Saturday, October 9, 2010

Informer, Halangan Mahkamah Keadilan, Ejen, Niat, Kesan Selepasnya (eksploit)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Selepas tentera-tentera Soviet Union pulang ke kem masing-masing, dan mulanya proses pemulihan tetapi kumpulan-kumpulan mujahidin 7 di Pakistan dan 7 di Iran terutama di kawasan sempadan belum mencapai persetujuan yang jelas. Tumpuan lebih di sebelah Pakistan, perjanjian di Makkah di antara etnik Uzbek, Pushtu dan Tajik serta Loyar Jurga yang penuh berloyar ala “Tribal Chief’. Dengan perjanjian pihak di sebelah Pakistan, Presiden Dr.Burhanuddin , serta Ahmad Shah Mas’ud (Tajik) berbahasa Parsi dan perdana menteri , G…n Hetmatyar,’old Muj’ (Pushtun serta bahasanya), serta kaitan pihak uzbek, Dostum -Mazar E Sharif (etnik Turki dan bahasanya) dengan Najibullah ,Kabul yang adakalanya digelar Najib (bush) syaitan, dikaitkan boneka ejen Moscow ala Babrak Kamal yang dahulu.
Bila hujanan falsafah ala Imanueil Kan/Kant-Rom/ Dari-datang berhujah dengan Imam Abu Hanifah/ Karl Marx-buku Das ..pital-ramai masuk hospital/ Engel / Trosky serta bantuan kewangan keluarga Rothschilds (Shaul…B…l/r-Frankfurt,Jerman) bekas Prussia,Bavaria dsb, maka hujanan api peperangan yang muncul di Afghanistan 1979M@ Kabul bekas kota pentadbiran Khan Mongol selatan kahwin campur dari Ghazzan Khan (hasil DNA Abaqa Khan, anak kepada Hulagu Khan yang berkahwin dengan gadis Eropah, cucu Ghengiz Khan, keturunan Kublai Khan)dan keturunannya, serta kisah khan/khanna termasuklah Aurengzeb ,Joda Akhbar dan lain-lainnya serta kebanggaan mereka.
Bila pembunuhan ke atas Pres. Zia Ul Haq(asalnya Punjab) yang telah memansuhkan parlimen dan menubuhkan syura pro Islam
, maka bagaikan anak kehilangan ibubapa, muncul keluarga Bhutto semula tajaan Helang barat dan kemahiran api peperangan menyebabkan api dendam yang membara tak junjung padam Berjaya diapi-apikan oleh pihak yang mahu India –Pakistan terus dalam keadaan demikian terutamanya dari Tel Aviv-tipu setipu-tipunya. Pihak 3T ini mahukan api pergolakan diteruskan bagi mengelakkan tumpuan dunia kepada perhambaan Palestin termasuk keluarga Abdullah Azzam dibunuh dengan bom kereta beserta anaknya sekali di Pakistan, asal Jenin yang hancur kota kawasannya dilunyai rejim zionis. Malah mana-mana tokoh Palestin yang mengutip dana untuk Palestin samada di USA dan sebagainya berdepan kematian syahid hasil tembakan helikopter peluru berpandu Isra’hell’.
Dendam di Balkan, memori luka lama diapi-apikan dengan pelbagai tuduhan, fitnah serta propaganda kotor yang merogol negeri-negeri terutamanya yang dikasihi umat Islam Bosnia Herzegovina, Macedonia, Albania, Croatia, Serbia, Montenegro, Slovenia, kaitan Iskandar Zulkarnain serta bekas kawasan empayarnya yang sentiasa ada pergolakan. Impian menuju ke India ala Iskandar ini adalah salah satu penyebab utama Al-Portugis ke Timur yang berjanggut ala benggali putih Kaum Feringgi yang dikatakan berperut hijau serangannya. Sedangkan Forty geese barat atau yang dilihat yang bertudung litup 40 orang itu oleh pihak Christopher Columbus di kawasan pantai Amerika adalah lambang umat Islam ala nomad Yakutia Republik Rad U/Indian bukannya Red Indian termasuklah Mayan, Inca, Aztec yang tak dikacau oleh muslim dahulu, istilah kesilapan mencari benua India.
Kisah genosid tersembunyi, penghapusan negeri-negeri umat Islam/Rad Indian di Amerika serta latinnya ada dibukukan sedikit dengan nama ‘Mulengeon’ termasuklah nama Major, Reeves, Locklear, Norris, Lincoln, Alva Edison, Gibson dan lain-lain golongan nama barat (April fool) yang dipantau untuk dipastikan kesetiaan mereka sejak sebelum muncul pihak Freemason Julai 4 1776, George Washington DC yang tak mahu pihak yahoodi menguasai benua itu tetapi selepas 200 tahun lain pula jadinya dan kod-kod rahsia talian masonik Musa Samiri, Darun Nadwah ala-ala bukan nujum pak belalang di samping puteri pemerintah Mesir, Siti Hajar Safa Marwah bersa’i 7 kali, serta air zam-zam yang muncul di bawah kaki Nabi Isma’el/il yang bernikah wanita Jurhum Arab yang memberi salam dalam dua bahasa di Mesir ketika melawat saudara-maranya sebelah ibunya, yang diperbaiki secara antarabangsa serta sumpahan keluarga 13 bermula 13 negeri asal New England pro bahasa/bangsa Inggeris(state-stateman-statements) serta talian DNA yang mengkagumkan.
Bai dalam bahasa Mesir purba adalah rumah, bayi pula adalah budak kecil bahasa nusantara, pak bai dianggap yang penuh berjanggut berjambang ala kaum singh/singa-serta kaur bermakna puteri. Kisah pembunuhan kaum Sikh ketika fitnah ke atas Taliban berleluasa. Kisah lagenda Juli Juli Bintang 7, yang turun ke dunia lalu tertarik dengan perempuan dunia sebelum berjaya membunuh garuda burung besar pengancam nyawa para penduduk. Kisah Plaides, bintang 7 beradik, yang satunya agak malap, bintang pemburu juga ada sedikit keajaiban, yang bersayap ‘fairy tales’nya. Salah satu kerajaan di penjuru alam yang empat, Zous,Zeus purba dan Amon yang kononnya ada seruan di dalam sebutan pihak Haman, yang mahu keamanan. Bagaimanakah pula maki Hamun, Hamon yang disebut di nusantara? Mengapakah ramai yang di nusantara , utara Sumatera berwajah hampir sama yang di bumi Mesir? Kaitan purba wara perhubungan serta pelayaran di antara 188 buah kota, termasuk Al Ahram, piramid,muzium untuk manfaat umat manusia di kemudian hari. Ayat Al Qur'an "....., Bila kubur-kubur dibongkarkan,..." Bagaimanakah pula Ababil yang memusnahkan kemaraan para tentera Abrahah dengan gajah-gajah yang tak mahu maju untuk memusnahkan Kaabah? "..rumah Allah, Allah akan melindunginya..." kata Abdul Mutalib, datuk Nabi saw.



paten . . .

No comments:

Post a Comment