Monday, September 13, 2010

Lebuhraya! Koridor Raya! Sungai Nil, Sungai Kuning, Piramid daratan/lautan, Giza/Gila, Zion/Lion

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Kod huruf yang dipecahkan sebutannya adalah seperti huruf Z,z kepada L,l. Maka piramid Giza adalah piramid Gila yang dibanggai oleh kaum nusantara bahawa ada nenek moyang mereka pun terlibat di dalam pembinaan kerajaan bertopeng yang cukup penuh kota-kota larangan(forbidden city), bahkan lebih hebat dari Sin/Chin/Sina/Cina dengan pelbagai kotanya. Kaum nusantara adalah kaum purba yang melibatkan Adam/ Mada dengan kisahnya dengan kesan pra-sejarah adalah lebih 40,000 tahun iaitu perkaitan dengan Thursina dan Bermuda sekali.
'Kelompok kemuliaan' atau yang dinampakkan ..... api kepada Musa as dengan meninggalkan isteri lalu perginya menemui 'Yahweh'atau 'YHWH' atau 'GOD' atau "Allah". Dengan penjelmaan 4 malaikat utama di dalam senarai 10 dalam rukun iman, maka pengsanlah Musa as. Ruang dipenuhi sebenarnya perkaitan piring api yang membantu Bani Isra'el melepasi 40 tahun sekatan sehingga mereka tiba dengan ancaman Bani 'Aishu/Esau/Issu terutama di kawasan Gaza. Do'a Nabi Isha' adalah keturunan Esau menjadi bangsa yang kuat di dunia, penuh bumi dengan buah-buahan. Ini termasuklah DNA Alexander anak Phillip. Itu yang dikatakan ibu/bapa tanah yang tak dapat ditakluki oleh Judae/Samaria/Isra'el dan juga muslim Turki secara mutlak dan termasuklah Iraq yang tak dapat diduduki oleh pihak British selepas dihalau keluar bersama saudara DNA Sharif Hussein, Wali/Gabenor kota Makkah suatu ketika dahulu, pada 1920M. Yang menonjol adalah yang di peta Jordan berbentuk ala kapak dan peta Palestin berbentuk kapak purba lama masih menjadi impian rakyat Palestin dan Yahudi dengan dua nama yang berbeza bagi satu tempat/kota/kawasan.
Berdasarkan Isra' Mik'raj, maka terbukti berdasarkan kajian aliran kedua sungai Nil dan Kuning/Yang Tze Cina adalah kaitan aliran air /tamadun tepi sungai/syurga atau taman-taman yang indah berdasarkan lawatan ala 'mesin masa' keadaan suatu masa/zaman dahulukala, cukup indah dan penuh kota hutan batu bertaman. Semuanya dikira hanyut oleh kedatangan hujan dari langit atau bencana peperangan yang membawa kerosakan besar-besaran. Tidakkah hasil peninggalan di bumi Iraq telah membuktikan apa yang didapati sejak zaman Adam as hingga Idris as/Enoch dengan 188 buah kota hebat dengan 72 bahasa pula.
Aliran Sungai Nil pula dengan peradaban Al Ahram. pasak-pasak/ piramid-piramid yang kukuh dan ditebalkan/ditambahkan selama beberapa dinasti/generasi hingga ada kini, termasuklah pasukan Howard Carter dengan mumia bertopeng emas permata, Tutakhamen/mon/mun yang dikatakan terjatuh kapal terbang atau pun dibunuh semasa mudanya. Begitu juga piramid-piramid, di bawah (aras) laut di timur Cina dan pantai Jepun, dan nampaknya air laut bagi sesetengah kawasan menunjukkan peningkatan dan ada menunjukan penurunan seperti di Asia Tenggara seperti Batu Caves di tepi muara sungai dan juga Palembang yang dahulu bandar pelabuhan tepi laut. Gegaran gempa Pasifik meliputi Jepun, Hawaii, Tasmania, Australia, New Zealand, Krakatao Jawa, Hindi Aceh dll yang merubah tinggi rendah mukabumi.
Renunglah! Wahai yang boleh melihat dan mendengar!

Renunglah! Ahai! Hai! Hai! Hai!

Di samping pertapaan Prescott Bush di piramid Giza/Gila hingga dapat mengarang kitab baru Aiwass makhluk Pan, alam misteri yang ada kaitan penjaga berdasarkan ayat Al Qur'an bahawa"... setiap .... ada penjaganya", kaitan George Bush Sr/Jr dan Alex Crowley, Hitler yang meliputi kelompok DNA politik, pemerintahan dunia yang dikatakan golongan elit.Bagaimanakah pula kisah Urban Moving Systems dengan Dominic Sutter yang lari ke "Isra'hell'"? Bendera palsu untuk membunuh begitu ramai umat Islam, terbukti bukan seperti berita propaganda yang disumbatkan, tetapi telah diulang-ulang penipuan, maka ramai pula yang percaya, Kah! Kuh! Keh! Kih! Maaf sikit batuk dan demam penulis blog ini, ala Joseph Goebel yang bunuh isteri dan dirinya, semua anaknya disuntik mati semasa Soviet Union mengepung Berlin , Menteri Proganda Jerman PDII! Kumpulan Irgun menyamar Arab dan mengebom Hotel 'David' di Baitul Muqaddis, itu bukan perang kemerdekaan untuk Palestin/Arab, tetapi yang diumumkan merdeka secara penipuan adalah "Isra'hell'"! Anak Ketua Irgun adalah perempuan yang berjabat tangan dengan Hosni Mubarak sebelum 'Operation Cast Lead' 27/12/2008. Laporan pencinta Zionis, Richard Goldstone mengesahkan para penjenayah perang yang disenaraikannya.

Sebenarnya Zionis dan Karl Marx-Trosky-Lenin Bolsheviks-1917M-dengan malang sungguh keluarga Ramanov dibunuh/ jadi mangsa, adalah dua golongan atau puak yahudi yang bertelagah dan membawa para penduduk dunia sekali di dalam sengketa mereka, seperti juga pihak Julian-Orthodoks-Rusia dan Gregorian-Romawi barat yang berpecah kemudiannya. Ibarat dua gajah berperang, pelanduk di tengah mati tersepit! Boleh nampakkah anda wahai pembaca blog ini sekalian? Begitu juga parti warga pekerja Jerman(Nazi) dan Komunis-Bolsheviks(parti warga pekerja Soviet Union) berperang di musim salji, panas dll, dengan Hitler-anak lelaki terbuang, penyakit kurang kasih sayang keluarga-Rothschilds(si yahudi tak berjanggut, dikatakan buta terkena gas mustard pada masa PDI, tetapi ada sesuatu berlaku semasa di hospital yang mungkin serupa Cat Steven(Yusuf Islam), yang membuat pelan terbalik kuang untuk bersimpati dengan Palestin walaupun Nazi ada ura-ura/ suka Pulau Madagaskar-bahasa Bantu/nusantara sebagai tempat perpindahan sebagaimana Fir'aun(lelaki bertopeng misteri di kota larangan-forbidden city) asingkan dahulu ketika dahulu, kaum lelaki Bani Isra'el ke sebuah pulau atau ramai sudah cabut lari ke kepulauan nusantara.Ini satu kejutan berita/fakta juga!Ia perlu lebih penyiasatan. Treng! Treng! Seterangnya!
Tidakkah FBI mahu menangkap tetapi ada rahsia atau sekatan kuat yang menunjukkan kehebatan kekebalan dari sebarang undang-undang antarabangsa/dunia ini? Begitu juga yang ber..., yang mengaku datang untuk mendokumenkan 911 di New York. Kesian juga dekat ramai yahudi NY dan Amerika, para simpati,yang begitu banyak berkorban wang, nyawa, harta benda dll semata-mata ditipu puak Count Dracula itu yang merampas tanah Palestin. Kota NY sudah lama membangun dengan pesat pencakar langitnya, dan sudah tentu fikiran, risikan mereka amatlah canggih lagi tersusun.Nampaknya atas agenda rahsia dan propaganda yang menunjukkan kegagalan umat Islam menangkis fitnah Dajjal akhir zaman yang cukup menggoda dan seolah-olah tak seorang pun yang mampu bertaubat hasil godaan dan tipudaya mereka itu. Semoga Allah memberi taufiq dan hidayah kepada mereka semua yang tak menzalimi orang lain dan diri mereka semdiri.
paten . ... ......... .

No comments:

Post a Comment