Friday, July 30, 2010

Bintang 7 dan kemudiannya .... Hebatnya.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Perkaitan kisah selepas kerosakan dekat di sungai Euraprates dan Tigris,sungai Furat dan Dajlah (bagaimana pula Atlantis, Zeus dan Europa, E- bermakna satu dalam bahasa Greek, ropa-rupa-rope-tali atau, rupa-rupanya, kita serupa atau DNA yang lain), ada kisah yang di sebalik 'akan ada perulangan sunnah Allah' jika terlupa sunnah-sunnah rasul-rasulNya dan kaitan para malaikat - utusan dari langit, dengan bawaan kitab-kitab, qadha dan qadar, dan hari 'Qiamat', ulangan 'Tiamat' dan sudah nak ditamatkan dengan satu nada, ala tiupan sangkakala, Israfil dengan perintah "Allah" dengan tanda-tanda 'Kami' sudah bersedia. (Fill in the .........)

Keajaiban sudah pun ada, sama ada yang baik atau sebaliknya, tentu ada hikmah-hikmah tertentu. "Tidakkah kamu pernah melihat mereka yang menyambah hawa nafsu", seperti ada ayat-ayat Al Qur'an berkenaan. Dengan iblis, Nephilim,.... New Filem, pandang ... dengar.... pengakuan apakah pula di Thorsina,,,, 40,000 - 50,000 tahun, atau zaman 45,000 tahun lalu, teknologi hasil anugerah Ilahi, siapakah yang menciptakan semua? Jawablah, "Allah". Limpah kurniaNya, minta ampuni dosa-dosa, taubatan, hilang sangka buruk terhadap manusia, dan anggaplah dunia ini penuh ujian, segala pancaroba dan pancaindera.

Semoga Allah merahmati di dunia dan di akhirat... hamba-hambaNya yang mencintaiNya, cinta yang agung, kasih sayang tumbuh ...... muda, sihat, lapang/ceria, kaya, hidup sebelum datang yang lain sebagai ganti. Rebutlah peluang, jangan dipersia-siakan, hidup hanya ....., jangan lepaskan peluang yang diberikan. Apakah janji-janji seperti di dalam surah-surah?
paten ... ....... .

No comments:

Post a Comment