Thursday, January 16, 2014

Berita, Hidangan, Sarapan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Maha Pemurah

Berita di waktu pagi dan petang, dan ketagihan berkaitan... Umat Islam perlukan sumber berita yang tidak lagi berpaksikan Haganah dan kuncu-kuncu, atau keluarga perisai merah. Keluarga itu kubu kuat dengan serangan media dan ekonomi, yang tidak lagi di bumi Jerman, tetapi di bumi, di sebuah pulau di luar benua, Eropah, yang sulung kepada yang sulung.

Kebetulan pengakuan Herzog si Haganah, dahsyatnya mempengaruhi minda, dan mengulangi kesilapan golongan Knight Templer, cult Eropah yang diharamkan, selepas kalah Perang Salib. Tidakkah satu ketika kuasa Jerman digunakan untuk mengacau di bumi Amerika. Askar mereka telah mengancam, dengan arahan media keluarga perisai merah itu. Re......lds, dengan system penindasan pinjaman wang, riba yang me'riba'kan ekonomi sesebuah Negara. Kos perang cuba di'sembunyikan' dengan alasan caj tertentu, dan caj-caj yang lain, yang menguntungkan sebelah pihak atau agenda tertentu.

Tidakkah si Herzog Haganah berbangga dengan kebangkitan rakyat di Perancis, hasil kebetulan berita yang zamannya yang bukan dia dilahirkan lagi. Berita dan berita, kebangkitan, tokoh seperti Napoleon dengan sumber berita. Siapakah yang untung dengan jualan 'berita' di serata dunia? Para pelabur dan sesiapa sahaja yang berpeluang.

Tidakkah untuk menjatuhkan khalifah dengan perancangan rapi 'projek bangsa generasi muda' seperti gerakan Turki Muda itu?"Kami kenal seseorang" atau 'kami ada kenalan', itulah skrip yang selalu muncul, bahawa jaringan itu, di serata tempat, bermula dari Bandar salon itu. Salon juga ada kenangannya. Salon kelucahan, salon kecantikan dan pelbagai perhiasan dunia dengan salon. Tanpa peduli halal wal haramnya.

Sumpah perpecahan bangsa, cuba tawaran lunak dengan belian kandang kuda sultan itu dahulu. Projek 50 tahun, otak 'merak' kanan-kanan, oleh mereka 1898M. 50 tahun kemudian, lihatlah hasilnya. Hancur juga dengan kemusnahan projek laluan keretapi Istanbul Madinah. Hilang ditelan padang pasir dan kemusnahan taktik biayaian keluarga syarikat pelaburan siapa itu. Hingga kini boleh dianggap 'projek' itu ditangguhkan dengan hancurnya sistem perpaduan yang wajib. Hinanya Negara Semenanjung Anatolia dengan hilangnya kuasa Islam, dengan lunak kuasa 'rakyat' yang dirampas. Junta bermindakan agenda yang memastikan sistem wakaf Tanah Palestin hilang.

Tidakkah penjualan kebun atau hartanah oleh pemerintah untuk untung segera, membantu juga penaklukan oleh Aragon dan Castilla? Tidakkah dunia nusantara juga dipenuhi minda yang diasuh sedemikian? Tidakkah ada mereka yang tidak mahu golongan baik lagi kuat agama itu menerajui sistem pemerintahan? Mereka berlindung di sebalik nama perjuangan bangsa, tetapi 'isi perut' dan 'tenggelam dalam kemewahan' suku sakat mereka adalah 'beraja di mata, dan bersultan di hati'. Itulah kejayaan tajaan Dun...a, Kemal yang ingin di'berhala'kan. Tidakkah bangsa Turki ada 'tokong' sembahan sebelum Islam datang? Tokong 'Attarturk', bapa Turki, atau dalam wayang cina, seperti topeng muka naga semburan api.

Gelaran Al Gazi, telah diberikan atas permintaannya. Bukan sistem yang memberikannya. Maka gerakan jahiliah itu telah mengembalikan 'pertunjuk' Iblis syaitan spesis manusia. Jahiliah yang memperbodohkan golongan tentera 'mabuk' yahudi dan kuncu-kuncu mereka dan seluruh dunia.

Termasuklah sunnah pertandingan fokus kecantikan 'Ummu Jamil' itu. Dunia yang penuh dengan sistem jahiliah! Tidakkah kapal Mavi Marmara ada penghuninya yang mahu dibunuh, dari bumi Turki? Siapakah mereka yang memberi maklumat itu? Tidakkah mereka itu cukup kurang ajar yang perlu diberi 'pengajaran'? Bagaimana si kurang ajar, pejuang yang berlindung itu? ass obiyah.....

paten . ..... ... ... .....

No comments:

Post a Comment