Thursday, September 2, 2010

Jokers/ Tukang Lawak, Kawal Robin Yang Manakah? England, Hollywood, Freemason DLL.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dengan sumpahan masyarakat rahsia, Knight Templer/Crusaders, askar-askar dan golongan Salibbiyyah Eropah Barat dan lain-lainnya telah kembali setelah menerima kekalahan di bawah pimpinan Sultan Salahuddin Al Ayyubi/ Saladin di Palestin, dan Paderi Patrick tetap disuruh bayaran yang sama walaupun kekayaan yang dikumpulnya adalah terlalu banyak, maka ini telah membuktikan bahawa mereka telah membawa balik segala harta, kemewahan teknologi spa, segala kebesaran ketenteraan dan sebagainya ke Eropah semula.

Robin menjadi lagenda penentangan terhadap Raja/Permaisuri England dan watak ini wujud dan terkenal sehingga ke abad 18, 19, dan 20. Watak Robin yang sentiasa main penentangan serta lawak cukai dll terhadap apa-apa yang kini dianggap perang gerila dari kawasan hutan. Robin muncul lagi dengan sumpahan rahsia Freemason, di Hollywood, watak Omar Sharif (Mesir), berdahi licin, berwajah lawa dan watak di Hollywwod ramailah perempuan beratur mahukan(yang kahwin lambat selepas 40an umurnya) habuan darinya(faham-faham sahajalah.



Yang bertopeng menjadi watak pujaan/ Idol baru yang penuh sumpahan seperti kajian rekodnya, perempuan yang memenangi Oscar(nama keluarga Mulengeon) dan di dalam siri Incredible Hulk /Hollywood(watak Mr Maggy Don't make me angry, You don't like when I'm angry).Sila semak Aturan huruf Lawak terbaliknya kawal, live terbaliknya evil, lived, terbaliknya devil, maka lagu oleh Angelati, kumpulan LED Zeppellin, Highway To Heaven dengan kajian kitar semula dari arah belakang memberi kod 666, Highway To Hell pula. Inilah semakan, bukan menjadi semak pula, wal bila PM mengangkat sumpah, dan bila ..... mengangkat sampah. Ada cerita pahlawan ala boleh terbang (superman) bertopeng tong sampah yang menyeronokkan di bumi Malaysia dahulu, dan akhirnya yang jahat mati buta mata terbunuh apabila kesaktiannya dihancurkan.

Aha!Aho!Ahi! Go!Go!Go! Yahoo! Google! Youtube.com! Facebook! Twitter! Bila pula mahu Millard Facebook/Pakistan jaga-jaga kehormatan itu, bersembang /chat bukan untuk hawa nafsu serakah wal mentah kedarah yang membuak-buak.
Sara di Sahara, peradaban/ tamadun apakah Nabi Ibrahim as/ Khalilullah memimpin anak-pinak, dengan isteri Sara -Ishaq as, Hajar/Hagar-Isma'il, Keturah/Qatura-ramai keturunan cucu-cicitnya termasuk ada nama gelaran Jawa/Jawi, Medan,Liu Min, dll. Jika terbalik perkataan rajah-hajar, adam-mada, patih-hitap,fatah(buka)- hataf(mati), gajah-hajag, hitam-matih, gula-alug, gila-alig, rupa-apur, kira-arik, pura-arup, Eropah-Hapore, jala-alaj, ra-ar, deen-need dll.




Kebetulan atau sudah dirancang atau kena kebetulan pada satu masa, tempat, kedudukan dan sebagainya. Star War - Raw Rats.... Aman - Nama , Pea ce -ecaep- Pie ce-eceip


Siapakah yang selalu menasihati Mc Cain melainkan si Joker/ si Lawak Connecticut/ kerat, Senator Joe Lieberman?
Bilakah ianya ..... berakhir? Tiamat, Qiamat, TQ.
paten ... ......... .

No comments:

Post a Comment