Monday, October 7, 2013

Mesej Tersembunyi Siri Kartun Gor Magor, Keagungan Burung

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Pelbagai siaran kartun, hiburan dan lain-lain yang cukup pantas lagi bersilang programnya. D waktu pagi sabtu, ada siaran kartun astro, Gormiti. Ia adalah skrip kisah burung, dengan watak Gor Magor. Ini adalah watak mengagungkan Gog Magog. Lihatlah lambang jata negara burung Rusia dan tenteranya. Jati semangat 'burung' dalam pembinaan Negara Persekutuan Rusia, Russian Federation.

Begitu juga jata Amerika Syarikat. Mesir dengan burung kaitan Laut Qalzum, Laut Merah, dan Selat Melaka dengan singgahnya, burung itu bagi membina tempat persembunyian puteri Cina. Kapal putera Arab dibedalnya hancur. Langkawi dengan tugu Langkawi, helang saudara mara yang di Laut qalzum itu, dan jata burung yang gambar-gambar  telah disiarkan di blog kaitan ini. Sila baca 3x kesemua penulisan blog ini, dan blog bahasa Inggerisnya, Land Of Eng...England, helang juga, supaya anda lebih faham apa yang si penulis ini mahu sampaikan.

Kini, di abad terkini dan ada yang terdahulu, muncul pula, 'burung-burung' besi yang bukan sahaja ada kalanya, menghalang perkahwinan, bahkan membunuh manusia dengan segala 'bom', dengan menurut perintah Komander atau general yang mengetuai 'peperangan'.

Harap maklum....

paten ........ .  . ...

No comments:

Post a Comment