Wednesday, September 25, 2013

Aku "Thou We Shall Go to War'

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Aku ..... di Tel Aviv. Aku telah sokong untuk mengurangkan penduduk dunia sebagai salah satu agenda keluarga Rothschilds. Yaacob.... Rothschilds adalah Adolf Hitler mungkin. Ada Rothschilds Blvd. di Tel Aviv. Aku sokong India serang Pakistan, aku latih sebahagian tentera mereka. Aku sokong Slobodan, dan bantu seludup senjata ke Balkan untuk kurangkan penduduk muslim. Aku sokong Singapura, dirikan pejabat kedutaan di situ. Aku hasut mungkin L Kuan ... dengan 100 misil dahulu, gah senjata pemusnah. Aku sokong sebarang 'pengurangan' ala perang, atau 'projek kondom'. Aku boleh tekan butang peperangan ciptaan media kawalan aku. Ejen aku hantar 'kondom' ke Iran dan Indonesia, pengancam yang ramai penduduk muslim. mereka ada yang tumpas dengan budaya zina, rogol hasil kempen penggunaan 'kondom', terutama di Indonesia, dengan rasuahnya dan budaya yang leka. Aku sekali sekala guna bom untuk Syria, Lubnan, Iran aku bunuh prof Fizik, nuclear di Iran.
 
Aku kehilangan kawan setia rejim Shah Iran yang bergelak ketawa Savaknya dengan MOSSADku, aku kehilangan Turki dengan rejim perlembagaan 'sekular' kononnya tetapi yang menghancurkan Islam daripada bacaan sejarah dunia Turki Othmaniah. Aku genggam Mesir dengan kuasa tentera yang bekerja tanpa lelah untuk rejimku. Aku juga bimbang dengan polisi Obama yang tidak menentu. Aku sebagai Netanyahu juga, aku sebagai jati diri 'Isra'el', zionis bukitnya. Ibarat PM yang dibunuh Yigal Amir, biar seluruh dunia tidak bersetuju, aku tetap begitu. Aku yang degil, mungkin dan bahkan menambah 'iman dan taqwa' muslim. Selepas al Masihi salibbiyah balik negeri, aku ganti takluk muslim dan tanah mereka. Ramai yang kecil, mati...... generasi kedua dan ke-3 mahu dihapuskan oleh 'tenteraku'.
 
Ada juga tentera 'kemarahan Tuhan' muslim terutamanya, yang mengancam propaganda budaya barat yang aku sokong bukan sekali sekala. Aku sokong barat kerana mereka bantu' aku'. Aku kawal harga minyak, dengan idea ancaman perang dan media serta propaganda. Aku tukarkan status Lehi, haganah, Irgun, stern geng daripada pihak pengganas dengan hadiah tanah yang banyak di Palestin. Aku kuasai polisi PBB. Aku adalah penguasa dunia kerana kata-kata hikmah Salahuddin Al Ayubbi, "Barangsiapa menguasai Palestin, dia menguasai dunia" lebih kurangnya. Lihatlah betapa kekuasaan dunia jatuh ke ribaku. Aku di Palestin, menakluk sebahagian besar hadiah 'keganasan' oleh pihak PBB. Orang-orang aku telah bekerja tanpa kenal penat dan jemu, untuk membela masa depanku. Aku sentiasa menang. dan menang...... PBB sentiasa membantuku. Banyak jenayah perang dibiarkan begitu sahaja. Aku bermaharajalela........................ Siapakah kamu yang hendak menentangku? Aku sayang bangsaku, bangsa pilihan Tuhanku, Yahweh Thursina. Mereka kata aku assobiyyyah, apartheid, itu adalah ...... Ahmad di dalam kitab.. Taurat, Injil........


paten .. ...... ......... . ...

No comments:

Post a Comment