Sunday, January 2, 2011

Gerhana Matahari, At Thoriq Dan Serbuan Jutaan Batu-batu Langit

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Gerhana matahari selalu diiringi kajian mengenai hidupan di pemukaannya dan kesannya kepada sistem cakerasuria. Timbul persoalan jauhnya bintang-bintang atau gugusan-gugusan sistem gas dan bintang dari sistem cakerasuria, Birma sakti kita. Itu tandanya bahawa kita dijauhi kerana kita bakal meletup atau musnah sehinggakan pihak jin-jin juga terasa tanda ambang t/qiamat dengan gagalnya mereka mengambil rahsia-rahsia di langit yang semakin jauh. Dengan satu isyarat Ta! Ala ibarat perempuan tua yang penuh perhiasan. Tarikan dunia dan perhiasan dunia adalah godaan yang boleh membinasakan. Betapa pembangunan yang dimegahkan boleh musnah dengan api peperangan ala Harappa, tetapi Nagasaki dan Hiroshima dibangunkan semula tak sampai seratus tahun.
Muzika penuh berwahyu dan penuh dengan lontaran api dan kesannya segala tahi bintang yang meletus dengan masa lampau yang jangkauan adakala lebih billon tahun cahaya yang lalu. ".... kecuali apa-apa yang dikehendaki....", maka semuanya bakal menemui ajalnya masing-masing termasuklan si angelati, malaikat pun mati juga.
1912 2012 dan 2112, pelbagai peristiwa perkaitan cuaca yang semakin panas, tak menentu akibat kerosakan yang manusia lakukan dengan dosa dan tidak untuk anak cucu yang mungkin menanggung sengasara akibat ala sahabat syaitan, pembaziran. Dan juga ketidakseimbangan bumi hasil penggunaan tenaga yang boleh membawa kesan pemanasan bumi dan cuaca melampau.
Galian minyak yang boleh menenggelamkan pelbagai kawasan sekitar gunung tanah tinggi dan lubuk angin di kerak bumi yang bakal 'slip' akibat hilangnya cecair api naga dan air sistem penyejuk bumi mula ketidaktentuan halanya. Kajian ilmu alam, geografi kini dan sejarah, ilmu Tawarikh yang perlu diberi perhatian sewajarnya. 200 tahun yang penuh dengan kisah ala kaitan kedatangan misteri planET X, Nibiru, bahkan dinamakan lokasi Sidratun Muntaha oleh kajian Al Qur'an Allahyarham Amaluddin Darus.
Tahun lunar Cina kaitan naga 2012, dan sememangnya ada gambar binatang seperti naga di permukaan matahari berdasarkan kajian perkaitan NASA. Bintang berekor ala komet atau Nibiru serta iringan-iringan misteri yang mungkin membawa sekali segala tahi-tahi bintang yang besar yang mungkin tak sempat terbakar sebelum mencecah permukaan bumi. Ibarat Daud as, Zaburnya seperti Al Qur'an yang dijadikan bahan sumpahan bagi melibatkan Hiram Abiff dan isyarat kod tangan 'J..bulon', golongan pro Haikal Sulaiman as yang musnah berkali-kali terutama selepas 70 Masihi hasil serangan Rom. Kerajaan Efraim(keturunan nabi Yusuf as) dan Yehuda yang saling berperang dan akhirnya kuasa timurnya, Assyiria pula yang kerapkali datang menghancurkan dan meratakan apa yang ada. Kajian sejarah Yakjuj Makjuj Gog Magog, menunjukkan bahawa Taurat tidak dipatuhi sehingga datang sumpahan ala Mahsuri yang memusnahkan segala-galanya hingga tinggal kesan puing-puing yang ditinggalkan akibat dosa dan persengketaan yang berpanjangan.
Surah At Thoriq yang menceritakan di sebalik hujanan tahi bintang dan ibarat tulang sulbi dan perkaitan sistem pembiakan di dalam rahim/uterus yang memberi gambaran yang hampir serupa sperma dengan ovum, meteor dengan bumi.Semoga kajian diteruskan untuk mencari titik pertemuan yang sama (common ground), bukan sengketa berdarah yang merbahaya.Boleh dilihat segala video di blog ini sebelummnya.
paten ... . . .

No comments:

Post a Comment