Thursday, July 29, 2010

Sepanyol, Espanol, Hispaniola, Spain

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Bermula kisah bila pemerintah Kastilla (Castile), Isabella I (1451-1504M), suaminya, Ferdinand II dari Aragon (lihat asal perkataan arrogant), mengawali penyatuan Sepanyol secara politik kelak oleh cucu mereka Carlos I(Charles IV, raja Rom Holy), serta mengawasi masa keemasan Sepanyol. Pelayaran Christopher Columbus ditaja untuk menyeberangi Lautan Atlantik dan seorang dari Itali iaitu Amerigo Vespucci telah mencecahkan kaki di benua Amerika dahulu.
Lantikan penyiasat Pasitan pertama Sepanyol yang baru dinaikkan, iaitu Tomas de Torquemada, dan pada 31 Mac 1492M, Isabella I telah mengeluarkan akta pengusiran umat Islam dan yahudi yang baik dengan khazaria dulu dari Sepanyol - (yahudi di kaukus yang runtuh lebih awal). Ini nampaknya menepati dakwaan bahawa iblis Nephilim bahawa madunya adalah wanita. Lebih 200,000 orang meninggalkan Sepanyol dan para penduduk lain menukar agama, dan oleh sebab penyiasat Pasitan telah menjalani siasatan terhadap umat yahudi dan menyebabkan kematian yang ramai. Pada 1974, Pope John Paul IV telah mengadakan upacara kerahmatan untuk Isabella I. Upacara ini bertujuan supaya roh Isabella I dapat menuju ke arah kesucian. Dengan itu, dia akan menjadi hamba Tuhan di gereja Katolik.
Dan 1 april menjadi ulangtahun perayaan pengusiran dan adakalanya umat Islam yang tinggal ditipu bakar kapal,malah diejek kisah Gibraltar, kemudian dibunuh, yang jadi sebahagian empayar British kemudiannya. Ibubapa Nostradamus lari ke kawasan daerah Perancis dan menjadi kristian. Dan Nostradamus (nostradamus2012.com) menjadi ulama' misteri selepas penyakit yang menyebabkan dia kehilangan isteri dan anak-anaknya. Dia disibukkan menulis pelbagai kajian, dan ramalan-ramalan akhir zaman.
Golongan ini telah dipantau di merata dunia, terutama di barat (golongan Mulengeon) dari keluarga 'Red Indian'/Andalusia iaitu Kennedy@Keneddy atau boleh disiasat DNA, rupa/wan libatkan Al Kindi@al-Kindy - filem di padang pasir Oasis Arabia Bani Umayyah, Carter, Gibson, Norris, Graham Bell, Moore, Armstrong, Aldrins, Collins, Wright, Lincoln, Alva Edison, dan lain-lain lagi. dan sumpahan ketika jatuhnya kuasa 'REd Indian' ialah dengan angka 0 (sifar). Maka lihatlah bongkaran misteri, pembunuhan Abraham Lincoln dan JF Keneddy, 2 Presiden USA, yang ada kaitan denga Freemason dan sumpahan Mesir purba, pertalian darah, DNA links, kisah tali Allah yang membuktikan segala perancangan manusia adalah di tangan Tuhan yang tak nampak dek mata, tak didengar dek telinga dan tak dirasi oleh pancaindera tetapi Dia telah memberi taufiq dan hidayah kepada sesiapa yang dikehendakiNya, dan nik'mat yang paling tinggi dan indah, ialah iman, melibatkan ketaqwaan kepadaNya. Tidakkah 1860 - Abraham Lincoln dibunuh - tempat Monroe, 1960- JF Keneddy, ditembak mati di Dallas, drama dynasty siri Hollywood, libatkan minyak Texas,di kerongkong dan di kepala, siapa Rockefellar, 1980 - bekas pelakon yang jadi Presiden, Ronald Reagan, suara sedap serak basah,lancar kad American Express -biar mereka bayar hutang denngan kita' ditembak dan ada akta Brady kemudiannya yang sanggup tahan badan bagi Ronald reagan diselamatkan, mengurangkan jenayah senjata api, dan 2000 - Presiden Bush Jr. ingatkan watak siri dynasty, ada nasty agenda di sini, 911 - misteri yang makin dibongkar dan didedahkan dan kaitan dengan M..d, slogan - "Dengan penipuan, kita ..... berperang".
Tetapi ada kisah berkaitan Fortygeese (40 orang bertudung),misteri orang Islam Portugis barat, misteri yang bertudung litup yang dilihat telah belayar ketika kapal CC melalui terutama yang melibatkan kawasan laut Semenanjung Florida dan Bermuda Triangle. tetapi ada juga kisah di negara Nigeria kini, emapayar seperti nama Jepun, muslim telah menghantar jemaah 2,000 kapal ke benua Baisan/ Amerika. Mereka ini telah bercampur dengan golongan Indian tempatan, orang-orang dayak, tetapi muncul pula golongan 'musang berbulu ayam', golongan pembelot yang agung juga, telah menghancurkan akhirnya empayar umat Islam atau yang dinamakan 'genosid tersembunyi di dalam sejarah Amerika'.
Munculnya pelbagai nama di selatan Amerika golongan Indian seperti nama Abdullah dan abdul rahman yang mengikat perjanjian dengan kerajaan Tanah Baru Helang - New England. Tiada agama rasmi - ala Freemason yang sebenarnya corak pembaikian Darun Nadwah di Mekkah jahiliah dahulu, pengikut pengaruh Musa Samiri, yang samar-samar di sebalik cermin hati, mata - hati. Golongan Eropah telah berpindah secara beramai-ramai dan akhirnya juga berlaku peperangan Utara (Freemason) - Selatan(Confederate - pro-perladangan - apatheid, perhambaan).
Akhirnya, golongan Utara, berjaya mengikat perjanjian dengan selepas perang tamat, dan Abraham Lincoln, Presiden, yang membaca Al Qur'an, mengeluarkan dekri agar perhambaan dihapuskan, tapi lebih 100 tahun baru apartheid Amerika berjaya dikurangkan dan kini, muncul semula kumpulan ala-ala Aryan yang tak suka maksiat di antara kulit putih - kulit hitam, zina dll. Muncul pula pelbagai kumpulan militia, seperti David Kuresh di selatan, karangan 7 thunders, 7..... pro poligami, dan mati ditembak kemudian, peristiwa pengeboman bangunan Alfred Murrah, oleh Timothy Mc Veigh dan Peter Nicole, dan kumpulan militia lain tiba-tiba diam dan diam sepi dari berita utama.
CNN, ABC, NBC, FOX, Disney, Time Warner, empayar Trumps .. Universal Studio, opps yae, or nae, yse or no, Metro Golden Meyer - kejutan buat Hollywood buat mafia yahudi dapat menyara dari Cuba, Las Vegas,dll. ke arah dana tubuh 'Isra'hell'. USA pilih YES dan UK British pilih NO di dalam undi PBB tahun 1948M di mana Palestin jadi cagaran atas sumpahan 'ultra' nasionalis, dan orang Armenia dihalau balik ke negeri mereka, tinggal sikit saja bahagian Armenia di Baitul Muqaddis oleh Kamal terkutuk (Freemason), ada solat rahsia panggil sebutan pujaan Yisra'el - dalam pelat yiddish - Khazaria dan ada pula tindanan sumpahan Rothchilds - Sachman, Goldman, Lehman, Solomon, Superman, Batman, pelakon jelita Hollywood ramai golongan yahudi, akibat sejarah kes aniaya yang berlaku di Eropah hingga mereka kini menguasai matawang dan ekonomi dunia. Dan Allah Maha Menentukan sunnahNya.
paten ... ....... .

No comments:

Post a Comment