Monday, July 26, 2010

Manusia Berkepala Singa dan Si Cantik

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Di sebalik wajah, tentulah ada rahsianya yang tersendiri. Begitulah juga di dalam batin (hati) di mana ada pelbagai rahsia-rahsia yang tersembunyi. Bagaimanakah pula dengan penggunaan laman sawang labah-labah atau sistem Al Ankabut? Tidakkah dunia ini seperti suasana kelam-kabut, tetapi siapakah yang berjaya melaluinya?
Di sebalik sawang labah-labah, sememangnya ada pelbagai tangan-tangan atau kuasa-kuasa maya yang tersembunyi. Kaum Mei, May, Ma_an, atau seumpamanya ada memberi gambaran mengenai lambang naga, seperti watak opera Cina dan di kawasan piramid atau di tepi kawasan laluan, lalu lalang atau semuanya yang berkaitan seperti patung di kota Tanah Helang? Tetapi ada juga helang timur yang adakalanya mengejutkan seperti apa yang telah berlaku semasa ... proses jatuhnya kota berbendera bulan bintang, dan Eropah sudah menghentikan penggunaan lambang, logo, semangat untuk pembuktian bahawa apa yang dijanjikan oleh Allah adalah benar belaka.
Sesawang yang bergerak sebenarnya adalah yang dipantau secara tersusun, penuh secara yang tak disangka-sangkakan, tetapi sudah ada bukti jelas di mana ada pertanyaan setiap kali tindakan dibuat. Apakah rahsia di sebalik banyaknya penggunaan ruang di dalam sistem persendirian atau cakera keras di dalam perhubungan sesawang atau alam maya?
Dengan lagu dan irama, di sebaliknya ada rancangan atau apa-apa pandangan yang tak disangka seperti A_D___8 dan diikuti tanda ejaan pemutus untuk diuji. Diikuti pelbagai jenis juadah-juadah di dalam ruangan 'lihat' atau sebutan huruf ketiga romawi. Berhati-hatilah! Ada hari raya di sebalik raya-raya dengan juadah-juadah alam maya itu.
paten .. ....... ....... .

No comments:

Post a Comment