Wednesday, January 19, 2011

Naga 2012 sebelumnya 1912 dan 2112M

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang



Jangkauan Hollywood, kisah al kisah angan-angan ke Alpha Centauri, "Kita menanti mereka' seperti yang tertera + Al Qur'an. Apakah yang dinanti-nantikan itu? Kedatangan ala tamadun Bani Adam ke situ. Bilakah kemampuan itu 2999M atau 2099M? Pihak batil ketar seketika dengan perang di bumi yang belum ada kesudahan. 'You can go in peace, I come in war (situation)'.
Lihatlah kesan titik ke Madinah, Bakkah, dan Al Qud. Sudut darjahnya segitiga itu tanpa kini tanah suci yang dikotori simbahan darah, larangan dalam kitab 'Taurat'-Thorah- Surah dan kisah kitab Daniels. Bangsa Smith kajian penulis Muhammmad Alexander. Ismet ulam rajakah? Turki? Peta lama Gog Magog Scythia -si thia, Si dia yang misteri, rahsia penduduk, ra alif sin (bhs Arab atau Ibrani lama), ras atau Rus nama yang ada di dalam Al Qur'an.
Kebetulan mereka datang dari kawasan berkenaan, Eropah Timur, Utara Kaukus dan air berdekatan tanah tinggi Golan, ada kaitan ayat Al Qur'an yang membawa maksud telaga yang kering, sumber air yang menjadi punca peperangan, akibat terlalu ramai dieksploitkan sehingga bukan untuk tempatan bahkan ekspot. Rus dalam bahasa Parsi adalah matahari, bahasa malaikat 4 jadi 8 bilangannya, kaitan Arasy semasa sejarah/ kisah t/qiamat. "Attack of the clones". Kaitan api, ikan, 3 bertembung menjadi satu, ala lagenda jin/ lagenda filem Cina yang menakutkan haiwan-haiwan dan akhirnya tinggalkan peta kawasan ala pintu dan bertulis 'Allah' 'Muhammad' dalam bahasa tulisan jawi Arab saiz kecil ala kotak mancis atau lebih kurang saiznya. Kisah ini berlaku di bumi Malaysia hasil saksi penduduk kampung "Seleksi". Semoga kajian dapat diteruskan kemudian, selamat membaca! Happy Reading!
paten .. . . .

No comments:

Post a Comment