Monday, January 31, 2011

500 tahun kejar.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

500 tahun satu angka atau unit yang mengisahkan 1492 atau 1511M, maka 2011 berbulan 8 cukuplah lengkap kemarahan 'musketeer' Al Fonso hingga musnahnya misteri mashaf Abu Bakar ra di bumi Melaka. Ibarat al kisah berjumpa khinzir pula yang menyondol 4 arah hingga akhirnya ditanya apakah makna celaka yang menimpa, jawapan cabai belaka!
500 tahun kononnya hebat si 'Ultraman dan gonco-gonconya' mengaut haba dan cahaya matahari, ke hadapan sungguh peradaban mereka mengikut kajian makhluk asing ibarat semut yang melata dengan manusia. Ibarat masa depan "Captain Future" dan "Buck Roger...", semuanya di abad ke 25, atau 500 tahun akan datang. 'Dabbat/h' di dalam Al Qur'an, yang melata, mendahului malaikat di dalam ayat, didahului penciptaannya. Apakah mutan ini spesis misteri atau 'Ababil' yang melindungi kaabah?
500 tahun juga bau 'syurga' yang tak boleh dicapai oleh pemimpin yang menipu rakyatnya secara sembunyi atau ..... 2x 500 tahun formula mencari rezeki, di samping 9/10 dari urusan urusniaga. Keluarga R...c...d tiada minyak, tapi menguasai urusniaga 500 trillion USD lebih kurangnya di samping R..c...f..r.
Selingan Batil Ketar Seketika....
Benda-benda terbang yang tak dikenali, bukan kapal terbang, heli atau ... Berkubah ala bentuk kerang(Sabah) dan ikan pari seperti di Bayan Lepas, Balik Pulau, sini terp..lau, sana terlepas.

paten . .. . .

No comments:

Post a Comment