Thursday, January 27, 2011

Berlin, Yacob Hitler, Kebetulan 666....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Kekuatan biayaan R...f...r dan kepentingan R...childs, tidak menjamin kejayaan satu dunia berpusat di barat dengan ibukota Berlin secara pilihan ke... Tapi pilihan diberikan kepada empayar British jika mahu bantuan USA, mesti jamin atau sokong penubuhan 'Isra'hell''. Kemudian selepas itu, gambar dan kisah perang dunia diberikan nafas atas nama untuk mengutip simpati iaitu perkataan h..l..c..t dicipta. Maka tertutuplah betapa ramai umat Islam mati dan kaum yang lain mati akibat tak menyokong arus perdana berita yang diutarakan. Lihat video blog ini yang terdahulu...
Tak kira samada yahudi, nasrani, majusi dan umat Islam Gulag Soviet Union, dan seumpamanya yang pemimpinnya yang zalim,yang telah diawet ala Fir'aun, semuanya cenderung ke arah menghapuskan tulisan berkaitan Al Qur'an, muzikanya dan perkaitan hidup secara aman pilihan Islam. Tak kira tangga 13, atau 33 darjah yang memenuhi agenda pihak haikal, semuanya itu hanya itu memasuki kota larangan sebagaimana kitab-kitab Thorah/Taurat, zabur atau lain-lainnya yang dijadikan bahan sumpahan tanpa dibaca bahkan dilaknat Al Qur'an juga.
Apa yang disebut, tak sama apa yang dibuktikan dengan tangan, niat yang dinyatakan dengan jelas kesannya. Boleh juga lihat kajian ibnuyaacob.com.Walter Lantz.... Disney... dan cara menguasai, cara memperbanyakkan fulus masuk ke dalam poket, adalah sebahagian agenda 'kejik' mata, kemakmuran yang tersirat.
Biasanya manusia suka yang rahsia, risikan, maka yang bertopeng di bumi Mesir yang penasihatnya Iblis dan juga malaikat, perlulah diteliti agar ajaran Musa samiri yang menimbulkan kesamaran sebagaimana ..Siapakah bapa/anak kepada... kaitan latta Uzza..yang tak dapat dijawab satu ketika dahulu.
Malah penjelmaan dan pengakuan di hadapan Yahya as, menunjukkan perlian sinis bekas ahli sujud 400,000 tahun kepada umat Adam as. Jelmaan sebagaimana lukisan di muzium pasak bumi al ahram piramid. Telur, bulatan, di kepala, badan ala manusia, kepala haiwan... lihat video blog ini....
Ra Hollywood! Selamat menonton, ulang tayang video-video hanya untuk rujukan, bukan ritual sembahan...

paten .. ........ . . .

No comments:

Post a Comment