3di abad ke-20 Masihi, di kawasan Balkan juga, tetapi kali ini diungkit hal-hal yang samar-samar, samirah, semitik, detik-detik yan difitnahkan, oleh kaitan darah DNA Al-Harm Bin Nuh, dia tentu bersedih jika dikira maksudnya dari segi makna bahasa Arabnya yang jelas terbukti. Kisah keturunan anak cucu cicit yang berperang, menumpah darah, saling tuduh menuduh, yang teruk kena di tengah-tengah ialah umat Islam, muslim slavik/slavia, terutama serangan cethnik, pro ethnik Serbia terutama di Tuzla, Sarajevo dll,, dan HVO, pro Bosnia Croatia, Mostar, kawasan sekitarnya, yang cuba mengambil kesempatan di atas tersepit di antara 2 gajah berperang, seekor pelanduk di tengah-tengah, bertapak kaki kijang yang cukup wangi, berbau kasturi yang teramat tersiksa.
Tetapi Presiden USA, William Jefferson Clinton,@ Mr Bill Kelentong dengan isterinya Mrs Hillary Rodham Clinton, walaupun berskandalkan Monica Lewinsky, gadis yahudi Amerika, yang dikatakan ada rancangan sulit, jerangkap samar guna cara protokol yahudi antarabangsa, telah memejamkan mata dengan bantuan Iran dari segi persenjataan, Muslim Bosnia Herzegovina@BH dikatakan bertenterakan yang terbaik di Eropah (the army in Europe) tapi tiada senjata yang seimbang untuk melawan 'penganiayaan' terhadap mereka itu di waktu berkenaan.
Perjanjian di antara Presiden Serbia, Slobodan Milosevic (bunuh diri semasa di penjara di Hague, belanda) dan Presiden Croatia, Franco Trujdman (mati sakit barah testis),seolah-seolahnya nak membahagi 2 BH, dengan Presiden BH, Aliya Izetvigovic, termanggu-manggu, tak boleh tidur kadangkalanya, trauma hasil kesan peperangan dan ada yang menganggap dia boleh menjadi Presiden tanpa negara BH. Lihat rujukan internet: http://www.pbase.com/zidar/rat&page=10.
Tidakkah ini menggambarkan betapa busuknya niat yang akhirnya, yang berjaya adalah gagasan Serbia raya yang kecil, dikurangi dari sempadan/sisi-sisinya sebagaimana ayat Al Qur'an, "Dan Kami kurangi dari sisi-sisinya", mengenai konsep sempadan kedaulatan pemerintahan ala manusia yang dipenuhi darah, air mata, mata air yang dirogol, kecil, besar, muda, tua, yang cacat, yang cedera, yang mati, yang kehilangan sanak saudara, ramai menjadi yatim, berjanda, dsb? ?? ??? ???? ?????
Surat dari Sarajevo meminta bantuan ketika desingan tembakan, api meriam dsb. mencurahkan hujan besi dan api pemusnahan di kota itu kepada umat Islam di Malaysia, dan seluruh dunia telah dicetak dan disebarkan. USA, barat dan seluruh berita dunia melaporkan dengan terang lagi jelas niat-niat, hati-hati yang dibawa ketika jiran-jiran, kawan-kawan lama berubah hati bila tiba waktu, detik yang dinanti-nantikan, dari jauh sudut hati yang membara, sama ada kecewa, terluka atau gembira dsb.





Helang USA, dengan Sir Richard Holbrooke, wakil perunding Amerika, ada keluarga brooke pula, dari kisah Sabah, Sarawak dan Brunei Darussalam, telah membawa ke meja Daytona, dan akhirnya peta baharu berpecah Yugoslavia, Sukan Olimpik Musim Sejuk di Sarajevo 1984, dan ada sumpahan 12 Olimpiakah! Alexander The Great yang berkahwin dengan Roxanne(puteri Persia) dan menyruh juga para panglima Macedonia berkahwin campur selepas balik dari bertempur dengan tentera-tentera bergajah India dan dikebumikan di Iskandariah/Alexandria. Dia adalah keturunan 'Aishu,bapa Rom, bapa Tarikh....... Philip, bapanya, penakluk agung. Selepas kematiannya, empayar Macedonia dibahagikan di antara panglima-panglima mereka.
Tidakkah Aishu abang kembar Yaakub(dengan gelaran Isra'el)? Aishu ada anak kembar juga nampaknya, yang kononnya diberi susu oleh serigala (wolf), dan Romulus dan Remus akhirnya bertempur sesama sendiri bagi membuktikan pemilihan ketua bandar yang akhirnya dimenangi oleh Romulus, Rome, Rum. Yang lagi lagi, Remus, hanya bergaya, mutu, keunggulan, tak pakai helmet, topi keselamatan dan dia tak berjaya. Simbol topi helmet, kaum Trojan, Trajang, Terajang (pintu), berlaku di Timur Tengah hinggakan ada yang lari dari sengketa purba-wara ribuan tahun merebut kawasan strategik, Palestin dan Islam menerajui dengan aman lebih 1,000 tahun tanpa hayunan kuasa timur dan barat, pendulum dan equilibrium yang tak stabil.
Tahukah anda apakah lambang Trojan itu? Tidakkah batu meteor, asteroid yang menghempas bumi memberi gambaran/qwerty/huruf sebelah kiri/gambarab jika ia tidak hancur hasil geseran udara bumi atau ia terlampau besar untuk dihancurkan maka kesannya boleh dilihat secara beryoutube.com? http://www.2012returnofnibiru.com/ misalnya. (Frames by frames, hopefully, you understand the Roman symbol above/protecting the head or 'our DNA signals' or warning from their ancient time, Mayan, Annukh, Enoch, Nabi Idris as, mesej ET, kitabnya Deastronome,D' astronomy, The Astronomy, terjemahan bahasa, kaitan Mesir purba, bahasa kawasan Mediterranean yang mempunyai ciri-ciri persamaan, hampir sebutannya, horus, osiris, osirus, osir us, u usir us, us, u, s dan lain-lain.

paten . . ........ .

No comments:

Post a Comment