Saturday, November 6, 2010

Keluerga Perisai Merah! Kekayaan pintar lagi menakjubkan....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Di antara senarai 13 ahli keluarga ini tentulah ada yang kini dikenali ramai. Barrings (bank yang pernah membiayai pembelian banyak tanah USA dari Red Indian, Kobe-gempa-bankrap, si bos, 28 tahun, di Singapura tipu), Hambros, Lazard, Erlanger, Warburg, Schroder, Selingman, The Speyers, Mirabaud, Mallet, Fould, Rothschild dan Morgan. Kedua yang akhir adalah lebih menonjol walaupun tiada audit sebenar berapa nilai penguasaan kekayaan mereka.
Keluarga Perisai merah/Rothschild dalam bahasa Prussia Jerman kini dalam dianggarkan mengikut youtube.com 500 trillion USD, melebihi separuh nilai kekayaan bumi/manusia ketika ini 11/2010. Ini belum dikira yang si Morgan itu dan yang lain-lainnya. Oleh itu, tak hairan penawaran billion yang cukup banyak(untuk membeli Palestin) ketika zaman Sultan Abdul Hamid II yang dijatuh serta digantikan adiknya yang dibonekakan agar perancangan sumbatan wang/kekayaan tetap berjaya.
Semoga umat Islam dapat menyedari bahawa siapakah yang menjimatkan wang dengan upahan secara tak nampak pegangan sumber berita dunia seperti Asso...Press dan lain-lainnya. Rupert Murdoch dikira bawahan sahaja. 'Grand Master' atasnya?
Hati-hati tipu helah berita dunia. Betapa manusia mudah ditipu dengan berita yang samar-samar, prasangka seperti yang disebut Al Qur'an. Tak Jelas?
Itulah yang mereka mahu dunia rasa samar-samar, agar akhirnya, keputusan akhirnya, begini dan begitulah juga jadinya. Apa sudah terjadi? Ditipu, setipu-tipunya hingga sukar bertaubat daripada ditipu. (ke-100)

paten ....... . . .

No comments:

Post a Comment