Thursday, January 13, 2011

Perlindungan Ala Assobiyyah

Dengan Nama Allah Yang Pemurah lagi Maha Penyayang

Samada ada perancangan atau kepura-puraan untuk yang sebenarnya menguasai pengaruh dan mabuk dunia, tarikan dan perhiasannya sekali. Tarikan utama seperti hiburan/ sukaleka dan permainan,surah al Hadid 20.
Pelbagai peristiwa yang melanda Iraq kini dengan jirannya yang paling stabil, pelbagai pembunuh kepada pakar-pakar fizik, jurutera-jurutera dan lain-lainnya dengan proses Assobiyyah Isra’hell’ yang begitu mabuk dunia dan orang sakit Eropah yang mendakwa tanahair orang lain sebagai tanah tumpah darah yang semakin menyimbah darah. Jika tidak dengan dakwaan Turki perkaitan Khazar, maka kerajaan Othmaniah tidak dikorbankan sebegitu sahaja. Jika tidak kerana mencipta perpecahan, maka pelbagai pakar, termasuk jurutera dari Kanada, Malaysia, Iraq dan Iran serta seumpamanya tidak dilenyapkan sebegitu sahaja.
Jurutera bernama Abdul Rahim dari Iraq satu ketika dahulu(lawatannya ke USA kira-kira 1995) telah memberitahu jika sekatan ekonomi terhadap Iraq dilepaskan, masa untuk pulih memakan masa beberapa generasi yang kurang zat pemakanan, pensil tak boleh diimport, harga minyak diminta 17sen USD sahaja dan Iraq cuba diperah sumber tenaga dengan harga yang cukup murah. Bantuan makanan, minuman dari Iran banyak membantu Iraq, serta pakar-pakar dari bekas Warsaw Pact dan India (Ab..Kalam) banyak membantu pembinaan janakuasa tenaga di Iran. Ancaman gempa boleh dikurangkan dengan kurangnya galian minyak, emas hitam berkenaan di sesuatu kawasan.
Kini Iraq dilanda api peperangan tanpa kesudahan, ada pakar nuklear sudah berkerjaya pemandu teksi. Terbukti semua ini untuk menahan gelojak kebangkitan penentangan terhadap si mabuk dunia dan Orang Sakit Eropah.

Bagaimanakah konflik Balkan secara rahsia mendapat bantuan Isra'hell' bagi membunuh lebih umat Islam di timur Eropah? Ada pula masjid di Kaukus dihancurkan dengan pemasangan bom.

Ingat! Ingat!
paten . .... . ..

No comments:

Post a Comment