Monday, July 19, 2010

Kisah Harut-Marut, Ayat Al Qur'an Penawar Syihir

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

"Dan kami turunkan dari Al Qur'an ayat-ayat yang suci yang menjadi penawar dan rahmat bagi orang yang beriman, dan Al Qur'an itu tidak menambahkan bagi orang-orang yang zalim melainkan kerugian jua", surah al-Isra'82 atau surah Bani Isra'el.
Lihat contoh video kajian di bawah ini, dan ayat-ayat yang dibacakan kepada seseorang (Ya Shamimi!) di UIA, dengan hal-hal melibatkan khalifah Ar-Rasyidin, Abu Bakar ra yang lembut, Omar ra yang tegas, Osman ra yang lawa dan Ali ra yang kecil. Mereka membaca ayat-ayat berkenaan bagi membinasakan jin-jin/ penyakit misteri yang melanda badannya selama lebih setahun dengan hembusan. InsyaAllah!

Ini boleh dilihat dengan jelas siapakah mereka yang berkaitan. Apakah mereka sedar bahawa Allah yang merancang segala-galanya dan Dia membuktikan apa yang telah dirancangNya. Insaflah! Semoga kita saling menasihati untuk ke arah kebaikan selepas ribuan tahun menjadi tidak ketentuan. Lihat perkaitan perkataan-perkataan seperti Arrival, Cabal (Qaballah), ribuan tahun, dua orang yang selalu diutuskan untuk menegur manusia seperti cerita seolah-olahnya 'Mesin Masa' seperti yang berjumpa Nabi Ibrahim as dan Nabi Lud as dengan membawa berita ghaib peristiwa sejarah, Voyagers, dan lain-lainnya dengan siri Hollywood. Kebetulan atau perancangan, tetap ada pembuat, pengarah dan ini membuktikan bahawa kewujudan Tuhan ,Pencipta Alam, Yang Maha Berkuasa dengan pelbagai nama-namaNya yang indah seperti di dalam Asma'ul Husna dan lain-lainnya.
Ketahuilah! Setiap simbol, huruf, apa-apa yang bani Adam cipta merupakan hasil keizinan Allah dan mereka diberi pilihan sama ada yang baik atau yang buruk. Siapakah saksi-saksi di masa penciptaan Adam as dahulu? Apakah perkaitan dengan apa yang ada di dalam Roh? Kisah Adam as juga penuh pelbagai muk'jizat yang cukup-cukup hebat seperti hal-hal umur/usia dan lain-lainnya. Itu adalah tanda bahawa Allah telah membuktikan hubunganNya dengan para hambaNya dan makhlukNya di seluruh alam. Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam.. Al Fatihah
paten .. ....... .

No comments:

Post a Comment