Wednesday, October 16, 2013

Had Harta, Sedekah, Keselamatan Jalanraya

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Solat, prihatin kepada golongan bersamamu yang sebenar, persaksian palsu, berita bohong dan tentunya lupa hari pembalasan, satu pakej yang merbahaya bagi manusia dan jin.

 
Wang, harta sebagaimana deklarasi para ulama', harta (kekayaan) adalah warisan Qarun.... Kekuasaan adalah warisan Fir'aun, dan lihatlah Freemason kaitan Iblis bertelor di Mesir seperti gambaran gambar di blog ini sebelumnya, Prof. Adam wes...t dengan (the magnificent 300) dan selalunya digunakan Hollywood angkanya, menteri jin Sulaiman@ wakil pengganti, Rothschilds, dan 12 lagi keluarga kawal kewangan dunia terutama daripada bumi barat dan penaklukan mereka.

Give & Forgive, memberi dan memberi kemaafan satu kekuatan positif yang auranya cukup besar... ada juga yang suka Reiki, dan jangan lupa carian online.

Yang haram, tetap haram.........

360 sendi, dengan gelombang reaksi seluruh alam, 360,000 angka sendi Arash, petunjuk langit yang luasnya ibarat kata ulama' , satu titis air, @ satu bumi kepada nisbah seluruh isi lautan untuk langit pertama, langit pertama adalah satu titis kepada lautan langit kedua dan seterusnya. Betapa luasnya alam ciptaan Allah, luas lagi syurganya. Kajian air, pernah ada banyak di planet Marikh. Maka tarikhnya, lama dahulu, sudah hancur mungkin selepas 1970an bumi ini. Ada satu letupan besar di sana berdasarkan kajian Almarhum Amaluddin Darus. Kini, marikh penuh cuaca ala Grand Canyon dan sebagainya tetapi ada lapisan ais di kutubnya. Mungkin koloni manusia ingin menetap di sana nanti, perjalanan dengan anggaran setahun pergi dan setahun balik ke bumi ini, sidrah biru guli.
 
Cakerasuria ini mengambil masa 200 juta tahun anggarannya, untuk melengkapi tawaf orbit mengelilingi galaktik nucleus birma sakti. Jika ia bergerak 500 km sesaat, betapa jauhnya gegasing ini berpusing dalam lengkungan yang bujur lalu melintang patah. 500(km) x 60(saat) x 60(minit) x 24(jam) x 365.25(tahun) x 200,000,000 dengan formula 2 x 22/7 x jarak jejari. Jawapannya lebih kurang ............  4320000x365.25x200,000,000= ............................... @3.15576x10 kuasa17.

 
sedekah berkat....

Semoga dapat berhati-hati.....
 
 
Kajian seperti perlu cari air di planet Marikh sebagai bukti ayat Al Qur'an, asas kehidupan, air yang ada unsur jirim hidrogen dan oksigen, bahan api yang unsurnya ada di dalam Jadual Berkala (Periodic table).
 
paten . ....... .  . ...

No comments:

Post a Comment