Tuesday, December 7, 2010

1432H, Jauh lagi 1453H, bila 1453M bendera Constantinapole Diambil Jadi Bendera Turki /Othmaniah , Lambang Kubah Atas Piramid Sudah Berdaulat Islam!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Selepas 40, 'Kirk'nya, maka 'April fool' dilengkapi dengan 'decree', tiada lagi bahasa Arab dan muziknya serta yang lainnya hampir hilang dari kawasan Iberia. Kini anak cucu mereka berebut memberi sokongan kepada Palestin, Iran dan 'Carlos The Jackal' sudah lama tiada berita gengnya. 2011 ketika Oslo 1993 menjadi tiket untuk menipu bahawa sudah dijual janji semuanya tanah Palestin untuk meghentikan penentangan dan diiktirafkan (dikhianati) perjuangan rakyat dari kecil hingga dewasa. Kemunculan Maghribi yang menarik balik pengiktirafannya sejak tahun 2000 dari satu sumber berita, kes bekas warganya, Vanunu menarik perhatian.
Bersiapsedialah untuk ditipu berjuta-juta kali, malah 43 orang nabi pernah dibunuh oleh sifat mereka yang memang pun kemudian tak terpilih akhirnya. Mereka mahu menjalani cara hidup bergelumang dengan dosa-dosa mereka sendiri hasil kelemahan kini umat Islam yang sebahagian pemerintah mereka tenggelam di atas 'empuk kemewahan' dan hidup secara 'hedonisme' tetapi menyeru rakyat,'buat upacara perasmian' untuk hidup secara "Islam".
Pemimpin jenis 6 jahanam ala masuk neraka tanpa hisab, ada yang tak layak pun dibicarakan/di'mizan'kan sebagaimana Bani Umayyah layak dibicarakan malah Bani Umayyah ramai pula tak lepas titian 'Sirat' melainkan Khalifah Umar Abdul Aziz berdasarkan kisah mimpi di istana oleh seorang 'hamba'. Jika 2/3 hakim dikategorikan sebagai ...., maka '...cukuplah seorang sahaja keluarga Umar masuk neraka....' ucapan Umar Al Khattab, Amirul Muk'minin. Yang laungan azan ditambahkan khalifah, dibidaahkan (hasanah).. 'Sembahyang itu lebih baik dari tidur'. Tidakkah ketika azan oleh Bilal Bin Rabah, ramai rebah menitis air mata ketika Rasulullah saw tiada lagi di sisi mereka? Saidina Umar ra telah juga bernikah dengan bekas menantu Saidina Abu bakar yang cukup jelita 'sehingga pernah disuruh anak lelakinya berpisah(akibat lalai) dan dirujuk akibat angau terlebih' selepas menantu Abu Bakar kehilangan suaminya, anak Saidina Abu Bakar selepas peperangan.
Hidup Islam! 'Barangsiapa menyembah Muhammad.....telah wafat, barangsiapa menyembah Allah, sesungguhnya Allah tetap hidup dan tak mati'.Kata-kata hikmah sahabat baik sejak kecil dari dalam gua, luar gua hingga berhijrah bersama-sama ke Yathrib/ Madinatul Munawwarrah. Cucunya, Abdullah dari Asma' mati di dalam ka'abah, bila Asma', janda Zubair ra bin Awwam memberi kata-kata semangat agar yakin perjuangan ketika tentera-tentera Hajjaj Damsyik datang menyerang Hijaz , Madinah dan Makkah. Wasiat, penyimpan mohor wasiat Muawiyah ra yang merupakan golongan akhirin muslimnya ketika dijanjikan bahawa Ali ra bakal berdepan dengan Amru al As dan Muawiyah ketika selepas lamanya perjanjian Hudaibiyah. Peperangan Jamal( Aisyah ra langgar sempadan wasiat Rasulullah saw dan Siffin, ketika Majlis Tahkim, kes tipu yang menjadi modal Khawarij membantah mesyuarah itu.
Perlu diingatkan bahawa Muawiyah ra sentiasa memuji Ali ra yang sentiasa memberi peluang membuka pintu kekhalifahan kepada Bani Umayyah, dan Ibnu Abbas (Imam muda 7 tahun di Madinah) yang terkena tempiasnya menyumpah bahawa akhirnya keturunannya bakal menjadi khalifah pula. Hanya 4 khalifah di samping Umar Abdul Aziz cicit Umar Al Khattab , keturunan pintu perempuan muda yang ditanda bakal jadi menantu kerana tak mahu campur baur susu dan air. Bagaimanakah pula Presiden ke-44 Obama vs Osama yang misteri? Freemason yang diambilalih oleh haganah/yahudi kongres/pelbagai kumpulan rahsia yang cuba mengelirukan siapa dalang kepada matinya, seperti Abe Lincoln dan JFK. Lihatlah siapakah pula doktor Mustafa(yahudi) Jascovic yang dituduh meracun Sultan Muhammad Al Fatih? Tidakkah pembatalan ke kota Rom boleh mencetuskan tiket para tentera Gothika untuk menyerang Iberia tanpa sekatan tentera Othmaniah/Turki? Di mana stesen/pengkalan tentera mereka? Melaka diserang selepas tak sampai 2 dekad kejatuhan Iberia/Andalus... 1511 Jam Ararat? Wahyu? Bunyi loceng, wahyu yang menggerunkan? Teknologi pasang siap di tubuh manusia yang terpilih untuk dipaparkan 'wahyu'?
TQ rujukan youtube.com...




Ulangan cerita kelajuan cahaya di artikel kajian sebelum ini! Harap maklum..TQ
paten ........ . .. .

No comments:

Post a Comment