Wednesday, May 4, 2011

Sumpahan Samada Guna Zabur Freemason atau Al Qur'an Jadi Permainan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemuarah lagi Maha Penyayang

Menjelang hari-hari yang 30 itu diisytiharkan, itulah 'tiamat/kiamat' yang ditunggu-tunggu, kemuncak akhir zaman.

“Sesungguhnya menjelangnya terjadi kiamat akan muncul persaksian palsu dan penyembunyian kebenaran”.

"Mereka menjadikan sumpahnya sebagai perisai lalu mereka menghalang dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah lakukan." (Al Munafiqun - 2)

Bekas Imam Muda 7 tahun, riwayat Ibnu Abbas ra, berkaitan ala seperti pembinaan gereja-gereja nasrani dan tempah peribadahan yahudi, :”Sesungguhnya di antara tanda-tanda kiamat ialah berbangga-bangganya manusia dengan bangunan masjid”. Al Hadis , maka menanti kehancuran bagi yang sebegitu.

"Di antara tanda-tanda kiamat ialah anak menjadi pemarah, hujan menjadi sangat lebat dan kejahatan semakin bermaharajalela." (HR At –Thabrani)

Berdasarkan juga riwayat At Tarmizi:
"Apabila harta negara hanya beredar pada orang-orang tertentu sahaja, apabila amanah dijadikan suatu sumber keuntungan, zakat dijadikan hutang, suami memperturutkan kehendak isteri, anak derhaka terhadap ibunya sedangkan ia berbaik dengan kawannya, anak suka menjauhkan diri daripada ayahnya, suara ditinggikan di dalam masjid, yang menjadi ketua/pemimpin suatu kaum adalah orang yang terhina antara mereka, seseorang dimuliakan kerana ditakuti akan kejahatannya, khamar/arak sudah diminum di merata tempat, kain sutera banyak dipakai kaum lelaki, para artis disanjung-sanjung, muzik banyak dimainkan, generasi akhir umat ini (menyalahkan) generasi pertama (sahabat)".

Bacalah juga kitab-kitab/ buku hasil saranan dari mimpi jumpa Rasulullah saw(menyeru) karya Ustaz Abdullah Al' Qari dari Kelantan.

\Seni kehancuran apakah yang bakal dipilih bagi birma sakti ini? Warna-warni dengan pelbagai pancaran dan corak.




paten ..... ..... . .

No comments:

Post a Comment