Sunday, September 8, 2013

Slogan MOSSAD

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

 Slogan “Thou We shall go to war

 Selama lebih 60 tahun, 1948M-..... sehingga.... dan mengikut perkiraan hasil sejarah 'Knight templer', mereka tinggal selama 88 tahun sebelum menyerah kepada 'Salahuddin dan bala tenteranya'.

Bagaimana 2033-2040M?

Proses galian di bawah Masjidil Aqsa dilakukan oleh pihak slogan di atas. Mereka tidak menjumpai tetapi apakah yang dijumpai oleh 'Knight templer'...
Kitab Zabur, Palms kini atas tapak tangan, palmtop kini sudah ada 'google Android' dan 'window mobile'. Bahasa seryani, kini bahasa yang berevolusi. Kitab Thourat/Taurat/Thorah/Surah dalam bahasa Ibrani.

Kini teknologi besi berani, elektromagnet dan paparan yang bercahaya di dunia/ lauhul mahfuz, louhul mahfudz, bersifat ala teknologi 'kun fayakun' atau 'lailatul qadar', seperti sumber tenaga cahaya suria atau solar.

Pihak yang menggali arkib 'baitul haram'...kawasan larangan purba seperti piramid telah menjumpai carta sejarah bergraf dan tahun 2000.M adalah agak tidak stabil. Kajian-kajian di kawasan piramid menjawab teknologi jin-jin Sulaiman as

Patung emas di muzium Turki melambangkan Musa samiri  dan para pengikutnya yang terlalu mengkagumi apa-apa pihak jin telah tinggalkan dan seramai 300 menteri Sulaiman as adalah kalangan syaitan jin ahli bangunan dan sebagainya.

Tidakkah Prof. Adam wes..t telah menubuhkan illuminati pada 1 Mei 1776? Hari Buruh Sedunia, juga hari komunis sedunia adalah 1 Mei   ...... Killuminati tewas di Hollywood? Tumpuan Aurat.... Wajah-wajah yahudi Arab muncul di persada pentas layar dunia? Star Wars, cerita menteri jin...animasi alam  maya ..dan lain-lain.

 Semua alam maya adalah tipudaya tetapi ia adalah corak kreativiti hiburan yang menarik perhatian kanak-kanak hingga kepada yang dewasa. MGM Studios/ Magic Kingdom......Disneyland...

Belajawan dicurahkan ke situ.
hou we shall go to war.... Kami ...bakal berperang... Bekalan senjata canggih,

Kementerian pertahanan 'Haganah, Irgun, stern gang' yang asalnya pertubuhan pengganas diberikan hadiah tanah, tetamu yang menjadi tuan tanah pula. Masyarakat di situ berubah, untuk penghormatan tetamu yang bertukar status.

Mereka saling 'merayakan'  dan meraikannya, dengan pesta letusan api, letupan dan pelbagai ledakan maut.

 Tanah dibahagikan dengan garisan ...mungkin dengan pensil, 'blueprint' pihak yang merancang...tindakan pembetulan.... tikus memperbaiki labu.....

 kini penuh terowong... hasil penutupan sempadan dan kesengsaraan berpanjangan.....

penuh bayang-bayang..sejarah yang panjang


paten ….... …...... . ...

No comments:

Post a Comment