Monday, September 6, 2010

Qadar, Masa, Kadar, Ukuran, Tempat, Kedudukan ....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Qadar, dengan malamnya yang dikaitkan dengan 10 malam terakhir di bulan ke-9/ Ramadhan yang mulia, penuh keberkatan, pertunjuk kebenaran, pembalasan yang hakiki, dan segala yang melibatkan juga selepas malam Nuzul Qur'an. Dengan angka 29 hari cukup bulan Ramadhan, maka jika dikira dari belakang , maka malam ganjilnya melalui malam 21, 23, 25, 27, dan 29. Dengan genap 30 hari, maka malam 21, 23, 25, 27, dan 29 juga.
Dikira dari malam terakhir, maka malamnya juga melibatkan 28, 26, 24, 22, dan 20. Maka lebih baik dicari dengan malam ganjilnya tetapi rahsia Allah dengan izinNya yang melibatkan ruh dan malaikat, maka 10 malam terakhir adalah cukup mudah dan adil bagi yang mencari ...Allah, sedangkan ianya juga boleh ada di malam 10 yang pertama, dan 10 malam di pertengahan Ramadhan. Kurniaan, pengampunan,dan rahmatNya yang Maha Agung, setentunya diberikan olehNya kepada mereka yang benar-benar terpilih terutama di kalangan 30, mereka yang saling berganti di setiap saat, ketika, zaman sehingga kiamat/qiamat.
Berdasarkan kiraan 1,000 bulan yang melambangkan betapa banyaknya bintang-bintang dengan pelbagai bentuk, seni, cahaya, jarak, kedudukan, masa, tempat, dan selainnya pelbagai arah, biasan / dimensi, pantulan, gelombang, warna, aura dan lain-lainnya yang cukup hebat gambaran ciptaanNya di dunia bahkan sudah pasti lebih lagi hingga ke alam akhirat.



Tak dilupakan, apa yang ada di kota singa, Lion, Zion dan pengaruh di Pulau bernegara lambang singa yang diambil pentadbiran sama ada secara muslihat, penjualan, peperangan dan murahnya hati mereka yang berdepan pemilihan yang ada kalanya mengelirukan.
paten ....... ......... .

No comments:

Post a Comment