Monday, October 4, 2010

Kesilapan yang dirancang, mahu ditutup hinggakan nyawa melayang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Apakah kesilapan yang dimaksudkan di dalam ucapan JFK? Sumpahan berasingan untuk dapatkan bantuan kurita yang meruntuhkan 'jangan lalu guna Gaza dan Ghazni' nanti merudumlah mereka dalam masa tak sampai 70 tahun.
Pelbagai andaian apakah dia yang dimaksudkan ‘mistakes’ di dalam ucapan JFK? Adakah sokongan kepada Isra’hell’? PD I dan II? Agenda mesyuarat rahsia yang cukup menggoda untuk melaksanakan apa-apa yang tersirat didalam hati? Semua di atas? Media berita? Disebabkan faktor bumi yang jauh maka yahudi yang menguasai berita menyiarkan satu kisah selepas PD I, rekod-rekod lama Negara USA, berlakulah proses boikot di mana hancurnya ekonomi Jerman, hutang yang banyak selepas perang, begitu juga Soviet Union yang mula berjaya pulihkan selepas dihalau keluar sebahagian yahudi LeninTrosky Bolsheviks, kesilapan yang mereka sendiri rencanakan. Maka Jerman/Prussia menjadi satu kawasan selamat bagi golongan yahudi yang membawa sekali kekayaan mereka. Tidakkah ada kempen boikot ekonomi Jerman hingga menyebabkan kedua-dua pasaran saham Jerman hingga ada yang kebuluran/mati, dan juga pasaran saham Amerika hingga ”Great depression” menjadi igauan ngeri, dan mulanya pengharaman salah satu puncanya iaitu arak? Tetapi pemegang pemborong adalah yahudi yang mahu cari untung sahaja. ”Arak” kemudian dhalalkan semula, dan terjadilah pelbagai kemalangan, pembunuhan akibat kesan mabuk kepayang dalam jangka masa panjang. Ia tak selamat. Maka Islam adalah penyelamat, mengharamkan riba’ dan arak, judi serta penyembahan berhala dan bertenung nasib, tetapi itulah yang disukai oleh hawa nafsu jahat manusia.
Buat porak peranda seperti mana kisah Iberia April fool satu ketika dahulu. Akhirnya, ‘syurga’ itu jatuh ke tangan gelombang bala tentera Isabella dan Ferdinand, pembiaran ala Hang Tuah yang memberi kebebasan kepada Hang Jebat mengamuk (he ran amok) sehingga hura-hara-huru kota empayar Melaka. Mereka membiarkan hati-hati dan badan-badan itu bertindak berdasarkan niat mereka masing-masing. Maka tiadalah lagi bahasa, budaya Timur tengah di Semenanjung Iberia yang menonjol selama hampir 800 tahun. Maka tak hairanlah ramalan Theodore-haganah (tahu kelemahan manusia) itu tepat sekali, kita(sumber berita) hamparkan laman berita, mereka terikut-ikut rentak, lagu wal irama maka petikan perang amatlah mudah sekali. Hidangkan di atas raja di mata, bersultan di hati itu pelbagai sajian minda agar menurut apa sahaja yang diperintahkan sejak zaman kanak-kanak lagi. Baiklah dia, maka baiklah nanti acuan minda seterusnya.
Ketika sukan Olimpik di Jerman dengan persediaan gah lagi mempesona pihak Jerman di samping Jepun yang mula bersedia menyambar segala teknologi dan persefahaman yang ada dengan simbol purba swastika dinikahkan secara bersaksikan dunia dan segala-gala isinya dengan simbol matahari, maka wujudlah jejak langkah kaki berkasut tumit tinggi(lihat bentuk peta Semenanjung Itali) dari Pornland ke Hol(l)yland. Bagaimanakah pula Netherland..Neverland, adakah ia kebetulan atau diaturkan agar yang mati secara berdadahan adalah mereka yang terlibat di dalam bekalan dadah terbesar Hollywood. Wujudnya watak Clint Eastwood(Datuk Bandar)....Bush(keluarga politik wasiat buku Aiwass Pan bertanduk) ....R...f...r (orang minyak super kaya) .....Bh....r(pemegang saham minyak ....Shell..berita...kawalan pasaran saham dunia? ’Shelling of /lobbying of bombs’ kadang-kadangnya.
Kini terbukti petikan api peperangan mampu dicetuskan dengan kawalan minda terutama untuk golongan atasan 10 orang bagi setiap negara dunia. Ini difahami jelas oleh segala yang bersangkutan katsas/sayanim,,,serta di sebalik lawak semangat syarikat mafia (gerakan pemodal asal yang mengejutkan dunia Hollywood suatu ketika dahulu dan kini di abad 21M/15H)Golden Goldwyn Mayer dengan Fox Idol News Network Washington Post serta rangkaian lain di samping Spielb..g dengan Lucas berkaitan pesona cerita purba atau kisah kota-kota ”Star Wars”. Kini kota itu adalah UAE termasuklah Dubai, kota-kota syams, Nagoya, Kobe, Tokyo, Osaka, semuanya sesuai di kawasan lapang tanpa nampak air melainkan di bawah tanah sahaja.
Selepas PDII, maka bertambahlah penduduk selepas pihak tentera kembali, Jepun, Jeman, USA, dan Palestin, di mana pendokong yang berkemahiran perang tinggi di samping panglima-panglima perang neo nazi tak melarikan diri ke Argentina/Latin Amerika, tetapi golongan yahudi ini pilihan Palestin pula menunjukkan taring serigala yang tak kunjung padam semangat perang mereka. Perlu diingatkan pihak keluarga pendokong Rothschilds ramai selamat daripada dihukum, dan mereka ini pula menerjah dan menerajang pihak Palestin keluar dari bumi Palestin. Maka tinggallah apa-apa yang tinggal selepas 10, 20, 30, 40, 50, 60 dan 70 tahun yang berlalu.
Begitu juga cerita Borischa (Rusia), dengan kisah planET Marikhnya yang lengkap adalah menepati gambaran gambar pihak NASA seperti lapisan karbon yang dijadikan bahan pernafasan, lapisan tanah garam menyerupai bumi, di bawah ada seperti cahaya lampu seolah-olah bukti video di blog ini sudah terbukti kebenarannya. Berdasarkan hipotesis.. teori penulis blog ini, maka apa-apa yang ada dikisahkan peristiwa ”israk’ mik’raj” sudah boleh dibuktikan. Kitab-kitab zaman Nabi Shiths, Idris as(Enoch), dan nabi bersilih ganti bani Israel dan akhirnya tamat dengan ’bata’ terakhir, ’harddisk’, hadith, navith dengan guna jam purba berhuruf tambahan di lapisan luarnya.

paten ..... . .

No comments:

Post a Comment