Tuesday, December 28, 2010

Azam Zam Zam Ala Tapak Kaki

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Bermula sesuatu dimulai dengan masa yang dirancang. Permulaan tahun Masihi dan Hijrah, abad, millenium, dengan Basmalah. Di dalam permainan, ia dikira bermula dengan set atau 'game' baru. Satu tekad meliputi keazaman baru, baharulah proses perubahan yang mungkin agak ketara di dalam tindakan yang dikatakan berkesan dan berhasil. Yang dituju, adalah positifnya. Semoga drastiknya atau secara perlahan-lahan, semuanya ada kisah yang di sebalik kejayaan atau pun kegagalan mencapai hasrat atau cita-cita. Mission Invisible!
Apakah di sebalik pengawasan mata satu blog google? Lambang pengawasan 'privacy', For Your Eyes Only, atau rahsia yang bakal dibongkar? Projek 'Beast'kah? "Lagu kumpulan Police", "....Every.... you made..... I'm watching you...."
Samada peingatan atau pun amaran, setiap langkah atau apa-apa sememangnya adalah dicatitkan dengan malaikat di kiri kanan, dosa-dosa kecil boleh hilang melalui air wudhuk'. Dosa-dosa besar melalui taubat selepas ada usaha 'meneutralkan' apa-apa yang telah dilakukan sebelumnya. Ibadah, doa, usaha ke arah atau di dalam perjalanan ala Nasuha, seorang yang ingin berubah setelah membunuh 99 dan ditambah lagi seorang menjadi seratus. Maka selepas petunjuk yang mengatakan bahawa dia boleh diampunkan dan dikehendaki menuju ke arah seseorang untuk belajar dan akhirnya matinya diterima sebagai ahli syurga setelah diukur jaraknya yang lebih kepada destinasi ke arah kebaikan.
Maka pelbagai kisah seperti yang tertera di dalam kajian Koka Vikoka, Yakjuj Makjuj, Gog Magog, kiasan Kauk, Kaukus, Yoke, Caucus, kaum yang DNAs ada kaitan yang sememangnya pilihan tempat mereka adalah pergunungan, atau di sebalik gunung hasil percampuran samada bani-bani yang misteri, selepas sebelum kedatangan Isa as dan ketika zaman Muhammad saw. Mesir dan juga perkaitannya dengan sumpahan lama yang juga misteri. Semua kesamaran itu ada jawapan yang lebih hampir atau tepat berdasarkan kajian pakar sejarah, ilmuan di bidang arkeologi dan seumpamanya.
Panji-panji di muka bumi dengan, tiupan perang sangkakala, sehingga menghancurkan seperti pendapat di laman web Ibnu Yusuf bahawa kehancuran Harappa disebabkan oleh senjata nuklear. Kisah tombak yang begitu mudah menghancurkan melambangkan bahawa kitab Dzyan purba juga adalah mengisahkan sesuatu yang betul-betul berlaku di atas muka bumi dan kajian ala History/ Discovery Channel Astro/USA dibuktikan. Cuma munculnya benda-benda terbang yang tak dikenali-UFO samada mutan langit purba ciptaan atau hasil eksperimen purba atau pun persiapan canggih untuk akhir zaman, anak cucu yang diberi ajaran jika teknologi angkasa bebas lepas berkembang dan terus berkembang. Tidakkah Harut Marut melambangkan sesuatu yang turun dari langit, Annunaki, dengan Nunthaku ala misi ke langit pula. Kod-kod hadis Nabi saw ada menyebutkan mengenai ular dan gambar ular pahatan jelas berwarna di atas satu peti dan manusia sedang meng'operasi'kan keinderaan canggih ada di bumi Iraq dan mungkin tersembunyi di piramid juga sebagaimana yang dipaparkan sedutan di blog ini sebelum ini. Adunan cahaya primer/utama merah, kuning, biru, dengan warna sekunder/campuran ke-2 yang menunjukkan corak Annunaki, paparan skrin adunan misteri yang terkini boleh di'control'kan menggunakan skrin 'Lohul Mahfudz'. berjenama seperti yang anda nampak di 'desktop' atau di 'laptop' anda kini. Sehari atau seribu tahun dunia, Adam as membawa tamadun, peradaban tinggi, dengan jatuhnya mereka di muka bumi. Adam as di Sri Langka dan binaan jambatan Adam yang terhakis sudah ala tambak Johor, Hawa di Jeddah, dan akhirnya setelah lama menangis bertaubat dan mendoakan dengan nama Allah dan satu lagi nama yang dipaparkan di syurga iaitu Muhammad saw. Iblis jatuh di bumi Baisan (Amerika), dan lambang tempat 666 ada di Virginia barat. Ular atau perkaitan sistem keinderaan canggih jatuh di bumi Isfahan Iran kini yang menjadi misteri jika pancaran satelit ala penuh 'sensor' cuba mencari sisa-sisa keinderaan langit sebagaimana pergunungan Ararat dengan kapal Nuh as. Jumlah 10 billion pendudk bumi ketika banjir besar zaman Nuh as dan kisah komet menjadi turutan sejarah yang berulang. Tidakkah penduduk dunia kini mula menuju ke arah kesan 'Greenhouse' dan jumlahnya mungkin boleh mencapai 10 billion?
Akhirnya berita gembira dari langit, Jibrail as menyampaikan wahyu bahawa Allah sudah membenarkan apa yang telah tercatat di dalam sejarah kini. Munculnya kerajaan 4 penjuru alam, yang termasuk kerajaan Zous, Zeus berjata lambang burung di perisai yang diukir melambangkan bermulanya perubahan dan perpecahan manusia dari satu umat. Terutama selepas hancurnya Menara kota Babil/on Oh! Sayang! Lambang burung besar di laut Qalzum/merah juga menjadi lambang kerajaan Pharouh/firaun atau Al Aziz, semasa zaman Yusuf as. Paruh adalah panggilan nusantara untuk mulut burung juga, serta kisah Merong Mahawangsa/...P..disat yang di zaman Sulaiman as, yang gagal menghalang putera Rom/Arab bernikah dengan puteri Cina. Langkawi juga adalah burung yang kini dijadikan simbol dan cenderamata pelancongan, untuk kenangan juga.



paten .. ......... . .. .

No comments:

Post a Comment