Friday, July 16, 2010

Kod Bertulis (Code of Silence)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pemurah

Peristiwa 911 sebagaimana yang telah dikaji dahulu adalah penuh misteri, ada gambaran bahawa pemandunya adalah seorang wanita selepas imej dibetulkan kod digitalnya, maka lihat pula hasil kajian seperti huruf Q33 NY = dengan penukaran sistem huruf kepada wingdings, wingdings2 dan wingding3 maka ilmu kebetulan dengan izin Allah semakin mendapat tempat. InsyaAllah, dengan izin Allah,...... Allah Maha Berkuasa.
Kod jenis kapal terbang dengan menggunakan perisian Microsoft Word.......
Q33 NY =  WING DINGS
Q33 NY = 
WING DINGS 2 WING DINGS 3
Siapakah dia pemilik syarikat besar payung gergasi , untung berberita / wahyu ala manusia?
Ingatkah atau tahukah anda paluan gelombang perang dengan menggunakan warta berita seperti Iraq dan sebagainya. Siapakah contoh* taukeh-taukeh besar, pelabur-pelabur, pemilik-pemilik, tangan (kuasa) yang kadangkala sukar dikesan tetapi berbekas dan berkesan dan boleh pula dibuktikan di dunia ini dengan izin Allah.
"Sesungguhnya dunia ini hanyalah permainan dan sukaleka...." cari ayat Al Qur'an.

Selamat membaca! Bacalah! Bacalah! Bacalah! .........
*Contohnya seperti Fox News, Rupert Murdoch, dan sebutan nama isterinya seperti nama tulisan bagi jawapan 911,(!! (tekan butang shift dan nombor 911) dan kebetulan-kebetulan seperti siapakah nama isterinya dengan bunyi mirip sebutan? Ini adalah sebahagian jawapannya. Ada banyak perkaitan lagi yang melibatkan R...childs, ...Fella...velts...meyer dan sebagainya. Fikir-fikirkanlah! Kajian boleh diteruskan. Allah Maha Besar!
paten . ....... .

No comments:

Post a Comment