Thursday, July 29, 2010

Iblis, 'Mowing Devil', Ladang di Tanah Helang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Kisah digali sehingga tahun 1678M di England, sejarah 'Crop Circle' yang dikaitkan dengan 'iblis', 'mowing devil', yang membentuk pelbagai bentuk geometri, ada yang berbentuk kunci, kapal a-angkasa, UFO, dan lain-lainnya. Banyak mempengaruhi di sebalik kekayaan melimpah-ruah , pengaruh, tarian atau lakonan, serta sudah tentu di sebalik 'cerita-cerita yang dikatakan khayalan atau angan-angan Hollywood'.
Ada yang kata 'the boring aliens', dan sudah tentu ada kaitan dengan 'masyarakat rahsia' yang mempengaruhi' dunia juga di bumi ini. Maka dengan perubahan teknologi yang kini telah terbukti, perempuan boleh mengandung tanpa hubungan jenis, seperti bayi persenyawaan di dalam tabung uji, kaitan 'Freemason' Hollywood dan juga kisah 'Darun Nadwah', di mana Iblis menyamar sebagai orang tua memberi cadangan agar Nabi saw dibunuh dan perancangan itu menyebabkan perjalanan hijrah, kaum muhajirin ke Yathrib (Madinah), dan Al Faytun - penoda pengantin perempuan kaum 'Aus dan Khazraj telah dibunuh, dan bantuan dari Yaman agar pihak golongan yahudi keturunan Nabi Harun as itu berdamai. Dan Nabi saw muncul dengan untanya berhenti di depan rumah Abu Ayub Al Ansari dan kuburnya di kawasan Istanbul kini, dan pernah dijadikan tempat pemujaan ala dewa pada suatu ketika sebelum Sultan Muhammad Al Fatih menemuinya, jenazahnya yang masih utuh segar.
Laporan 'Crop Circle' di majalah Nature 29 Julai 1880. Hasil kajian, batang gandum tak patah tapi bengkok, dan lubang tercipta akibat adanya pancaran gelombang mikro sehingga wap panas mencari jalan keluar. walaupun ada dua orang manusia telah mengaku membuatnya, tetapi ada pelbagai jenis lagi yang digunakan oleh 'Freemason' dan 'Hollywood' bagi mendapatkan limpahan rezekiNya. Ini membuktikan perancangan teliti di sebalik segala peristiwa dunia di bumi ini. Pola rumit kini boleh dibuat denga sistem komputer, animasi dan segalanya menguntungkan seperti "Disney World dan perkaitan pengakuan syaitan Iblis,Ephilim, nafsu membuak-buak, atau di akhir filem selalu adanya seseorang menaip dan membaling kertas... ada perkataan The End (perkaitan ejaan tamat, sidrah Nibiru, dengan bulan,tiamat- kiamat - The Ajjal - Dajjal) yang akhirnya adalah imej di pintu langit bergambar tangan ET.
Dan tip tikus, boleh dihalau dengan menggunakan kapur barus, elak dikorek tikus, watak 'Mickey Mouse', 'kaitan Puteri Cinderalella- Cindai-rela' kereta kuda, dunia purba, Krishna-Arjuna, Koka-Vikoka, Gog dan Magog, Yakjuj dan Makjuj, lampu kandelier, hiasan yang cantik istana hebat di dunia, kisah-kisah yang dikatakan dongeng dan cerita-cerita rakyat, yang mana satu jenis manusia dan jenis jin, yang ada sangkutan campuran jenis binatang dan bintang seperti Juli-juli bintang 7, dan kenapa aura dunia seperti suka undi "Julia Roberts" sebagai kini ibu yang stabil dan tercantik, dan PM Australia,bernama Julia, kini bulan Julai 2010, kapal Junia dan Julia, yang mahu ke Gaza di dalam berita dan lain-lain lagi.
Begitu juga suku kaum yahudi bangsat dan keparat wal korporat yang kini dianggarkan telah memiliki kekayaan yang tak dimasukkan di majalah Forbes kerana dibahagi-bahagikan di kalangan mereka yang tertentu. Kisah Ra kembar, Patih Gajah Mada, terbalik perkataan mada ialah Adam yang bermaksud tiada di dalam bahasa Arab, dan juga perkataan LIVE dieja dari belakang adalah EVIL, dan DEVIL - LIVED. Apakah perkaitan pengakuan Iblis syaitan kepada Nabi Isa as mengenai kehebatan kerajaan-kerajaan iblis(listings, syaitan tetapi Nabi Isa as enggan mematuhi perintah syaitan iblis, dan syaitan Iblis berjanji hendak menjadikan Nabi Isa as sebagai dianggap Tuhan dan ini terbukti di sebalik hari itu dalam sejarah,sistem undi di Nicea, di mana agama dijadikan bahan undi, pihak Unitarian, Barnabas masih berpegang bahawa Nabi Isa as hanya manusia, rasul pilihan, tetapi pihak 'triniti' telah didegilkan dengan Holy father, Virgin Mary dan son of ....... watak Apollo, diguna Saul Imanueil (lebih kurang ejaannya) bagi watak St Paul, katolik, Roma.
Tetapi aga gambaran berdasarkan lukisan bahawa ada 'benda terbang di langit' bagi artis-artis tertentu, sedangkan pihak Rom 12 Olimpia, adalah tak pun beragama yahudi-jews-jewish dan nasrani-nazareth-kristian-christmas-nazaren, dan mereka dikatakan memusnahkan kota Baitul Muqaddis/Juruselam pada 70M. Ada juga falsafah Imanueil Kan, falsafah Kant, tentera merah, beruang lambang sejuk beku, di sebalik pembelaan kaum pekerja dan askar serta persamaan taraf manusia, kebaktian tinggi pembinaan negara bangsa, yang begitu dahsyat terbukti membunuh begitu ramai umat Islam dan penentang-penentang yang lain seperti kalahnya tentera putih di kawasan Gog Magog, Yakjuj dan Makjuj. (Musulman/muslims refused to submit to this 'mentality' of 'No God').
Begitu juga pengumuman Presiden George Bush yang menentang kononnya keganasan Al Qaeda, Taliban, Jemaaah Islamiyyah dan lain-lain lagi sebenarnya terbukti pula boleh menghasilkan pembunuhan beramai-ramai yang berjuta-juta, terutamanya umat Islam, dan terbukti juga bahawa kedua-dua kuasa besar dengan begitu banyak senjata-senjata canggih dan terpegun, dengan lambang burung helang, satu kepala dan kembar siam kepala dua, telah menguji dan membuktikan kehandalan di dalam teknologi, Buran Soviet Union adalah seperti Challenger USA dan membuktikan teknologi denga bahasa yang berlainan, juga latar belakang, sejarah, susah-payah, sumber kewangan, ketenteraan, gah berkawat, perisikan-perisik, talam dua muka atau tiga dan bermuka-muka, pengkhianatan, kebesaran dunia. Dan keluarga Allah yarham Hj Sidek telah diberitahu oleh seorang wali bahawa 5 anaknya bakal jadi pahlawan dunia dan terbukti melalui sukan badminton dari Baling, Selangor (kebetulan lagi - baling bulu tangkis juga).
Bermulanya 'the guardians' - the guard, security guards, sejarah membuktikan Bosnia Herzegovina, Kosovo, Macedonia, kes-kes musnah dahsyat- salji pergunungan, ikut hadis ramai umat Islam di akhir zaman mati di dalam cuaca sejuk-salji beku terbukti, kesnaya di pergunungan Kaukus, Islam bangkit semula setelah begitu ramai terbunuh, sepanjang abad yang mungkin boleh mencapai 99.999 juta umat Islam, lebih atau kurang, dibunuh dan terbunuh sepanjang Perang Dunia I, II dan III iaitu di kawasan balkan, dan seluruh dunia, kerana mereka tak mahu serah kalah, tetapi serah kalah kepada Allah, solat angkat tangan, tangan serah kalah kepada Allah.
Kawasan 51 dikatakan ada ujian nuklear, tetapi berdasarkan pekerjaan dan saksi pekerja-pekerja adalah pusat ujian kecanggihan teknologi, boleh buat seseorang tercengang, seperti U-2,uji paras radiasi dari ujian nuklear, 60,000 kaki, terbang di langit sebelum berjaya ditembak SU. Begitu juga A-12, dengan gelaran Archangel, malaikat, kapal udara yang mampu terbang >85,000 kaki dan mampu mengira bulu di dagu seseorang pada ketinggian lebih 100,000 kaki. Dengan kecanggihan kamera angkasa, maka ini membuktikan dunia semakin nak 'qiamat'.
Semoga diambil pengajaran dan bukti bervideo, bertulis dll. ada di dalam sistem internet.
paten ... ....... .

No comments:

Post a Comment