Wednesday, September 1, 2010

Keturunan, Dinasti, Penguasaan, Kekayaan, Kelebihan .....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dengan kelebihan yang ada, maka pelbagai hal-hal dunia dan segala peristiwanya telah membuktikan siapakah dalang di sebalik semua itu. Siapakah dalangnya yang membawa kepada penjajahan atau pun penaklukan Palestin, meliputi peta lama Judah dan Samaria/Suriani serta Gaza/Ghazzah yang sentiasa menjadi pintu halangan sama ada untuk Bani Isra'el ketika mahu masuk oleh Bani Aishu/Eshu/Issue/Yeshu'/Esaw yang tak mahu mereka yang terpilih ketika itu, di zaman itu agar mendirikan kerajaan di situ. Begitu juga semasa pemerintahan Bani Othmaniah/Ottoman yang berjaya menyambar bendera bulan bintang dari kota Konstantinople/Islambul/Istanbul dengan perjanjian mendirikan masjid di atas tapak gereja itu. Sila baca sejarahnya.
Tidakkah peta lama menggambarkan apa yang dijanjikan kepada mereka yang beriman tetapi kini mereka membaca dan menipu untuk mendapatkan selepas pihak R...childs dan zionis berjaya memperdayakan umat Islam sebahagiannya dengan kebaraan semangat kebanggaan, kebangsaan yang berlatarkan bahasa tempatan dan sempadan yang memecah-belahkan kesatuan umat Islam berkenaan? Tidakkah faktor-faktor dalaman sendiri adalah punca besar dengan rakyatnya tak mahu kepada Islam, tak mahu menutup 'aurat dan munculnya tokoh yang terang-terang menari, berdansa, minum arak, bermewah-mewahan, dengan harta, takhta serta wanita telah mengejutkan yang lebih tua bahawa golongan muda mereka menjadi terlampau, fanatik kepada godaan hawa nafsu, melihat 'aurat serta lain-lain cara hidup bermak'siat yang memisahkan mereka dari keagungan Islam dahulu yang menjadikan mereka dihormati oleh para kawan dan lawan?
Selepas era 7 fir'aun Turki, selepas era Toghut Ozul dengan wawasan 2020nya, diikuti lambakan dagangan luar, kejatuhan matawang, keporak-perandaan itu sudah cukup membuktikan bahawa dasar pandang ke barat dengan mengambil yang negatif amatlah membinasakan dunia dan akhirat bagi umat Islam dengan Malaysia contohnya hilang keagungan tulisan yang mendekatkan diri kepada Islam, dan jiwa-jiwa lembut yang bertaqwa, beerpakaian indah untuk perhiasan, dan sebaik-baik pakaian adalah taqwa. Bagaimanakah mereka yang beriman memakai pakaian sebagaimana orang yang bertaqwa? Tanyalah iman di dada, setakat manakah amanah yang dianugerahiNya digunakan dengan pengabdian kepadaNya dengan sekaligus meliputi hal-hal pemerintahan, ekonomi, dasar, dll di dunia dan tak dilupakan akhirat yang semakin jelas hampirnya. Jaringan labah-labah / web. seperti rujukan di bawah.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message972032/pg1

Bagaimanakah yang berilmu itu diangkat seberapa darjat, dan diagungkan oleh yang tahu dan mengerti apa yang dicari-cari dalam pengkajian mereka?

Video-video berkenaan semoga bertambah beriman dan bertaqwa mereka yang mencari kebenaran, dan gembiralah orang-orang yang beriman dan dukacita bagi mereka yang mensia-siakan peluang hidup di bumi ini.



Tidakkah Isra' mik'raj dibuktikan yang berlaku kira-kira 1400 tahun yang lalu dengan sirah Nabi saw dan pelbagai tanda akhir zaman yang menuntut pembaharuan, elakkan kebangsa(t)an, kekeparatan (kekaratan korporat), dan politik yang menikus bila kebenaran datang, maka secara berdepan mereka takut berhujah dengan hujah yang membuka pintu-pintu 'kesukaan'. Sempena bulan merdeka Malaysia, bulan Ramadhan yang penuh hikmah, kemuliaan yang tersembunyi di sebalik gugurnya pejuang-pejuang yang menempa 'ala kematian mereka yang beriman'.
paten ... ......... .

No comments:

Post a Comment