Tuesday, January 21, 2014

Pasukan yahudi mabuk Melawan Tentera Othmaniah, Rampasan Kuasa Yang Licik

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Que sera sera, telah berlaku perebutan kuasa atas nama 'rakyat' dengan berita palsu. Digembur berita kepada 'rakyat Mesir' kebaikan kejatuhan Sultan Abdul Hamid II, dan dikurung keluarga Sultan, dan diangkat boneka yang akhirnya hancur khalifah dan kaitannya. Tiba-tiba dunia diketuai oleh para iblis dan syaitan spesis manusia di dunia muslim dan muk'minin.

Di hadapan dunia, diraikan oleh riba dan kaitannya, yang dosa-dosa kecil dan besar jadi cara bergembira. Ditambah berhala pujaan kaitan si pemimpin, dan kehancuran tatacara hidup manusia yang layak masuk 'syurga. Selepas 1000 tahun tentera Turki dan para da'inya melebarkan Islam, timur dan barat, serta keagungannya, kini tinggalllah kenangan dan kebanggaan sahaja. Hinanya sesuatu bangsa seperti Cina, Turki, Melayu, dan lain-lain tanpa Islam seperti kata-kata khalifah Umar ra Al Khattab.

Sejarah, sunnah Allah ditulis dengan hilangnya golongan yang muda, lagi tempatan, bila serangan dimulakan dan hancurnya di tangan yang bangsa lain, berbahasa lain pula. Tentera Espanol dengan hancurnya dakapan Islam Arab, sehingga 'NUSANTARA' digempur tentera 'barbarik' dan merampas segala kekayaan dan kemewahan mereka. Fak tor dalamannya, yang tenggelam dengan Negara kota, tetapi tidak mencegah awal-awal lagi sebarang dosa rakyat tempatan, yang muda. Hilang satu persatu Iberia Andalusia, diganti dan dinaikkan semula syaitan gothika dan vandalism. V hurufnya hilang dan jadilah andalasia yang asalnya Islam dengan terganggu kehidupan oleh para gothik yang suka merogol dan merampas hak para petani, dan fitnah terhadap tentera muslim tidak menjadi.

Kini yang tinggal hanyalah bangunan dan monument tertentu hinggakan kalah Manila, yang asalnya nama pendakwah muslim, dan Mindanao, yang dilambakkkan kaum pendatang bukan muslim. maka jadilah muslim kaum minoriti di kepulauan berkaitan. Muncul pula tuntutan kisah sejarah lama, yang akhirnya cuba menjadi tiket untuk memusnahkan masjid dan lain-lain seperti zaman Stamford Raffles di Singapura. Empayar kepulauan UK/Birtish/british yang belajar terjemahan Al Qur'an, dan sejarah, akhirnya masuk campur dengan jayanya, dan proses penipuan berjalan lancar dengan menggunakan tulisan perjanjian berjawi itu.

Sejarah membuktikan dengan pembacaan Al Qur'an, banyak rahsia dan kajian boleh dibongkar dengan kelebihan beramal, dan bukan mengaku itu dan ini. "Kami kurangi dari sisinya,......''', ayat al Qur'an kaitan tapak pemerintahan dll.

Kini, apakah yang tinggal lagi? ....

paten ..  ... ... .....

No comments:

Post a Comment