Sunday, October 3, 2010

Yakob Hitler, Shaul Bhaur/B...r (Rothschilds Real Name) dan Misteri Perang Dunia I, II, dan III

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Dengan mesyuarat Kongres yahudi sedunia dengan hal-hal yang memperlekehkan penduduk tempatan Palestin yang memelihara tempat-tempat bersejarah sejak sekian lama, ribuan tahun, serta ternanti-nantinya para penduduk Palestin dalam hal kedatangan pihak Zion/Lion King, yang amat dilarang keras agar tidak mejejaki lagi kota Ju...selam/ Al Quds/ Baitul Muqaddis/ Bait Al Haram. Kota larangan yang nampaknya telah ditempa sejarah sumpahannya, dan lihatlah akibatnya bila larangan itu dipertidakendahkan dan terbukti di dalam lembaran sejarah bahawa porak peranda yang dirancang oleh kongres yang bersidang sama ada I, II, III, IV, dan V, VI yang akhirnya memilih Madagaskar, Uganda, Kenya, dan Palestin sebagai tempat pilihan khas untuk golongan zionis beragenda.
Theod.. H..l(ahli warta berita-wartawan) telah memberi panduan dengan lebih berhati-hati agar perancangan tiga Perang Dunia I,II dan III bagi mengukuhkan kedudukan penguasaan Yahoodi ke atas Ghoyim, di samping pendirian yang tak mungkin diubah, dan penuh muslihat agar pengiktirafan berjaya dilakukan dalam masa 50 tahun iaitu 1897-1947, tetapi selepas terbukti catatan kitab Daniels, maka 3 tahun lebih atau 3 tahun 6 bulan selepas PD II dikatakan tamat, berlakulah perlanggaran undang-undang antarabangsa yang memberi pihak penjajah/pendatang hak bernegara di kawasan yang bertaraf 'pemerintahan wakaf' dan "Tanah Suci". Sejak 16 Mei 1948, penjenayah-penjenayah perang tidak dapat dihukum malah diberi pelbagai kemudahan agar mereka bertindak di luar peri kemanusiaan agar para penduduk tempatan dibunuh, dihalau, dan sebagainya seperti mana contoh Balkan 1990an di depan kaca tv dan segala media dunia.
Kini, pelbagai kenangan manis,pahit berdengung, pasir berdarah, bernisan yang banyak, dipertontonkan di seluruh dunia/alam semesta. Kalangan kanak-kanak yang menjadi yatim piatu, ramai menjadi mangsa polisi pecah tulang, cacat, buta, dan lain-lainnya yang diakui adalah asas titik perlunya seluruh dunia tunduk kepada kemahuan yang diyakini tiada manusia pun mampu melawan kejayaan semua agenda mereka. Maka sememangnya diakui pesona tarikan cinta dunia, hawa nafsu telah menyebabkan ada di kalangan yang hidup mewah memberi kerjasama dan pengiktirafan.
Di anatara kisah yang sewajibnya diambil pengajaran adalah betapa jatuhnya sesebuah kerajaan hatta dari pertolongan langit sekalipun, sesiapa atau kuasa yang mengganggu Ghazni sekitar kawasan Afghanistan dan juga Ghazzah bakal menempuh tempoh-tempoh akhir hayat yang bakal diulang-ulang di dalam lipatan sejarah. Lihatlah Mongol (swastika di rantai patung Buddha) ketika melalui kedua kawasan itu, sudah pun tewas dan niat serta tindakan menjurus ancaman terhadap dua kota suci sudah difahami bakal mengundang padah kebinasaan. Abaqa Khan faham nasihat ayahandanya maka berlaku pula kejutan berita dunia, Mongol memeluk islam dan meninggalkan swastika rantai di patung Buddha, dan masjid-masjid yang moyang mereka musnahkan dibina semula sama ada berdekatan atau pun di atas runtuhan masjid ala Krisek khususnya.
Khazan/Qazan yang penuh kaitan dan Volga/Bulgaria , di sisi aliran sungai yang memancarkan cahaya iman di sampai laut cinta (hitam) Semenanjung Krimea, bangsa Tatar pulang, dibenarkan atas alasan tersendiri di samping meluaskan empayar Rusia yang jatuh selepas Glasnot & P...ka SU(khoi) ditambahbaikkan sistem ketenteraannya. Teknologi ketenteraan seperti pelancaran jet dari bawah laut adalah sesuatu yang baru bagi dunia tentera udara mahu pun laut. Jurutera-jurutera yang membantu kerajaan Saddam Hussein dan Iran di samping se-se Abul Abdul Kalam/Qalam, Pres. India suatu ketika juga membawa ramai jurutera ke loji-loji stesen kuasa di bekas empayar Parsi.
Patuhi undang-undang ala I-Robot untuk kota larangan Zion/Lion King EDom-meteorites in motion adalah amat merbahaya dan contoh terbaik lihatlah Sodom dan Gemurroh/ Sadom Gemuruh yang digodam sebegitu kebetulan selayaknya ala kes Nibiru serta aura-auranya. Kuasa tunduk dan patuh, begitu juga NY/UN PBB tunduk secara iktiraf zionis lepas tahun 2000 Masihi, selepas 911, dan tekad dunia kanak-kanak Palestin yang tak mahu perdamaian, bergembira jika ada kematian atau kemusnahan bagi pihak zionis/pendokong. Zionis amhu pun kongres dunianya yang tak perlu lagi tanah tinggi Swiss/Alps untuk mesyuarat, malah 911 dirancang sebegitu teliti dengan kononnya Dominic Sutter(passport palsu ala kes Dubai) keluarga keturunan Jerman, syarikat Urban Moving Systems(pengebom guna van) yang betul-betul lari dari pihak FBI di samping gagalnya pramugari tu mempilotkan 747 yang telah dijaga oleh satelit dan juga lihat gaya atau cara kapal terbang itu menuju ke WTC (2 menara yang sudah dilengkapi bom-bom pemusnah).
Carilah juga pemilik/pemegang kunci yang sudah menjadi muslim, dan pihak berkuasa yang betul-betul tahu dan dialihkan kesalahan kepada "Al Qaeda" kumpulan yang membantu menghancurkan ancaman Serbia Raya/ Croatia Raya di BH, Balkan tetapi ..Richard Hoolbrooke tidak dapat bertindak anvaman polisi luar yang dicanangkan Dr Lani Kaas dari Isra'hell' dan kuncu-kuncu katsas/sayanim yang lain termasuk Fox Idol News yang memadamkan segala jejak atau video-video pembelotan dan kini Moscow/Beijing adalah sekutu baru Tel Aviv. USA yang ditarik oleh kurita/mole yang bertanda bintang 6 tetapi bersegi tanduk 2 memenuhi bintang angka 5 di dalamnya. Itulah pentagram syaitan pujaan mereka, nujum 'Pre-emptive Strike' mereka yang direka-reka oleh ball/Bael/Baal mereka.
Dan kini golongan yang ada perkataan Palestin di dalam sistem mereka dipantau dan pihak penyokong Obama/ polisi luarnya mula diserang satu persatu di USA. Pres. Obama serta yang dirasakan kesalahan di dalam kes-kes Timur tengah di belakangnya mula ditundukkan kuasa terus dari 'bagitahu Habib'yang berjaya membina pintu tambahan untuk masuk berjumpa Pres. USA seperti A..o dan lain-lain lagi yang menjalankan tugas secara serentak dan bersepadu bagi mengekalkan sokongan untuk kekejaman yang tak berkesudahan. Perlu diingatkan mereka yang dikehendaki oleh polis Palestin 1948, Yizhak Shamir, Menahem begin, Moshe Dayan, di samping geng-geng rahsia lain yang tak akan mengaku membunuh JFK, serta keluarga Kennedy yang lain, pertubuhan mafia Metro Goldywn Meyer berjaya menawan Hollywood bersama Fox R>>Murdoch yang berselindung di sebalik lawak terus terang di samping menonjolkan muka Mc Cain yang bergantung skrip Joe Lieberman(yahudi C..t suka lompat parti) bila bercakap hal Iran dsb. Siapakah yang begitu ceria semasa '...Go home and die.. sebelum serangan Operation desert shields'P Teluk II, ucapan Bush SOU di kongres USA?
paten .... . .

No comments:

Post a Comment