Wednesday, December 1, 2010

Zam Zam Ala Kristal Terbaik, Pusat Tenaga Positif....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan terbuktinya titik kuasa positif di kota Makkah/Bakkah, kajian ayat Al Qur'an juga meletakkan bilangan huruf dan perkaitannya seperti paparan atau rujukan youtube.com sebelum ini. 95+19=114, surah Al Qur'an, wasiat kepada pintu gerbang ilmu, Saidina Ali krw ra, ahlul bab,dan keturunan Fatimah ra, dan kisah yang dikhabarkan bakal dihadapi mereka serta pembunuhan Saidina Hassan ra(Sayyid/Al Hassani) dan Saidina Hussein ra (Sharif). Timbul pula perkataan 'assasin'dan kaitannya dan 'sherif'/dan bukan Sherif Lobo ala filem 'BJ and The Bear'.
Telaga Adam as, telaga air zam zam, yang penuh berzat lagi diberkati. Lihatlah pula imej hexagon, ..gon yang lain, hebat bentuknya hasil dengarnya molekul air (H2O) dengan sekelilingnya. Lahirnya kembar yang ramai, dan perkhemahan atau rumah Nabi Adam as dan Hawa di bumi yang cukup berhawa, di padang pasir yang kadangkalnya banjir. Pasir terhasil dari batu-batu pejal maka di atas batu pejal ada pasir, dan banjir adalah wujudnya takungan bila air tak boleh mengalir lagi melainkan di lembah itu. Oasis! Kedudukan asal mulanya kehidupan baru, generasi baru Adam as dan keturunannya.
Kawasan lumpur hitam, banyak reputan lama, maka 'minyak', emas hitam menjadi rebutan, hasil sumber kekayaan. Lihat pula Atlantis Asia tenggara dengan proses pereputan lama, kaya 'hasil naga api/bahan api', Singapura, Aceh dan Langkawi, ibarat segitiga penuh pusaka kekayaan kapal tenggelam, keajaiban lagenda ala Hollywood, dan Laut Cina Selatan, pantai Sabah, Sarawak, Spratly, Kelantan, Terengganu, di mana hasilnya, 'Royal Dutch Shell-Rothschild kaut' dan Kanada 49% dan Malaysia selainnya. Brunei dapat blok LM lebih 300 billion anggaran nilainya, serta kanada tak terkira, tetapi Kelantan sikit hasilnya untuk negeri kedaulatannya,dan Terengganu kite!....Tenggelamnya pelbagai tamadun, dengan pecahnya empangan, atau dosa-dosa kelalaian mereka sendiri. Lihatlah kini dunia seolah-olah bakal musnah oleh kerosakan-kerosakan hasil manusia, di daratan dan di lautan. Sejarah berulang!!!
Sedutan... rujukan youtube.com..... air oh air oh air oh air!

paten .. . .. .

No comments:

Post a Comment