Thursday, September 16, 2010

Aleister Crowley, Misteri 777, Qabal, Nisbah Pentagram, Emas, Fikiran Terbuka........

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Jin-jin jahat atau pihak Iblis nampaknya telah meninggalkan kesan sejarah dengan penguasaan minda untuk rancangan/ agenda / propaganda kekuasaan, malah perkataan suci digunakan bagi menghalangkan para sahabat ra memandikan jasad Nabi saw tetapi suara Nabi Khidir as telah mencegah Ali ra daripada terpengaruh dengan agenda Iblis. Begitu juga tawaf di zaman jahiliah, 'suci' adalah puncanya tawaf dilakukan secara bertelanjang iaitu diasingkan wanita bertawaf mengelilingi Kaabah pada waktu malam, dan di waktu siang pihak lelaki pula bertawaf secara bertelanjang.
Di samping tuan puteri Hajar, anak perempuan(kononnya hamba akibat semangat kebangsaan golongan yahudi) kepada pemerintah Mesir yang gagal merogol Siti Sarah/ Sara- sarahidup yang begitu jelita hingga melemahkan lutut pemerintah Mesir, dan kembalinya Nabi Ibrahim as ke Palestin, lalu diberitakan Sarah bakal melahirkan anak lelaki yang menyebabkan anak itu dinamakan hasil gelakannya iaitu Nabi Ishak as, bapa Nabi Yaakub as yang bergelar Isra'el atau hamba Allah/ Abdullah, bapa nabi Yusuf as yang terkenal tampan di bumi Mesir dan mempunyai anak 3 bersama Zulaikha, emak angkatnya yang pernah menggoda dan dikembalikan kecantikannya hingga Nabi Yusuf as menarik pakaian hingga koyak(ganti koyakan pakaian semasa mudanya dengan Yusuf as) dan dia didapati masih dara.
Siti Hajar telah melahirkan Nabi Isma'el/Ismail, yang pernah memberi ucapan salam dalam dua bahasa kepada pemerintah Mesir iaitu bahasa Ibrani dan bahasa Jurhum Arab yang dikenali kemudiannya Quraish/Bani Ismail. Tetapi Sumeria/Babilonia tetap juga menjadi kenangan seperti juga kota Ur dan bandar-bandar purba yang lain. Menara Babilon hingga ada lagunya.... tetapi ada sebutan tambahan..He! He! We will.... "Oh! Sayang!"


Aleister Crowley, seorang yang dikatakan 'Tuhan dan syaitan berperang di dalam dirinya' serta karangan hal nombor 777 dan kajian Qabalis/Kaballah ajaran purba/ roh purba penasaran merayau / jin.



Nabi Khidir as sama ada anak Balya bin Mulkhan kaitan Mutan/mutant atau kaitan separa jin dan separa manusia, semasa rupa/muka manusia dan berbadan ala binatang dsb (perlu kajian lagi), adalah diberitakan 'penjaga lautan', diberitakan pengalaman lain, dunia lain, bulan bumi ini, matahari dunia mereka, daratan bumi ini seolah-olah laut/air mereka dan sudah tentunya cerita 'hantu air', 'Nyi Loro- Ratu Lautan' malah ada jumpa ketua 'piring terbang' seperti cerita 'siri Hollywood Buck Rogers In The 25th Century". Bahkan ada cerita kelip-kelip pengkalan 'hantu' , piring-piring terbang yang tak dikenali begitu gah, berubah kedudukan di angkasa raya/lepas, dan terbukti jika dilihat video-video di laman blog penulis ini.
Nisbah pentagram bintang 5, segi bentuk penta/gon, nisbah jarak datar 3 titik, ACDB, di mana AB/CB=1.62, segi tiga emas Bermuda, yang ada lubang kawalan besar air lautan/teluk, masa/jam terhenti, dimensi alam lain, atau penulis blog ini menganggap dahulu adalah bekas kutub utara mahu pun selatan. Ini dibuktikan dengan kiraan 72 tahun 1 darjah paksi bumi berubah dan cukup 2160 tahun bagi 30 darjah serta cukup kira-kira 2,160 x 12 = 25,920 tahun bumi.
paten . ....... ......... .

No comments:

Post a Comment