Wednesday, September 15, 2010

Yabe! Reptilia, Sumeria, Mesir Purba, Nabi Idris as (Enoch) , Jam 13, 26, Crop Circle

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dengan bacaan surah Yasin, ada lengkungan 'Crop Circle' yang berkaitan ayat di dalam surah berkenaan. Orbit bulan mengelilingi bumi bagaikan tandan pisang yang tua, yang ada dilukiskan di ladang gandum tanah Helang, Englelang, England. Yabe, reptilia, kaitan wang di dalam US dollar, dan seterusnya, misteri Wizard of Oz kaitan Aiwass, makhluk Pan di piramid Giza/Gila (buku Pre...cott Bush), dan perkaitan New World Order bagi Novus Ordo Seclorum.
Semua ini melambangkan lagenda pesona ala syaitan yang mungkin manusia sama ada salah faham atau terikut-ikut dengan misteri-misteri purba jelmaan maksud (avataram) bahasa kaitan Sanskrit. Warna biru Krishnamelambangkan watak jelmaan-avataram jin sebagaimana kisah 'Hollywood', 'I Dream of Jennie'/Jin perempuan - ala Cleopetra tunjuk pusat. Dengan maksud kaitan kisah 'Star Wars',kisah Michael berlawan pedang dengan satan(musuh) ada selitannya, dan juga kisah sihir jin (lelaki) yang berbadan biru tak perlu oksigen, pucat/ biasan kaca atau cahaya kadangkala dapat gambar lain ketika tangkap gambar, serta perkaitan dimensi alam jin termasuklah 10 tetrahedron kaitan Kaballah ajaran misteri yahudi dengan lambang tiga dimensi di atasnya dan 911 seta perkaitan asas bilangan yang masih tercari-cari dimensi ke-11, iaitu mesin masa atau Voyagers ala Jon Er.. atau Buck Rogers/Hollywood. Semua ini juga dengan lambang mata sotong kurita, dan belalainya yang memebelit dan senjata wap/cecair hitam sotong yang biasa dilihat.(Smoke screen)
Semuanya menunjukkan ilmu-ilmu yang kini mudah didapati di laman web (surah Al Ankabut) dengan Venus/surah Yunus, adanya ikan besar di dalam kegelapan yang bertindih. Berdasarkan tulisan blog ini dahulu, kisah 26 perkaitan binatang dan juga bintang serta gugusannya, maka 26 dibahagi 2 jadi 13, dan zodiak 13 menjadi panduan Nostradamus serta ilmu-ilmu kajiannya dengan izin Allah jua. Dengan buku Yahya Jon/John- Genesis serta 'kononnya yang sebenarnya perlu kajian tafsiran', kaitan pintu langit-black hole serta kisah 11 tahun Isa as dan Maryam tinggal di Mesir. Maka berdasarkan kisah Romawi dengan kegagalan pihak yahudi membunuhnya yang menceritakan kapal angkasa misteri yang dilukis oleh pihak Romawi ketika kejadian hilangnya secara tak pasti dan pastinya Nabi Isa as telah meninggalkan bumi tetapi tidak mati lagi walaupun ini bukan cerita 'Hollywood Buck Rogers'.
Kaitan pula Ezekiel/al yang menaiki piring terbang berdasarkan lukisan lama, serta makna Nunthaku,iaitu kisah penjelajahan angkasa lepas/raya serta Annunaki-bermakna yang datang dari syurga/langit/angkasa ke bumi. Di samping kiraan tahun solar/suria/ni yang mana 72 tahun , 1 darjah bumi terpesong, maka 30 darjah dengan 2100 tahun sejarahnya dan cukup kira-kira 25920 atau 26,000 tahun bagi 360 darjah iaitu cukup satu pusingan/ 1 cycle. Kisah zodiak Leo/Singa/Lion di antara pukul 11 dan 12, lambang Naphtahli, ada Libra,manusia bersayap ke pukul 1,ke pukul 2, perkataan Dan/Wa/u kalajengking kepit Libra/Asher(pukul 1-2), pukul 2-3 dengan kalajengking/scorpion, pukul 3-4 sagittarius Gad, pukul 4-5 capricorn/ladang jagung mungkin(ada perkataan Simeon), pukul 5-6 Aquarius perkataan/perkaitan Reuben, lihat video ini..

pukul 6-7 Pisces perkaitan Levi, pukul 7-8 Aries - Zebuton, pukul 8-9 - Taurus -Joseph/Yusuf as?, pukul 9-10 Gemini pemburu- Benjamin/Bunyamin??? adik Yusuf as, dan pukul 10-11 -Cancer Issaacher -Judah- gambar Ketam. Zaman Leo/Lion/singa lebih 13,000 tahun dahulu yang berlaku satu peristiwa sebelum datangnya Adam as kini (yang dikatakan Adam ke-10,000) dan kaitan tarikh 21.12.2012 serta tepat pukul 12 malam kiraan tahun solar/suria/ni.
Apakah koordinasi ini dan kaitan kitab-kitab purba/misteri kaitan piramid terutama di Mesir- laluan dari syurga dengan manusia-man dengan Aquarius- khatulistiwa-vernol equinox, Bull-Taurus Summer Solstice, Lion=Leo Autumnal equinox, dan helang-Eagle=Scorpion Winter Solstice ?????? Kitab Astronomi Mesir suhuf Idris as/Enoch dan huruf depan guna romawi B L E M atau belum lagi tiamat/qiamat yang dinanti-nantikan, atau tangguh 1 hari-1000 tahun atau Allah mahu sahaja tambah peluang untuk bina keinde/eraan canggih merentasi angkasa raya ala Space 1999/2999M Hollywood.
Kaitan kajian-kajian dari Jerman, Zecharia Sitchin dan lain-lainnya, serta perkaitan lukisan batu Sumeria/Mesir.
paten . ...... ......... .

No comments:

Post a Comment